|
Wątek:
|
Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowanie sprzedaży
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2012-10-19 08:24
|
Temat:
|
Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowanie sprzedaży
|
Treść:
|
Aktualność: Biuro Usług Turystycznych BUT organizator wypoczynku dzieci i młodzieży, który w swojej ofercie posiada kolonie, wycieczki szkolne, obozy, wyjazdy pomaturalne, wyjazdy studenckie, jak również cały szereg wyjazdów zimowych dla każdej z grup docelowych, poinformował, iż w roku 2011 obroty firmy przekroczyły 16 000 000 zł.
Organizator w ubiegłym roku wysłał na wakacje ponad 11 000 osób. Liczba ta stale rośnie. W stosunku roku 2010 do roku 2011 firma osiągnęła 20% wzrost sprzedaży.
Na rok 2012 przewidzianych jest wiele inwestycji marketingowych i sprzedażowych, które mają spowodować następny skok sprzedażowy w tym roku. Działania na obszarze umocnienia pozycji lidera w obozach to kierunek, w którym firma będzie podążać. Coraz to nowe imprezy typu Party Zone, rozszerzona oferta zagranicznych wyjazdów, nowy design katalogu młodzieżowego i mocne działania reklamowe na znanych portalach i w mediach, to tylko nieliczne z zaplanowanych na ten rok kampanii reklamowych.
Obozy typu Party Zone, nastawione na wypoczynek i nocne imprezowanie w najlepszych europejskich klubach, tak przypadły do gustu młodzieży, że już teraz firma planuje zwiększyć miejsca w hotelach i zamówić kolejne autokary do miejsc organizowania tych wyjazdów. Wyjazdy imprezowe firma wprowadziła w roku 2011. Zainteresowanie nimi jest tak wielkie, że w tym roku rozszerzono ofertę o kolejny kierunek- Lloret de Mar, co daje trzecią destynację, w której będą odbywać się tego typu imprezy! Do tej pory wyjazdy typu Party Zone prowadzone były w Złotych Piaskach i Rimini.
Firma nie zamyka się na innowacje i ciągle planuje nowe aktywności przez co gromadnie zrzesza nowych BUT-owiczów. Jej działania na portalach społecznościowych, jak również działania reklamowe, powodują, że młodzież nie tylko wybiera biuro BUT na organizatora ich wypoczynku, ale również pomaga promować wyjazdy poprzez tworzenie samoistnych wydarzeń i grup społecznościowych na znanych portalach, na których młodzież z różnych części polski spotyka się jeszcze przed wyjazdem.
Przedstawiciele firmy deklarują, że ten rok przyniesie znaczny wzrost sprzedaży, co potwierdzi tendencje potrzeb rynku i właściwy kierunek rozwoju firmy.
|