|
Wątek:
|
Oasis Tours wyjaśnia
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.19.133.*
|
Data wysłania:
|
2012-08-08 12:12
|
Temat:
|
Oasis Tours wyjaśnia
|
Treść:
|
Przede wszystkim proszę o przestrzeganie zasad kultury osobistej. Inwektywy pozostawić w rynsztoku! z jednej strony niby bronimy wizerunku branży a z drugiej strony nawalamy się inwektywami. Elito polskiej turystyki opanuj się!
Tym bardziej, że ubliżając innym nie masz racji. zgodnie z ustawą jeżeli umowa jest podpisana przez legalnego agenta ( ważna umowa agencyjna) na druku organizatora, to Organizator odpowiada przed klientem za realizację usług i nie ma prawa dochodzić zapłaty od agenta zapłaty kosztem klienta. Zatem jeżeli agent nie zapłaci organizator musi zrealizować imprezę , a może dochodzić roszczeń względem agenta ns drodze sądowej. Byliśmy kiedy jako organizator w takiej sytaucji i nie pomogło, ze agent zbankrutował, że nie przesłał umowy zawartej z klientem , a ponieważ nie była umowa zgłoszona musieliśmy albo zwrócić pieniądze klientowi albo zrealizować zastępczą. Wojewoda groził zawieszeniem koncesji do czasu załatwienia sprawy, mimo że przyznał nam rację, że to my byliśmy ofiarami oszusta agenta. takie prawo. Ostatecznie zaoferowaliśmy w kolejnym sezonie tę samą imprezę. dlatego uważam, że agenci turystyczni, też powinni być objęci ubezpieczeniem od działalności gospodarczej, bowiem są niezależnym podmiotem gospodarczym i zawsze mogą zrobić przekręt. wyobraźcie sobie organizatora, którego każdy agent niech tylko oszuka na 100 zł od osoby ,a ma takich agentów 2-3 tysiące i niech każdy oszuka tylko na jednej sprzedaży, a może przecież tak jak to było w naszym przypadku na kilku umowach.
wracając do Oasis - niestety nie mają racji tłumacząc się i klient powinien dochodzić odszkodowania.
a poza tym zatrważające jest że sami organizatorzy nie znają prawa turystycznego.
proszę was ko
|