|
Wątek:
|
Omijajcie Rainbow Tours
|
Autor:
|
Czytelnik IP 212.59.234.*
|
Data wysłania:
|
2013-03-18 15:43
|
Temat:
|
Omijajcie Rainbow Tours
|
Treść:
|
Biuro bardzo nieelastyczne w podejściu do klienta. Mamy małe dzieci i rezerwowaliśmy wylot w przekonaniu, że lot będzie około południa (w rezerwacji wylot był około 13-tej). Dwa dni przed wyjazdem dostaliśmy wiadomość, że wylot jest o godzinie 3-ciej w nocy. Wykonałem wiele telefonów do biura, aby zmieniono rezerwację lub przynajmniej zabrano nas do innego miasta w Polsce byle o normalnej porze. Wszystko na nic. Pracownicy Rainbow Tours poradzili mi jedynie abym złożył po powrocie reklamację. Reklamację złożyłem a ta została odrzucona. To biuro nie ma najmniejszej woli pomagania klientom w czymkolwiek. Zupełnie ich nie obchodzi, że kiedy ma się 80 kg bagaży i dwoje śpiących maluchów na ręku to poruszanie się po lotnisku jest niemal niemożliwe. Co ciekawe za niezadowolonego klienta od razu starają się winić biednego rezydenta, chociaż ten nie ma na nic wpływu poza drobnymi sprawami na miejscu pobytu. To jest firma nieprzyjazna dla klientów i pracowników niższego szczebla. OMIJAJCIE RAINBOW TOURS z DALEKA.
|