|
Wątek:
|
Mam problem - klienci chcą płacić WYŁĄCZNIE kartami. Co robić?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 188.146.112.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-21 21:47
|
Temat:
|
Mam problem - klienci chcą płacić WYŁĄCZNIE kartami. Co robić?
|
Treść:
|
oto kilka informacji uzyskanych w Banku PKO BP w sprawie charge back : po zgłoszeniu przez klienta reklamacji, bank pobiera pieniądze z konta agenta i blokuje je do czasu rozpatrzenia reklamacji. Klient otrzyma je dopiero po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Nie uzyskałam informacji dokładnej, jak wygląda sama specyfika rozpatrywania reklamacji i ile to może potrwać. Poradzono mi, abym zgłosiła ( jako agent ), zastrzeżenia do reklamacji klienta w związku z tym, że jestem agentem i pieniądze zostały wysłane do Sky itd., nie będę się rozpisywać, bo agenci będą wiedzieć jak to uzasadnić. To ma podobno pomóc. Żaden z klientów, którzy zgłosili reklamację - na dzień dzisiejszy nie otrzymał zwrotu ( charge back ), co nie zmienia faktu, ze kasa z mojego konta została zablokowana na poczet tych reklamacji. Mam nadzieje, że sprawa szybko się wyjaśni.
|