Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Czechy: wypadek polskiego autokaru jadącego do Austrii
Autor: Czytelnik IP 83.11.196.*
Data wysłania: 2007-12-23 14:23
Temat: sindbad
Treść: sindbad to najbardziej **** przewozowe biuro podróży na świecie!!!ciąglke spóźnieni ciągle sięspieszą, personel chamski i niewykwalifikowany, nie informują o podstawowych rzeczach jak zmiana trasy podczas gdzy połowa autokaru sie denerwuje dlaczego jedziemy inną drogą. Autobusy sprzed epoki kamienia łupanego połowa rzeczy nie działa, klamki do ubikacji pourywane, oparcia nie działają, podłokietniki połamane, niemówiąc o ciągłym zamieszaniu, źle oznakowanych bagażach i brawurowej jeździe kierowców narażających życie pasażerów wyprzedzając na ciagłych liniach kolejki tirów. Nawet najgorszemu wrogowi nie polecam jazdy tą linią ja jechałem z Tarnowa do Frakfurtu i spowrotem ale to był pierwszy i ostatnmi raz...dziękuje postoje!!!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

sindbad [2012-02-15 23:49 91.22.53.*]
potwierdzam!!!po wypadku w czehach w 2006 nigdy więcej nie kożystałem z ich usług i niezamieżam!!!nie polecam!!! simbad wiezie śmierć!!!! odpowiedz »

sindbad [2012-11-12 20:11 83.22.3.*]
masakra - największa firma najwięcej autokarów i najwiecej przewiezionych pasażerów - ja wsród nich - polecam by Pan zatem chodził piechotą, może pan na otwartą studzienkę nie trafi :) odpowiedz »

sindbad [2016-02-17 15:13 185.21.163.*]
naćpołeś się ? odpowiedz »

sindbad [2009-03-16 17:38 83.4.51.*]
jesteś facet jebnięty odpowiedz »

sindbad [2009-01-31 15:21 217.144.201.*]
Przykro, że jest to opinia pasażera z Tarnowa.
Napewno nie tarnowianina, tylko z zza lasa zabitej podtarnowkiej wioski
który w komfortowych warunkach czuje się obco.
Kochany SINDBADZIE masz tak wiele dobrych pomysłow a napewno zapomniałeś na wzór "karty stałęgo klienta " ( świadcząca o zadowoleni z firmy ) wprowadzić listę "ostatniego kursu klienta"
Jesteście cudowni i tak trzymać
odpowiedz »

sindbad [2012-11-09 12:45 2.211.61.*]
Co powiesz na Olsztyn .Ja rowniez nie jestm zadowolona mimo ze jezdze 15 lat roznymi firmami i z tych wszystkich firm sindbad ma naj mniej odpowiedzialnosci za pasazerow mimo iz w autobusach znajduja sie pilotki ktore chyba sa tam tylko do ozdoby oprocz robienia kawy za ktora biora pieniadze to chyba nic ich nie obchodzi odpowiedz »

sindbad [2013-06-05 12:41 83.25.131.*]
A co jeszcze powinny pilotki robić?? Może tyłek pasażerom podcierać? Tacy "klienci" nie powinni być wpuszczani na pokłady autokarów... odpowiedz »

sindbad [2014-10-24 17:03 46.77.124.*]
Obsluga beszczelna i niedostepna chocbys umieral bo zle sie czujesz i chcesz na przystanku wyjsc na zewnatrz na chwilke nie ma takiej opcji.pytasz dlaczego bo nie na nastepnym bedzie przerwa odpowiedz »

sindbad [2010-01-10 17:14 83.1.217.*]
Karta Stalego Klienta wcale nie swiadczy o zadowoleniu,czasem trzeba z tej firmy korzystac bo pasuje nam dojazd w konkretne miejsce.Mam KSK i jedyna zaleta to 15% znizki ,napoju za darmo nie ma,miejsca wybrac nie moge,za dodatkowy bagaz(fakt ze tylko raz mialam) chcieli doplate,więc wsadziłam go pod fotel ,pod nogi.Najlepsza byla Polka-Service ale upadla.Ostatnio jechalam EUROTRANS-em bylo ok. odpowiedz »

sindbad [2009-01-31 15:15 217.144.201.*]
jesteś człowieku zakomleksionym chamem i chcesz tym samym szpanować.
Napewno komfort świadczonych usług Ci dokucza i czujesz się żle.
Radze na piechotkę wzdluż krawęznika i flachą piwa przy pysku.
Najlepiej jedną nogą po poboczu i drugą na jezdni a wychodek w fosie.
odpowiedz »

sindbad [2014-11-08 09:33 83.23.93.*]
No szukam opini o wycieczkach Sidbad i zaszokował mnie komentarz. To ktoś z firmy tak odpowiedział? Szok odpowiedz »

sindbad [2013-06-05 08:00 91.146.197.*]
jesteś pracownikiem sinbada? widac jaka kultura. pozdrawiam odpowiedz »

sindbad [2008-11-29 10:54 83.30.239.*]
Autokary niszczą nasi "kochani" podróżni a nie przewoźnik. Jestem pilotem wycieczek i mógłbym książkę napisać o polskich "wycieczkowiczach". bo trudno ich nazwać turystami! odpowiedz »

sindbad [2012-06-07 21:56 89.204.130.*]
nie prawda!!!!! jezdze co trzy tygodnie reguarnie do poski 5 lat , i jescze nie widziałam chamstwa i wandaizmu ze strony pasarzerów odpowiedz »

sindbad [2011-01-17 12:48 89.204.153.*]
zgadzam sie z pana opinia to pasarzerowie sa hamscy nie umieja uszanowac czyjejs rzeczy nie dbaja a wymagaja od innych luksusow pozdrawiam ewa wroclaw odpowiedz »

sindbad [2008-10-12 12:43 77.254.9.*]
Jestem mieszkańcem Tarnowa sprzedającym bilety na miedzynarodowe linie autokarowe.Trudno ocenić która firma przewozowa jest najlepsaza ale ... super jest SINDBAD pod kązdym względem. Nie można dotychczas mieć żadnych zastrzeżeń. Na każdym kroku kultura na najwyższym poziomie. Może zdarzyć sie, że obsłudze puszczą nerwy przy odmiennnie pojmowanej kulturze pasażerów. Ważne ,że nie odczuwają tego pozostali pasażerowie.
Na dobrą opinię pracują wszyscy pracownicy i nawet agenci.
Swoim klientom, polecam SINDBADA i ich obyczaje na liniach innych przewożników. Jeśli pasażer ma uzasadnione pretensje zawsze może z problemem zwócić się do kierownictwa .
Krytyka na tym forum bez podawania konkretnych faktów i bez podpisu jest z inej sfery kulturalnej.
Strata takiego klijenta jest zyskiem dla SINDBADa
i agenta rónież.
Obyt tak dalej było super
Stanisław
odpowiedz »

Bzdury [2013-12-23 23:42 193.227.116.*]
Tak wspaniała firma zostawiła wczoraj moją mamę we Włoszech i czterech innych pasażerów mimo wykupionego wcześniej biletu.Moja mama jechała do nas na święta.KIERUJEMY SPRAWĘ DO SĄDU.Jeżeli ktoś chce się przyłączyć proszę o kontakt AGNIESZKA PAWLAK TEL 607-732-807 odpowiedz »

sindbad [2012-06-07 21:44 89.204.130.*]
panie stanisławie prestań pan takie bzdety gadac , jezdze sindbadem co try tygodnie reguarnie do poski , i jesxcze nie widziała aby pasarzerowie sie ze zachwywali czy psuli cos w autokarze , klamiesz pan jak z nut aby jak najlepiej zareklamowac tego badziewnego sindbada odpowiedz »

sindbad [2012-02-24 20:11 217.226.230.*]
Witam często jeżdze waszą linia ,i denerwuje mnie to że w regulaminie jest napisane zakaz picia alkoholu ,chodz pilot któremu sie o tym mówiło nie reagował na nasze prośby.W autokarze były też dzieci ,a panowie którzy pili odnosili się wulgarnie, smród na cały autobus i nikt nie reaguje na prośby.Panowie wsiadali do autobusu juz pod wpływem alkoholu wiem bo wsiadałam w Mainz i widziałam że pili na przystanku.Ja jade 12godz.i w takim smrodzie że głowa boli.Podróżniczka odpowiedz »

sindbad [2014-06-04 14:18 31.61.138.*]
Ja myślę ze jest na to rozwiązania, zawołać policję nawet w obcym kraju. Powiedzieć że na takiej a takiej trasie jedzie autobus o takich a takich numerach, powiedzieć że siedzą w nim pijani ludzie i robią hałaś. Szczególnie chętnie w Czechach się tym zajmą i Austrii skoro nie można normalnie nic z tym zrobić, to można tak. Zawsze jest rozwiązanie na sytuację. odpowiedz »

sindbad [2011-10-03 16:19 84.157.57.*]
Witam bardzo duzo podruzuje autobusami ale tak jak to wszystko sie ostatnio odbywa przez obsluge sindbada to niestety smutne kierowcy naprawde KSIECI z bajki kturzy traktuja pasazerow jak .....
Daje kierowcy torbe a on do drugiego wez wpierd.... ja tam gdzies .
To po prostu chamstwo z tego powodu nie wsiade juz do sindbada .
Sa firmy kture traktuja klientow normalnie i umia sie zachowac ...
Jedziesz Sindbadem nierob sobie zadnego terminu wczesniej bo czy dwie czy trzy godziny puzniej to przeciesz nic takiego ()
Pozdrawiam
odpowiedz »

sindbad [2013-01-07 22:03 188.191.203.*]
Witam, jeżdżę czasem Sindbadem do Niemiec i jest coraz gorzej.Gdy jedzie się do Niemiec to jeszcze jako tako: pilot miły ciągle zachęca do korzystania z picia kawy lub herbaty oczywiście odpłatnie ale nie o to mi chodzi. Chodzi mi o powroty z Niemiec. Wsiadalam ( nie raz) w Hamm , autobus spóźniony ponad godzinę, pilotka nieuprzejma nawet nie raczy wyjaśnić powodu spóźnienia(proponując latanie samolotem) .W Gliwicach już musialam sama dowiadywać się o autobus do mojego miejsca zamieszkania(walizkę też już wzięłam sobie sama do kolejnego autobusu. W drodze powrotnej z Gliwic już nikt się nami specjalnie nie zajmował. Nie pojadę już Sindbadem i moim znajomym odradzam również jazdę z tym przewoźnikiem,myślę,że i tak nie będą z tego powodu "płakać". Pozdrawiam. Bożena. odpowiedz »

sindbad [2011-11-06 22:28 92.141.242.*]
nie jest tak do końca jak piszesz kolego .. ale z jednym się zgadzam .Sindbad kiedyś to była renoma jeszcze pod koniec lat 90-tych ale w tej chwili to jest wielki bałagan ,,jazda do Słubic to jest ogromna strata czasu po jaką cholerę są przesiadki w Gliwicach ,jak potem następne 2-ie godziny postoju i wielki bałagan w Słubicach? kiedyś było zupełnie inaczej i lepiej . Ta firma schodzi na psy.. odpowiedz »

sindbad [2012-07-28 13:26 178.56.144.*]
nie na psy ...tylko na kasę ....wracałem ostatnio z Trieru...27 godzin do Warszawy...przeładunek bagażu w Gnieźnie 1,5 godziny ,jeden wielki bałagan.Bilet dla jednej osoby 90 Euro...pytałem Pilotkę czy aż tak podrożały ..nie 259 złotych ...taki zrobili sobie przelicznik...jakaś paranoja...Dawniej często korzystałem z przewozów Sindbada i wyglądało to zupełnie inaczej...w tej chwili nie ważny jest podróżny tylko kasa...przykre. Ryszard odpowiedz »

sindbad [2011-11-06 23:14 88.66.191.*]
a co nie jest tak do konca? hmmmmm , faktem jest ze wypadek zatuszowali , a to o czym pisze to jest prawda , ze wina byla kierowcy , tylko dlaczego to tuszowac? sa dwie mozliwosci albo byl glupi i zamienil sie z kolega , ktory poszedl spac do dziupli i za dlugo prowadzil pojazd , albo zasnol do czego sam sie przyznal i co kazdemu moze sie zdazyc , a jak chcialem zrezygnowac z biletu powrotnego , ktory mialem wykupiony bo balem sie z nimi jechac to powiedzieli ze to jest nie mozliwe , aaahhhaaaahhhaaa !!!!! odpowiedz »

sindbad [2011-07-29 21:41 83.25.131.*]
no tak. Krytyka bez podpisu jest nie w porządku! Ale dlaczego Ty się nie podpisałeś? odpowiedz »

sindbad [2011-05-17 16:42 83.21.211.*]
Witam wszystkich Polakow pracujących w Niemczech i podrozujacych prywatna firma Sindbad. przestrzegam przed banda oszustow i zlodziei. dnia 7.05.2011 w miwjscowosci ESSEN zostala okradziona mloda dziewczyna. ograbiono ja ze wszystkich zarobionych pieniedzy . W ESSEN grasuje banda oszustow i zlodziei (niestety Polakow) kiedy zatrzymalismy sie na przerwie podeszlo do autobusu 4mezczyzn , jeden z nich mial jakies 3 zetony i zaoferowal zabawe. kazal pokazac tej kobiecie 100euro. kobieta wycianela je z portfela i wlozyla portfel spowrotem do kieszeni i wtedy zaczela sie szarpanina mezczyzni zaczeli jej wyrywac portfel no i niestety udalo sie im to. kierowcy widzac ten incydent wogole na to nie zareagowali i odjechali. dopiero po zwroceniu uwagi prze pasazerow zatrzymal sie i zabral kobiete. to tyle z mojej strony prosze o uwage na przystankach pozdrawiam odpowiedz »

sindbad [2014-04-03 11:29 80.128.46.*]
to po cholerę sie zadawać z takimi stac blisko auotkaru i tyle a nie z ciekawości dac sie wciagac w jakieś gry,sami sa sobie winii naiwniacy!!!!! odpowiedz »

sindbad [2013-11-12 22:26 83.11.64.*]
przepraszam moja mama tez miala podobny przypadek tylko wyrwano jej portwel a ja 2 tygodnie temu przez jakiegos ruska zostalem oskubany. wszystkie pieniadze mi skradziono. zostawili tylko 50 euro. co mozna z tym zrobic. moze oni maja jakies ukklady. ?? odpowiedz »

sindbad [2011-12-12 17:54 178.183.173.*]
Pilotki/Piloci oszczekają o tych Panach jak są na przystankach przez mikrofon w auobusie a ze większość ma to gdzieś i gra z tymi Panami to na własną odpowiedzialność i niech nie ma pretensji do innych. Mogła nie grać to by miała kasę proste …….. odpowiedz »

sindbad [2011-08-13 21:12 178.73.63.*]
http://www. youtube. com/watch?v=9erZFkIgZVU&feature=related To standart w przypadku tej firmy, mają najgorszą opinię wśród linii przewozowych. Klienci to potwierdzają, oceniają, koszmarna firma odpowiedz »

sindbad [2012-09-19 20:29 86.192.66.*]
Nigdy nikomu nie polecę tej firmy! Jest okropna pod względem niedoinformowania pasażerów i niezgodności realiów z warunkami umowy. Wysadzili mnie nie w tym miejscu, co trzeba,pół godziny przed czasem!!!To wiele zmieniło! Jestem oburzony!!! odpowiedz »

sindbad [2012-09-20 19:52 37.30.10.*]
Ludzie wy jestescie nienormalni za przeproszeniem, najpierw wyklocacie sie ze autokary sa opoznione, a jak sa przed czasem to tez zle, jakas paranoja !!!!!idzcie sie leczyc do psychiatry!!!jak mozna miec pretensje o to ze autokar jest przed czasem, to jest chyba powod do radosci a nie zlosci. odpowiedz »

sindbad [2011-06-04 23:47 195.116.48.*]
Nie będę komentowała zachowania załogi autokaru, ale zachowanie ów poszkodowanej pasażerki... Jak mniemam osoba ta była pełnoletnia, gdyż podróżowała bez opiekuna prawnego. Z tego wynika, że była w pełni świadoma swoich czynów i konsekwencji. A zatem niech teraz odpowie mi autor powyższego posta: czy ktoś o zdrowych zmysłach i w pełni sił intelektualnych jest skłonny uwierzyć garstce facetów na przystanku, że w przeciągu kilku minut można wygrać zaje....biste pieniążki??? Odpowiedz nasuwa się sam... ;P Może niektórym osobom potrzeba naprawdę opiekuna prawnego towarzyszącego im w podróży, a nie wywalania żalów na forum po zaistnieniu niefortunnego incydentu?? Pozdrawiam gorąco Paryżanka odpowiedz »

sindbad [2011-04-26 18:29 156.17.105.*]
Witam!
Ma do sprzedania Bilet autobusowy firmy Sinbad z Wrocławia Do Karlsruhe. Podróż zaczyna się za 3 godziny więc zalezy mi bardzo na zamianie. Mogę się pojawić na dworcu z Biletem 30 minut wcześniej!
odpowiedz »

sindbad [2011-01-17 12:51 89.204.153.*]
ma pan racje sindbad jest najlepsza firma pozdrawiam ewa odpowiedz »

sindbad [2009-12-13 20:43 83.4.97.*]
Średnio co misiąc jeżdżę Sindbadem do Niemiec. Pozwoliło mi to poznać dobre i złe strony firmy. Autokar zawsze czysty, toaleta również. Obsługa stara się urozmaicić czas dwoma filmami (nie zawsze interesujące ale jednak coś), nie trzeba się dopominać o informacje dot. trasy, jak i godziny dojazdu do poszczególnych miejsc gdyż na bieżąco jesteśmy informowani. Piloci przechodzą około dwa/trzy razy przez autokar proponować coś do picia. Kawa lub herbata dla stałych klientów jest za darmo, jednak nie wszyscy piloci to pamiętają a głupio jest zwrócić uwagę, chyba każdego z nas na nią stać za 0,50cent. Bardzo nachalne jak dla mnie jest zachowanie Panow Pilotow i kierowcow wobec kobiet ktore moga sie pochwalic wygladem. Podam przyklad: W zeszlym miesiacu trafilam na pilota, ktory w autokarze dwupietrowym przydzielil mi miejsce obok pilota, mimo ze nie bylo kompletu.Przypominam, ze w autokarze dwupietrowym miejsca zalogi sa oddzielone od miejsc pasazerow. Nie usiedzialam tam dlugo (ok.2h), zazadalam innego miejsca, po tym jak Pilot zrobil sie nahalny. Moze sie to komus wydawac brednia, poniewaz Sindbad posiada renome ale niestety obsluga nie potrafi zachowac dystansu wobec pasazerow. Dot. to rowniez kierowcow. Pozostaje sie tylko modlic abym nie trafila na taka obsluge poraz kolejny, poniewaz jestem zdana wylacznie na ta firme. odpowiedz »

sindbad [2010-10-18 14:17 82.160.104.*]
Ja uważam , że Sindbad to jedna z lepszych firm. Miła obsługa, śliczne pilotki i przede wszystkim doświadczeni kierowcy!!! POLECAM odpowiedz »

sindbad [2012-12-24 10:17 46.205.119.*]
chyga niewiesz człowieku o czym muwisz odpowiedz »

sindbad [2011-02-10 13:33 87.153.119.*]
Gratuluje udanej podrozy z SINDBADEM, ja niestety nie mialam takiego szczescia. NIEDAWNO WYLATYWALAM SAMOLOTEM Z Frankfturtu, jeden pasazer spoznial sie na autobus z terminalu do samolotu, poczekano na niego az 10 minut i samolot wylecial z takim opoznieniem, nie powiedziano mu zlego slowa, a pozostalych pasazerow nawet przeproszono za te spoznienie. CZY U NAS JEST TAKIE ZACHOWANIE MOZLIWE, po doswiadczeniach z biurem SINDBAD smiem twierdzic, ze nie. Autobus po prostu uciekl mi sprzed nosa, podalam moj numer telefonu, ale oczywiscie nikt sie nie pofatygowal zeby do mnie zadzwonic. Czeka mnie jeszcz jedna podroz z tym biurem , nie mam innego wyjscia, ale juz boje sie tej podrozy. Pozdrawiam zadowolonych a przede wszystkim tych niezadowolonych. odpowiedz »

