Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowanie sprzedaży
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2012-10-19 08:24
Temat: Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowanie sprzedaży
Treść: Aktualność:
Biuro Usług Turystycznych BUT organizator wypoczynku dzieci i młodzieży, który w swojej ofercie posiada kolonie, wycieczki szkolne, obozy, wyjazdy pomaturalne, wyjazdy studenckie, jak również cały szereg wyjazdów zimowych dla każdej z grup docelowych, poinformował, iż w roku 2011 obroty firmy przekroczyły 16 000 000 zł.

Organizator w ubiegłym roku wysłał na wakacje ponad 11 000 osób. Liczba ta stale rośnie. W stosunku roku 2010 do roku 2011 firma osiągnęła 20% wzrost sprzedaży.

Na rok 2012 przewidzianych jest wiele inwestycji marketingowych i sprzedażowych, które mają spowodować następny skok sprzedażowy w tym roku. Działania na obszarze umocnienia pozycji lidera w obozach to kierunek, w którym firma będzie podążać. Coraz to nowe imprezy typu Party Zone, rozszerzona oferta zagranicznych wyjazdów, nowy design katalogu młodzieżowego i mocne działania reklamowe na znanych portalach i w mediach, to tylko nieliczne z zaplanowanych na ten rok kampanii reklamowych.

Obozy typu Party Zone, nastawione na wypoczynek i nocne imprezowanie w najlepszych europejskich klubach, tak przypadły do gustu młodzieży, że już teraz firma planuje zwiększyć miejsca w hotelach i zamówić kolejne autokary do miejsc organizowania tych wyjazdów. Wyjazdy imprezowe firma wprowadziła w roku 2011. Zainteresowanie nimi jest tak wielkie, że w tym roku rozszerzono ofertę o kolejny kierunek- Lloret de Mar, co daje trzecią destynację, w której będą odbywać się tego typu imprezy! Do tej pory wyjazdy typu Party Zone prowadzone były w Złotych Piaskach i Rimini.

Firma nie zamyka się na innowacje i ciągle planuje nowe aktywności przez co gromadnie zrzesza nowych BUT-owiczów. Jej działania na portalach społecznościowych, jak również działania reklamowe, powodują, że młodzież nie tylko wybiera biuro BUT na organizatora ich wypoczynku, ale również pomaga promować wyjazdy poprzez tworzenie samoistnych wydarzeń i grup społecznościowych na znanych portalach, na których młodzież z różnych części polski spotyka się jeszcze przed wyjazdem.

Przedstawiciele firmy deklarują, że ten rok przyniesie znaczny wzrost sprzedaży, co potwierdzi tendencje potrzeb rynku i właściwy kierunek rozwoju firmy.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowanie sprzedaży [2019-10-21 08:48 149.156.72.*]
W moim sercu zawsze na pioerwszym miejscu będą wyjazdy z Party Camp <3 odpowiedz »

Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowanie sprzedaży [2014-05-09 01:04 173.254.216.*]
TAK SIE BAWI, TAK SIE BAWI BUT!
https://www. facebook. com/BUT. Warszawa. Watch
i konkurujące biura
odpowiedz »

Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowanie sprzedaży [2012-10-19 13:04 178.36.5.*]
i bardzo szybki upadek pod okiem prokuratora
gdy np nieletnia uczestniczka "zaciąży" lub uczestnik dobrze "zapije" pod okiem jakże "doświadczonej" kadry... życzę pomarańczy
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2019 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij