|
Wątek:
|
Neckermann wprowadza nową markę hotelową
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2012-12-12 13:11
|
Temat:
|
Neckermann wprowadza nową markę hotelową
|
Treść:
|
Aktualność: Neckermann wprowadza nową markę hotelową "smartline", której obiekty można rezerwować planując najbliższe letnie wakacje. To hotele o sprawdzonym standardzie. Touroperator oferuje 20 obiektów tego typu na najpopularniejszych wśród Polaków wakacyjnych kierunkach jak Grecja, Hiszpania, Turcja, Egipt i Bułgaria.
Smart shopping (z ang. sprytne, inteligentne zakupy) czyli umiejętność kupowania produktów dobrej jakości w niskiej cenie to trend przybierający na sile szczególnie w ostatnim czasie. Jak się okazuje widoczny jest także w turystyce.
- "Kolorowe wakacje za nieduże pieniądze" to hasło marki "smartline", która jest naszą odpowiedzią na aktualne trendy turystyczne - mówi Tomasz Pędzik, dyrektor produktu Neckermann Polska. - Wybierając ofertę klienci kierują się przede wszystkim jakością produktów i ich relacją do ceny. Hotele smartline już zdobywają fanów na innych rynkach i jesteśmy przekonani, że spodobają się także polskim klientom - dodaje.
Marka "smartline" objęła sieć hoteli z segmentu od trzech do pięciu gwiazdek. To zarówno hotele rodzinne, jak i oferta dla klientów podróżujących indywidualnie, w tym singli. Wszystkie znajdują się w popularnych regionach turystycznych Morza Śródziemnego z bogatą ofertą przelotów z Polski - w sezonie lato 2013 Neckermann startuje na wakacje już z 11 lotnisk w kraju.
Oprócz ceny, hotele "smartline" wyróżnia kolorowy design stworzony przez znane niemieckie biuro architektoniczne Markus Diedenhofen. Wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne w hotelach, tj. lobby, restauracje, bary oraz baseny zostały wyposażone w nowoczesne i rozpoznawalne elementy wystroju wnętrz. Przyjemnym akcentem podczas urlopu jest także popołudniowa usługa smartline, czyli wózek z lodami i owocami. Podobnie jak w przypadku wszystkich hoteli zakontraktowanych przez Thomas Cook AG obiekty "smartline" podlegać będą regularnej kontroli jakości zarówno przez managerów ds. jakości, jak i rezydentów.
Dzięki specjalnym oznaczeniom, klienci bez problemu odnajdą je w najnowszym katalogu HIT.
Przy rezerwacji oferty do końca stycznia 2013 biuro podróży oferuje nawet 30% zniżki i zapewnia bezpłatną gwarancję niezmiennej ceny.
|