Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Jak agenci oszukują klientów
Autor: Czytelnik IP 95.48.153.*
Data wysłania: 2013-04-03 14:26
Temat: Jesteśmy tylko ludźmi
Treść: No i cóż Ci drogi Kliencie na to odpowiedzieć.. Kolega po prostu źle trafił. Bywa. Wszędzie się to zdarza. Co to rezerwacji i opłacania i zakładania nie na te dane - dla TO nie ma to znaczenia bo to jego system i jego rezerwacja, więc może z nią zrobić co zechce - agent może sobie wpisać co chce, ale jeśli Klient zdecyduje się na zakup w innym miejscu nic go nie powstrzyma, a agent nic z tym nie zrobi. Jakieś nieporozumienie musiało być na linii Twój Kolega TO.. Ale mniejsza o to, bo to mało istotne. Moim zdaniem agent nie mógł zaszkodzić Twojemu Koledze w kupnie u TO.. Więc nie ma powodu się o to burzyć. Nie ma takiej technicznej możliwości.
Co do namawiana na brak płacenia kartą. Cóż - do różnych rzeczy się posunąć można. Jak już pisałem źle trafiłeś (czy też Twój Kolega) i myślę, że nie ma się co specjalnie obruszać. Choć rzeczywiście sytuacja mało miła.
Wracając do płatności kartą i przelewem. Proszę mi wierzyć, mimo usilnych starań i rozmów.. wyjaśnień - do niektórych po prostu nic nie dociera i nie rozumieją pewnych rzeczy. Dlatego jakoś jestem sceptyczny jeśli chodzi o złą wolę w temacie opłacenia przelewem z karty (być może agent miał płatność online (w co wątpię, ale może)).. a może po prostu pracownik nie do końca rozgarnięty.. A może po prostu bardzo nie chciał aby zapłacić kartą. Cóż więcej na to powiedzieć. Życie.
Jak mi się sprzedawca nie podoba - nie kupuję u niego po prostu. Ludzie są tylko ludźmi i nic i nikt tego nie zmieni.
Ty też drogi Kliencie nie chcesz za bardzo uwierzyć w fakt, iż niestety nam agentom bardzo zależy na zadowoleniu Klienta.. My przecież żyjemy tylko dzięki temu, że Was obsługujemy. Każdy zatarg z Klientem to dla nas cios. Rynek jest bardzo trudny i wymagający - tak jak Ty drogi Kliencie.
Jeszcze raz życzę mniej uogólnień i udanego urlopu - skoro już zarezerwowane.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2020 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij