Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Prezes Tui wypowiada wojnę agentom.
Autor: Czytelnik IP 95.48.153.*
Data wysłania: 2012-11-16 07:28
Temat: Prestiż i marka na infolinii
Treść: Kim jest w Polsce Klient TUI?
Oczywiście przede wszystkim jest to osoba, która kupić musi sprytnie i najtaniej jak się da.
To jednak nie wszystko. Klient TUI w Polsce musi być także dobrze obsłużony. W swojej karierze przerabiam często takich, którzy po zakupie wycieczki piszą jeszcze 10 maili i wykonują do mnie 10 telefonów (oczywiście nie mam do nich pretensji - po prostu chcą wszystko wiedzieć - a ja jestem od tego aby im wszystko wyjaśnić). Proszę mi powiedzieć komu Klient TUI zada te wszystkie pytania i kto na infolinii będzie się przejmował odpowiedziami na nie - skoro wycieczka jest już sprzedana?
Klienci sami zrozumieją.
Po prostu trzeba im dać na to czas.
Myślę, że nie mamy się czego obawiać.
W call i tak będą ludzie kupować zawsze, ale polski rynek nie jest gotowy na całkowite przenosiny do Internetu.
Tak sobie jeszcze myślę.
Po co ja (my) się tu wypowiadamy i zdradzamy swoje poglądy.
Niech wielki TUI działa zgodnie z planem. Nie przeszkadzajmy mu.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Prestiż i marka na infolinii [2012-11-17 16:44 87.207.21.*]
zgadzam się, Pan Andryszak nas prowokuje , a my piszemy..... proponuję pomilczeć!!!!! Po co ma wiedziec co nam po głowie chodzi! odpowiedz »

Prestiż i marka na infolinii [2012-11-17 19:08 62.21.84.*]
Pan prezes pisze,że dla kasy jesteśmy w stanie oszukiwać klientów, a my mamy siedzieć cicho i pozwalać mu na to,żeby nas obrażał?
Szkoda,że nie stać go na blogu TUI na zwykłe "przepraszam"- zamiast tego woli usunąć wszystkie wpisy pod swoim artykułem.
Tak jak ktoś już pisał wczesniej, czekam na hasło "Agenci na Madagaskar".
odpowiedz »

Prestiż i marka na infolinii [2012-11-16 16:14 83.5.111.*]
tak, klient kupi przez call center a potem przyjdzie do biura agencyjnego, żeby mu wszystko wyjaśniło. Juz tak bywało odpowiedz »

Prestiż i marka na infolinii [2012-11-16 09:01 62.21.84.*]
Tu nie chodzi o podejmowanie kroków, które miałyby zaszkodzić TUI.Dla mnie nie do pojęcia jest język jakim posługuje się Prezes Andryszak. Normalnie Gomułka z paranoicznym widzeniem wszędzie ludzi działających przeciw niemu.Może on już widzi,że sprzedaż spada i szuka winnych- a najłatwiej zaatakować agentów?Przecież prezes nie mógł podjąć jakiejkolwiek błędnej decyzji- to wszystko robota tych lichwiarzy- pośredników, syjonistycznych agentów. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij