|
Wątek:
|
UOKiK: Klub Wakacyjny spamuje i wprowadza w błąd klientów!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 86.142.130.*
|
Data wysłania:
|
2007-12-22 17:17
|
Temat:
|
byly pracownik rafal majewski
|
Treść:
|
tak zgadza sie wprowadza sie klientow w blad zadna z osob ktora pracuje w klubie wakacyjnym nie ma stalej pensji chyba ze wyrobi norme sprzedazy wtedy otrzymuje najnizsza krajowa a jesli robi cos ponad to dodatkowo dostaje prowizje osoba ktora nie wyrabia normy sprzedazowej dostaje tylko prowizje tak to jest jedna pomylka poniewaz jest to sie hoteli itr ludzie myslac ze placa za wakacje wszystko maja w cenie co sie okazuje wyzywienie nie wchodzi w gre pzelot takze a co najlepsze otrzymuje sie takzwanty certyfikat na wakacje oprocz tego ostatniego dnia wakacji wczasowicze musza byc na obowiazkowej sprzedazy (o czym nie wiedza ze to sprzedaz)voucherow hotelowych na 50 lat gdzie cena sie wacha w zaleznosci o koloru vouchera (bialy czerwony i niebieski)od 100 tys euro do50 tys euro tak bylo w 2000 roku kiedy to ja pracowalem w tej firmie.miescila sie ona przy centrum handlowym wilenska budynek rainbow, nastepnie zostala przeniesiona na rog jana pawla anie pamietam jaka to byla uluica ale dojechacbylo mozna do park wola niedaleko sadu jesli jest ktos zainteresowany baqrdziej moge podac do siebie tel lub e-mail jednakze obecnie przebywam i mieszkam w szkocji jesli chodzi o wylot to osoba ktora rezerwowala wakacje jednoczesnie musiala wykupic bilet lotniczy w klubie wakacyjnym a oferty cenowe byly jakby lecialo sie lot-em
|