Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Kolejny etap strategii Grupy eholiday
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2012-10-23 13:57
Temat: Kolejny etap strategii Grupy eholiday
Treść: Aktualność:
Grupa eholiday.pl wdrożyła własny system pozwalający na sprawdzanie dostępności obiektów i rezerwację online. Obecnie użytkownicy portalu mogą rezerwować noclegi w blisko 500 hotelach w całej Polsce.

- To kolejny etap strategii Grupy eholiday.pl, która zakłada udostępnienie nowoczesnej infrastruktury i naszego know-how głównie małym i średnim obiektom, także tym nieskategoryzowanym - powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl.

- Jesteśmy przekonani, że ten segment rynku ma olbrzymi potencjał wzrostu. Ale do zdobycia przewagi technologicznej właściciele obiektów potrzebują odpowiednich narzędzi i wiedzy. Nasza platforma daje im większe możliwości konkurowania z większymi i silniejszymi graczami na tym rynku - dodaje.

System rezerwacyjny to kolejny etap uruchomionego pod koniec 2011 roku autorskiego projektu "struktura obiektu", którego celem jest szczegółowa prezentacja bazy obiektów w portalu eholiday.pl.

- Świadomość, że posiadamy najlepszą bazę noclegową w Polsce zobowiązuje. Dlatego staramy się nieustannie pracować nad rozwojem naszego flagowego projektu, wzbogacając go o nowe funkcjonalności - konstatuje szef Grupy eholiday.pl.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

eholiday.pl stawia na rezerwacje online [2012-10-25 12:52 109.95.144.*]
Dokładnie tak. Forma rekompensaty wystarczyła tylko na czekoladki. Licytacja powinna zostac powtórzona. odpowiedz »

eholiday.pl stawia na rezerwacje online [2012-10-26 13:15 79.187.199.*]
dziwne to wszystko, popełnili błąd nie przygotowując się należycie na takie zainteresowanie licytacją a potem nie chcieli jej powtórzyć chociaż stracili na niej duże pieniądze nie pozwalając podbijać ceny. Rekompensata - faktycznie - żałosna, tłumaczenia - żałosne. I ta świadomośc że na pierwszym i drugim miejscu w danej miejscowości są teraz jakieś zapyziałe kwatery... odpowiedz »

eholiday.pl stawia na rezerwacje online [2012-10-23 13:57 79.187.199.*]
A może eholiday pochwali się jaką "wtopę" zaliczyli podczas licytacji pozycji gwarantowanej, która miała miejsce jakiś miesiąc temu?? Padły im serwery - przeciążyły się w związku z czym licytację wygrywały obiekty, które niekoniecznie oferowały najwyższą kwotę.. I to jest profesjonalizm? odpowiedz »

eholiday.pl stawia na rezerwacje online [2012-10-25 12:51 109.95.144.*]
Dokładnie tak i jeszcze forma rekompensaty która wystarczyła na czekoladki. Licytacja powinna zostac powtórzona. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2022 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij