|
Wątek:
|
Jak przyciągnąć klienta do hotelu?
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2013-02-27 19:11
|
Temat:
|
Jak przyciągnąć klienta do hotelu?
|
Treść:
|
Aktualność: Dostęp do nowoczesnych usług to w dzisiejszych czasach podstawa przy wyborze hotelu. Bezpłatny dostęp do internetu traktowany jest na równi z takimi usługami jak: wyposażenie, lokalizacja, a nawet wyżywienie.
Według przeprowadzonych badań, dla turystów równie ważny jak jakość wyżywienia czy darmowy parking jest dostęp do darmowego Wi-Fi. Turyści przebywający na wakacjach korzystają z internetu w celu pozostania w kontakcie ze znajomymi, przekazywania na bieżąco wrażeń z podróży lub po prostu w celach rozrywkowych. Nieco inaczej wygląda sytuacja w przypadku klientów biznesowych, dla nich najważniejszy jest po prostu dostęp do internetu.
Według badań tylko 11 procent turystów byłoby skłonnych zapłacić za korzystanie z internetu. W dobie darmowego Wi-Fi w wielu miejscach publicznych, takich jak lotniska, galerie handlowe czy restauracje, wielu turystów uważa za oczywiste fakt bezpłatnego dostępu do internetu także w hotelu.
Hotele w których opłaty za Wi-Fi są na porządku dziennym spotykają się z falą krytyki, jednakże nie zamierzają zmieniać swoich działań. Ceny za dostęp do internetu w dużych sieciach hotelowych wahają się od 10 do 15 euro za dobę.
W dzisiejszych czasach bezpłatne Wi-Fi jest takim samym wymogiem jak ciepła woda pod prysznicem, zatem brak takiego udogodnienia negatywnie wpływa na opinię o danym hotelu.
|