sindbad [2011-02-10 13:32 87.153.119.*]
Gratuluje udanej podrozy z SINDBADEM, ja niestety nie mialam takiego szczescia. NIEDAWNO WYLATYWALAM SAMOLOTEM Z Frankfturtu, jeden pasazer spoznial sie na autobus z terminalu do samolotu, poczekano na niego az 10 minut i samolot wylecial z takim opoznieniem, nie powiedziano mu zlego slowa, a pozostalych pasazerow nawet przeproszono za te spoznienie. CZY U NAS JEST TAKIE ZACHOWANIE MOZLIWE, po doswiadczeniach z biurem SINDBAD smiem twierdzic, ze nie. Autobus po prostu uciekl mi sprzed nosa, podalam moj numer telefonu, ale oczywiscie nikt sie nie pofatygowal zeby do mnie zadzwonic. Czeka mnie jeszcz jedna podroz z tym biurem , nie mam innego wyjscia, ale juz boje sie tej podrozy. Pozdrawiam zadowolonych a przede wszystkim tych niezadowolonych. GESZU odpowiedz »

sindbad [2013-06-05 12:51 83.25.131.*]
Ręce opadają...ciekawi mnie co to za rewelacyjny samolot,który 10 min czekał na pasażera??? To może ja zadzwonię na PKP i wspomnę,że mogę się spóźnić jakieś 15 min.-niech pociąg na mnie poczeka..? Kierowcy jakby ktos nie wiedział mają ograniczony czas pracy,więc niestety nie moga na każdego klienta czekać nie wiadomo ile....a TY jeśli decydujesz się już na podróż,to wyjedź z domu parę minut wcześniej-nie zbawi Cię to chyba!!! odpowiedz »

sindbad [2011-08-25 13:59 178.183.230.*]
tak ale tam wiedzieli ze maja na kogo czekac bo pasazer byl odnotowany a w autobusach niech na kazdym przystanku nie zglosi sie jedna soba i pilot bedzie czekal po 10 min czy reszta pasazerow bedzie zadowolna?tez nie i wtedy ktos na frum opisze taka sytuacje na minus firmy... i tak zle i tak nie dobrze odpowiedz »

sindbad [2012-02-22 19:07 85.89.185.*]
no ale jesli jest lista , to i musza byc wszyscy pasazerowie!!
Logiczne,ludzie obudzcie sie..
odpowiedz »

sindbad [2012-03-04 15:23 87.206.0.*]
w regulaminie jest wyraźnie napisane, że pasażer ma być CO NAJMNIEJ 15 MINUT PRZED ODJAZDEM. Samoloty nie czekają, pociągi nie czekają to dlaczego autokary mają czekać? Wystarczy być punktualnym i nie będzie żadnych problemów! odpowiedz »

sindbad [2013-02-13 12:02 83.7.183.*]
swieta racja. i drodzy panstwo przed zakupieniem biletu zawsze moga panstwo przeczytac regulamin przewozow PBP Sindbad na stronie internetowej lub poprosic pracownika biura w ktorym kupujecie bilet o udostepnienie tego. Ja osobiscie kota w worku nie kupuje. nie odpowiada mi nie jade. a co do autobusu to nie taksowka :) odpowiedz »

sindbad [2009-12-08 11:15 79.188.2.*]
i NAJWIĘKSZA prowizja dla agenta, za reklamę w necie płacą dodatkowo?? odpowiedz »

sindbad [2009-07-25 14:26 81.158.3.*]
gówno prawda... moim zdaniem jest to najgorsza firma przewozowa jaka tylko istnieje. kierowcy sie spózniaja a piloci wogóle nie interesuja sie klijentami. nie potrafia zadzwonic do klijenta i poczekac 15 min duzej tylko odjechac. a potem z bióra angielskiego dzwonia do ciebie po fakcie dlaczego cie nie było. nie interesuja sie tym ze nie ma podanych poprawnych nr do biór angielskich i polskich a pozatym nie ma poprawnych adresów przestanków. brak jest post coda a wszyscy w angli z tego korzystaja. dziekuje za uwage odpowiedz »

sindbad [2013-02-13 12:05 83.7.183.*]
radze pocwiczyc ortografie bo widze ze jestes z nia na bakier. jezeli nie odpowiada to jezdzij busami do polski. napewno sa wygodniejsze i bezpieczniejsze. i opowiadasz bzdury. no ale coz takie zycie. nie uklada sie to trzeba sie na kims wyzyc :)) pozdrowienia dla pracownikow PBP Sindbad!!!! odpowiedz »

sindbad [2009-12-28 16:42 79.188.205.*]
nie nie nie nigdy więcej-pierwszy i ostatni raz korzystalam z ich uslug. odpowiedz »

sindbad [2010-12-16 17:36 92.102.83.*]
ja rowniez pierwszy i ostatni odpowiedz »

sindbad [2009-07-25 14:16 81.158.3.*]
gówno prawda... moim zdaniem jest to najgorsza firma przewozowa jaka tylko istnieje. kierowcy sie spózniaja a piloci wogóle nie interesuja sie klijentami. nie potrafia zadzwonic do klijenta i poczekac 15 min duzej tylko odjechac. a potem z bióra angielskiego dzwonia do ciebie po fakcie dlaczego cie nie było. nie interesuja sie tym ze nie ma podanych poprawnych nr do biór angielskich i polskich a pozatym nie ma poprawnych adresów przestanków. brak jest post coda a wszyscy w angli z tego korzystaja. dziekuje za uwage odpowiedz »

sindbad [2009-03-08 18:38 195.8.52.*]
Panie Stanisławie albo pracuje Pan dla tej firmy albo pobiera jakaś prowizję z tytułu pochlebnych informacji .Dla mnie podróż z tą firma była koszmarem,a na domiar złego... zgubili mój bagaż. odpowiedz »

sindbad-nigdy więcej [2009-01-30 21:38 83.143.100.*]
Szanowni Państwo i drogi Panie Stanisławie, Po dotychczasowych doświadczeniach z Sindbadem mogę stwierdzić, że nigdy, przenigdy z własnej dobrowolnej woli nie zakupię u nich więcej biletu. I piszę to ponieważ mam do tego podstawy, fakty, liczby i daty. Wszystkie wskazują na niekorzyść Sindbada. A zaczęło się tak:
17 października kupiłam dwa bilety z Prywatnego Biura Podróży Sindbad. Wiele podróżuję autobusami i różne przygody mnie spotykały, ale bilety zakupiłam w pewnym źródle - biurze podróży w Katowicach. Byłam więc pewna, że nic nie może się zdarzyć. Pod wpływem ciekawości (i intuicji zarazem) 1 grudnia weszłam na ich stronę internetową aby sprawdzić rozkłady jazdy i ... ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu odkryłam, że żaden autobus nie wyjedzie w dniu 27 grudnia 2008 - w dniu na który Sindbad sprzedał mi dwa bilety. Dwukrotna interwencja telefoniczna z mojej strony wywołała zdziwienie Pracowników (kto Pani sprzedał bilety na ten dzień? słyszałam) oraz bezradność gdy pytałam co mogą mi zaproponować ponieważ pilnie musiałam jechać tego dnia (o Matko...słyszałam w słuchawce). Słowo "Przepraszamy" ani razu nie padło z ust Pracowników firmy Sindbad. Tymczasem, w biurze podróży w Katowicach, gdzie zakupiłam bilety Sindbada, zaproponowano mi inny przejazd - do miejsca oddalonego znacznie od docelowego. Zakup tych biletów wiązał się też z dodatkową opłatą. Wszystko to działo się 1 grudnia, na 23 dni przed świętami i na 26 dni przed planowanym wyjazdem (Pan, jako osoba sprzedająca bilety napewno zdaje sobie sprawę jaki wybór pozostaje pasażerom przed świętami...). Gdy napisałam do Sindbada z prośbą o odszkodowanie za poniesione koszty nawet nie połaskawiono się odpisać (regulamin sprzedawcy i prawo cywilne wyraźnie daje mu na to 30 dni/miesiąc czasu). Pozostając bez odpowiedzi wysłałam kolejne pismo, na które znowu nie udzielono mi odpowiedzi. Nawet pomoc i interwencja Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Gliwicach nie dała żadnego efektu.
Sindbad tłumaczy się, że odpowiedzialny jest przewoźnik - firma Janosik z Rzeszowa - i przechodzi nad sprawą do porządku dziennego... Tak więc każdemu radzę się zastanowić zanim zakupi bilet w Sindbadzie - ta droga przez mękę jaką mi przygotował, stres i czas jaki poświęcam tej sprawie. Moje zdrowie jest więcej warte niż Prywatne Biuro Podróży Sindbad. Marta Pająk, gliwiczanka
odpowiedz »

sindbad-nigdy więcej [2011-08-08 23:18 86.215.5.*]
macie świętą racje,nigdy z takim dziadowskim przewożnikiem ,a napewno nigdy z janosikiem z rzeszowa.bron was panie.własciciel janosika się zklonowal. odpowiedz »

sindbad-nigdy więcej [2010-12-11 20:32 88.130.59.*]
nie polecam: podniesli ceny biletow przed swietam: tak sie nie robi nie sa fair play jak sie reklamuja na filniku odpowiedz »

sindbad-nigdy więcej [2009-01-31 15:37 217.144.201.*]
Szanowna Pani z Gliwic.
Sądzę ,że zaszło nieporozumienie.
Wiele Biur Podróży sparzedających bilety autokarowe używa "logo" SINDBADA jako swojego biua, a tymczasem jest to tylko agent a nie BP SINDBAD
Przepraszam ale w opisany fakt jest nieprawdopodobny.
Ja również miałam problem z biletem ( z mojej winy ) ale sprawa została załatwoona po mojej myśli bez kosztów.
Ale ja prosiłam bardzo grzecznie i tak grzecznie zostałam załatwiona.
Radzę jeszcze raz spróbowąc albo przekonć się jak jest na innych liniach
Pozdrawiam i życzę pogody ducha
odpowiedz »

sindbad-nigdy więcej [2011-08-08 23:13 86.215.5.*]
a moze ty zakonnicą powinnaś zostać? odpowiedz »

sindbad-nigdy więcej [2009-02-01 12:09 88.199.104.*]
Szanowna Pani Anonimowa, To nie jest nieporozumienie - bilet jest sprzedany i opatrzony logiem firmy Prywatne Biuro Podróży Sindbad. Jeżeli ma Pani jakieś wątpliwości proszę zadzwonić do Sindbada w Opolu i zapytać o to jak postąpili w sprawie Pani Marty Pająk. To wszystko zdarzyło się naprawdę! Co do formy mojej reklamacji - nie należę do części społeczeństwa, która z chamstwem walczy po chamsku. Ja również byłam i jestem grzeczna, ale również bezbronna, ponieważ PBP Sindbad pozostaje w tej sytuacji bezkarne. Pozdrawiam, Marta Pająk P.S. Proszę bardzo podpisywać wypowiedzi i nie wstydzić się:) odpowiedz »

sindbad-nigdy więcej [2013-02-13 12:12 83.7.183.*]
jak ktos wspomnial wyzej bilety sa sprzedawane pod logiem BP Sindbad. Bilet ktory pani zakupila zakupila wiec pani u agenta firmy sindbad czyli u czlowieka ktory prowadzi wlasna dzialalnosc gospodarcza i co sie z tym wiaze jest odpowiedzialny za sprzedawanie swoich uslug w tym wypadku swoich biletow na polaczenia BP Sindbad. Jezeli chce pani wnosic jakies rozstrzenia to tylko i wylacznie do agenta u ktorego kupila pani bilet bo to on sprzedal pani bilet na polaczenie ktorego nie bylo. wiec z tego wynika ze zle sprawdzil i to on popelnil blad. wiec droga pani prosze nieslusznie nie osadzac calej firmy tylko mowic o konkretnym agencie. przypominal ze nie jest to pracownik PBP Sindbad a wylacznie jego podwykonawca ktory jest sam odpowiedzialny za sprzedaz swoich uslug. odpowiedz »

sindbad-nigdy więcej [2012-04-27 16:51 80.51.71.*]
Sindbad to złodzieje pierdolone na dokładkę powiem jebane bydlęta omyłkowo nazwane człowiekiem , chamstwo .i patologia upośledzona pawel klient z dnia 27.04.2012 Wrocław . ps obsługa klienta na zalicza się do upośledzenia .dawny odpowiedz »

sindbad-nigdy więcej [2009-07-25 14:16 81.158.3.*]
gówno prawda... moim zdaniem jest to najgorsza firma przewozowa jaka tylko istnieje. kierowcy sie spózniaja a piloci wogóle nie interesuja sie klijentami. nie potrafia zadzwonic do klijenta i poczekac 15 min duzej tylko odjechac. a potem z bióra angielskiego dzwonia do ciebie po fakcie dlaczego cie nie było. nie interesuja sie tym ze nie ma podanych poprawnych nr do biór angielskich i polskich a pozatym nie ma poprawnych adresów przestanków. brak jest post coda a wszyscy w angli z tego korzystaja. dziekuje za uwage odpowiedz »

sindbad-nigdy więcej [2012-02-16 18:07 95.49.233.*]
PO PIERWSZE zalecam zajrzeć od czasu do czasu do słownika ortograficznego ;]
PO DRUGIE kierowcy się nie spoźniają, opóźnia trasa, która każdego dnia wyglada inaczej. Każdy myslacy czlowiek zdaje sobie sprawe z tego, ze na drodze różnie bywa, a autokar nie pokonuje trasy 20km tylko wiele tysiecy...
PO TRZECIE dlaczego piloci mają czekac na osobe, która zgodnie z informacjami zawartymi na bilecie ma wstawić się na przystanek NAJPOZNIEJ 15min przed planowanym odjazdem, mnie osobiscie cisnienie się podnosi jak stoję na któryms przystanku z kolei i slysze ze musimy czekac na jakiegoś pasażera, który powinien być juz pół godz temu ;/ jak bedą tak czekać na kazdego to do granicy dojedziemy po 2 dniach ! A NA MIEJSCE PO TYGODNIU!
Ja jestem zadowolona z tego biura, a piloci "skaczą'' wokół klientów jak pieski, żeby tylko dogodzić a i tak zawsze znajdzie się jakaś maruda , której wszystko nie pasuje. p.s a co do osoby która wypowiedziała się na temat stanu autokarów- a kto korzysta z tych siedzeń ? Przewoźnik ? czy pasazerowie? Niestety, ale to PASAZEROWIE sami niszczą sobie te autokary myslac "a ja i tak juz nim nie pojade'' , nie szanują tego , bo to nie jest ich wlasnosc. Proponuję najpierw zastanowić się czy my spelniamy wymogi jakich oczekuje od nas firma , a pozniej oczerniajmy tych ludzi, ktorzy ciezko pracują nad tym, żeby nas dowiesc bezpiecznie na miejsce. Pozdrawiam - klientka Ewa
odpowiedz »

