Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Opóźniony o 11h lot Wizz Air z Pyrzowic do Liverpoolu
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2008-02-04 17:41
Temat: Opóźniony o 11h lot Wizz Air z Pyrzowic do Liverpoolu
Treść: Aktualność:
Pasażerowie, którzy we wtorek rano planowali odlot do Liverpoolu liniami Wizz Air z lotniska w Pyrzowicach, wylecieli 11 godzin później.
Na szczęście wielu z nich udało się telefonicznie powiadomić o opóźnieniu, więc zostali w domach.

Rzecznik prasowy Wizz Air Grażyna Borówka wyjaśnia przyczyny opóźnienia: samolot, który miał rano lecieć do Liverpoolu, skierowano wcześniej do Ciampino, bo agent obsługi naziemnej uszkodził tam inny samolot przewoźnika. Ponieważ znajdowali się tam pasażerowie, konieczne było podstawienie samolotu zastępczego, a jedynym wyjściem było wysłanie samolotu, który miał lecieć do Liverpoolu. Borówka dodaje że sytuacja była niezależna od przewoźnika i przeprasza za problemy wszystkich pasażerów.

Do Liverpoolu z opóźnieniem odleciało 165 pasażerów. Szczególnie rozżaleni są ci, których nikt nie poinformował o zmianach. To, ze lot będzie opóźniony okazało się dopiero po północy, więc nie ze wszystkimi udało się skontaktować i poinformować o zmianach. Część z pasażerów wracała do pracy po świątecznej przerwie, innych czekała w Liverpoolu przesiadka.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Wizz Air poinformował pasażerów o opóźnieniu wylotu [2008-02-04 17:41 88.207.142.*]
Przestrzegam przed tymi DZIADAMI. Wczoraj tj.3 luty 2008 lot z Katowic do Frankfurt Hahn opóźniony o 17 godzin. Planowy wylot godzina 6.10 wyleciał przed 23.00 Co niektórzy czekali na lotnisku od 3 rano - ja osobiście od 4.30. Tak więc niektórzy czekali blisko 20 godzin na lotnisku. Ludziom puszczały nerwy i po pewnym czasie zaczęło się nam już przypatrywać paru ochroniarzy z pistoletami w kaburach. Tradycyjne zero kontaktu z przedstawicielem Wizzair, mega dezinforamcja i 2 porcje frytek na 20 godzin czekania. Na tyle beszczelny DZIAD że w samolocie po 17 godzinach spóźnienia kazał nam sobie kanapki za 16 zł kupować. Nas również poinformowano że żadne odszkodowania itp. rzeczy się nam nie należą. Oby jak najszybciej pojawiła się konkurencja bo to nie jest pierwszy raz kiedy doświadczam tak przykrych doświadczeń od WizzAir. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij