Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Itaka likwiduje czartery
Autor: Czytelnik IP 77.253.205.*
Data wysłania: 2013-02-05 18:42
Temat: Itaka wycofuje się z Lublina
Treść: Przecież to normalne że anulowane są nierentowne kierunki. Czy może lepiej jakby polecieli, stracili kupę kasy i padli? Czasem jak czytam że "o boże zanulowali wylot z Pcimia, co ja teraz powiem klientom", to mam wrażenie że ktoś pierwszy rok w branży jest. Chyba my jako agenci za to właśnie bierzemy pieniądze żeby dobrze doradzać klientom, i to chyba jest naszym obowiązkiem powiedzieć klientom jakie ma szanse na wylot z lokalnego lotniska. Jak widzę kierunek który jest nowy, lub też 2 lata z rzędu był odwołany to mówię "Może pan kupić Kretę ze Szczecina, ale jest duża szansa że zmienią panu wylot na Poznań" - wszystko jest jasne i nikt nie ma pretensji do mnie. Inna sprawa, że nie mam pojęcia kto tam i jak u touroperatorów liczy szanse na dany kierunek z lotniska lokalnego, skoro ja jako zwykły agent widzę że nie ma szans powodzenia i w 90% się nie mylę. Z małych lotnisk jedyną szansą na zebranie samolotu, to współdzielenie go z innymi touroperatorami i do tego jeszcze łączenie z wylotem z drugiego miasta. A poczekajcie to dopiero początek zmian w grafikach lotów :)

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Itaka wycofuje się z Lublina [2013-02-06 09:59 46.76.115.*]
oczywiście, lepiej wycofać niż paść. już w zeszłym roku po rozum do głowy poszło ecco holiday, tylko mało kto to wtedy rozumiał. moim zdaniem pewniejszy w tym roku jest mniejszy organizator z mniejszym produktem niż duży z masowym produktem, bo będzie anulował nierentowne kierunki i klienci będą mieli zmiany a tego ani oni, ani my, nie lubimy. odpowiedz »

Itaka wycofuje się z Lublina [2013-02-06 11:21 95.41.205.*]
zgadzam się. duży znaczy duże zmiany a klientom zmieni się godzina wylotu i już się denerwują. ja w ogóle polecam klientom latanie liniami rejsowymi. są pewniejsze, mniej problemów a jak zepsuje się maszyna, to przepisanie biletu to max godzinka a nie czekanie godzinami aż naprawią samolot. owszem, są droższe, ale klienci są gotowi zapłacić więcej za święty spokój. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij