| 
				
						 |  
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Itaka: z oferty znikają połączenia
							 | 
						 
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 178.73.16.*
							 | 
						 
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2012-10-11 20:03
							 | 
						 
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Itaka: z oferty znikają połączenia
							 | 
						 
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								Taka informacja pojawiła się na stronie OSAT, problem w tym że Itaka nie ogarnia sama tematu płatności i potwierdzania rezerwacji a Agentom chyba specjalnie nie księguje wpłat generując raporty pokazujące zaleganie płatności-nie jest dobrze :(
  Poniżej znajdą Państwo część korespondencji OSAT z Panem Piotrem Heniczem - wiceprezes zarządu Nowa Itaka, dotyczący wprowadzenia zmian w zabezpieczeniach proponowanych Agentom: "… akceptuje przedstawiona propozycje, potwierdzam rozwiązanie  dotyczące zabezpieczeń finansowych tzn. dwa zabezpieczenia weksel i 777 bz natomiast dodatkowo wpłaty bezpośrednio na nasze konto od Klientów weryfikowane co 3 miesiące, [przedstawiona - red.] propozycja przeznaczona tylko dla Państwa [OSAT - red.], pod warunkiem oczywiście ze dany konkretny podmiot nie miał do tej pory zaległości w stosunku do nas w takich wypadkach będzie to niemożliwe. …"
  dodatkowo ustalono, iż wpłaty gotówkowe będą możliwe u agenta do 20 %  wartości rezerwacji.
							 | 
						 
					 
					 
				
 
			
		
				 
				Odpowiedzi:
				 Itaka: z oferty znikają połączenia [2013-05-15 13:59 87.207.110.*] 
Gość: anty 15.05.13, 13:56 Odpowiedz Widać ciąg dalszy wymuszania zabezpieczeń od Agentów generujących znaczące obroty. W takim razie na koniec 2013 będą mieli już co najmniej ponad 2 miliony obrotu mniej pozbywają się Agentów generujących im zresztą nie byle jakie obroty. Widać że najlepiej nie jest a obroty będą spadać, banki żądać kolejnych zabezpieczeń ... Wydaje się że należałoby trochę podnieść wątek i zwrócić szczególną uwagę Klientów i Agentów na tego Touroperatora.  odpowiedz »
  Itaka: z oferty znikają połączenia [2013-05-15 13:57 87.207.110.*] 
Gość: anna 11.03.13, 02:05 Odpowiedz Mam bardzo nie miłe doświadczenia z Itaka jako jej agent.Dlaczego? Robiłam obrót ok 1100 000 zł rocznie,wiec chyba złym agentem nie byłam.Nadmieniam ,ze sprzedaż szła doskonale! Miałam zrobić zabezpieczenia jakie żadali,ale z przyczyn niezleznych ode mnie- nie zdązyłam .Nie było tłumaczeń,rozwiązanie umowy. Doszłam w końcu do wniosku,ze nie nie ma o co walczyć,karza robić zabezpieczneia agentom,gwarancje bankowe,akt notarialny u notariusza(notabene koszt 800 zł) To chyba im powinno zalezeć,sami podcinaja sobie gałezie sprzedazy Do tego obcesowe traktowanie agenta,nie miła obsługa,wszystko z łaski! Odczuwalna jest bardzo nerwowa atmosfera wewnatrz firmy. Sprawe oddałam w ręce prawnika,aby trochę poszperał i otrzymałam odpowiedź: Gwarancje na kwote 25tys zł sa owszem zabezpieczeniem przed nieuczciwymi agentami,ale znalezli i furteczkę dla siebie,pod zaciaganie kredytów. Itaka szuka zabezpieczeń pod swoje ogromne kredyty i znalezli dziure prawna w postaci zabezpieczeń od agentów.Uwazajcie AGENCI jak przyjdzie moment spłacania ogromnych kredytów Itaki....aby nie było spektakularnego bummmm, Ja odpuszczam współprace z Itaka.Zdobywajac sama klientów w rozny sposób wole oddawac ich w rece uczciwego organizatora,który szanuje swojego agenta.pozdrawiam anna  odpowiedz »
  Itaka: z oferty znikają połączenia [2013-05-15 12:52 87.207.110.*] 
up  odpowiedz » 
				 |