sindbad-nigdy więcej [2013-01-06 11:02 83.20.71.*]
oczywiscie,za sa wandaletorzy od tak cos zdewastuja,jadnak smierdzace toalety nie maja z wandalizmem nic wspolnego.Jestem klientka twgo przewoznika juz 5 lat i gdybym miala wybor nihdy bym z nimi nie jezdzila.przrwoznik wozac pasazerow musi sie liczyc ze szkodamii i z tym zeby je usowac a nie wozic ludzi jak bydlo.Dziekuje.Iza z Elblaga. odpowiedz »

sindbad-nigdy więcej [2010-06-30 15:01 79.185.174.*]
Witam! Jeżdżę już od paru lat różnymi autokarami w różnych firmach i raz postanowiłem wykupić bilet w SINDBADZIE i już tego żałuje!!! Po 1 nie poinformowano mnie o zmianie kursy, który przełożono godzinę do tyłu ( podobno jakąś nową pracownicę mają, ale mam ją w du** , bo ona mordę cieszy, a przez nią straciłem pracę w Anglii i proszę o odp. gdzie mogę otrzymać link, aby dokonać skargi na tą firmę i prosić o odszkodowanie. Po 2 miałem wyjazd i 7:30 więc jak zawsze byłem trochę wcześniej(6:40) a okazało się, że wyjazd był na 6:30 i już autokaru nie było. Kierowca mający listę pasażerów oraz mój. nr komórkowy nie raczył oddzwonić i zapytać czemu nie dotarłem na miejsce!!!!! Czekałem do 9 z myślą, że Autokar może się spóźnia( jeszcze nie wiedziałem o żadnej zmianie godziny, gdyż nikt mnie nie poinformował choć bilet wykupiłem 15kw. na 27 czerwca a zmianę zrobiono 10 czerwca więc był kurv** czas na dodzwonienie się). Ze złością zadzwoniłem się do biura i poinformowano mnie, że po prostu pracownica zapomniała mnie poinformować o tym. CO ZA BANAŁ!!! To podróż planowałem 2 miechy i straciłem przez to 18lat mojej nauki przez pier**** firmę, która żeby miała trochę życzliwości dowiozłaby mnie mniejszym busem ,gdyż podobno kierowca przejrzał sę 300km dalej kogo nie wziął i zobaczył mnie,że właśnie 300km wcześniej nie wsiadłem!!! Co za idiota! NIE KUPUJCIE BILETOW W TEJ FIRMIE PONADTO MAJĄ DOŚĆ DROGIE CENY W POROWNANIU Z INNYMI FIRMAMI< A autakary( jak mówi moj kumpel są takie sobie, żadna rewelacja). Adam odpowiedz »

sindbad-nigdy więcej [2010-06-30 14:59 79.185.174.*]
Witam! PRZECZYTAJ BO WARTO! Jeżdżę już od paru lat różnymi autokarami w różnych firmach i raz postanowiłem wykupić bilet w SINDBADZIE i już tego żałuje!!! Po 1 nie poinformowano mnie o zmianie kursy, który przełożono godzinę do tyłu ( podobno jakąś nową pracownicę mają, ale mam ją w du** , bo ona mordę cieszy, a przez nią straciłem pracę w Anglii i proszę o odp. gdzie mogę otrzymać link, aby dokonać skargi na tą firmę i prosić o odszkodowanie. Po 2 miałem wyjazd i 7:30 więc jak zawsze byłem trochę wcześniej(6:40) a okazało się, że wyjazd był na 6:30 i już autokaru nie było. Kierowca mający listę pasażerów oraz mój. nr komórkowy nie raczył oddzwonić i zapytać czemu nie dotarłem na miejsce!!!!! Czekałem do 9 z myślą, że Autokar może się spóźnia( jeszcze nie wiedziałem o żadnej zmianie godziny, gdyż nikt mnie nie poinformował choć bilet wykupiłem 15kw. na 27 czerwca a zmianę zrobiono 10 czerwca więc był kurv** czas na dodzwonienie się). Ze złością zadzwoniłem się do biura i poinformowano mnie, że po prostu pracownica zapomniała mnie poinformować o tym. CO ZA BANAŁ!!! To podróż planowałem 2 miechy i straciłem przez to 18 LAT mojej nauki przez pier**** firmę, która żeby miała trochę życzliwości dowiozłaby mnie mniejszym busem ,gdyż podobno kierowca przejrzał sę 300km dalej kogo nie wziął i zobaczył mnie,że właśnie 300km wcześniej nie wsiadłem!!! Co za idiota! NIE KUPUJCIE BILETOW W TEJ FIRMIE PONADTO MAJĄ DOŚĆ DROGIE CENY W POROWNANIU Z INNYMI FIRMAMI< A autakary( jak mówi moj kumpel są takie sobie, żadna rewelacja). Adam odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij