|
Wątek:
|
Jak agenci oszukują klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 95.48.153.*
|
Data wysłania:
|
2013-04-03 14:26
|
Temat:
|
Jesteśmy tylko ludźmi
|
Treść:
|
No i cóż Ci drogi Kliencie na to odpowiedzieć.. Kolega po prostu źle trafił. Bywa. Wszędzie się to zdarza. Co to rezerwacji i opłacania i zakładania nie na te dane - dla TO nie ma to znaczenia bo to jego system i jego rezerwacja, więc może z nią zrobić co zechce - agent może sobie wpisać co chce, ale jeśli Klient zdecyduje się na zakup w innym miejscu nic go nie powstrzyma, a agent nic z tym nie zrobi. Jakieś nieporozumienie musiało być na linii Twój Kolega TO.. Ale mniejsza o to, bo to mało istotne. Moim zdaniem agent nie mógł zaszkodzić Twojemu Koledze w kupnie u TO.. Więc nie ma powodu się o to burzyć. Nie ma takiej technicznej możliwości. Co do namawiana na brak płacenia kartą. Cóż - do różnych rzeczy się posunąć można. Jak już pisałem źle trafiłeś (czy też Twój Kolega) i myślę, że nie ma się co specjalnie obruszać. Choć rzeczywiście sytuacja mało miła. Wracając do płatności kartą i przelewem. Proszę mi wierzyć, mimo usilnych starań i rozmów.. wyjaśnień - do niektórych po prostu nic nie dociera i nie rozumieją pewnych rzeczy. Dlatego jakoś jestem sceptyczny jeśli chodzi o złą wolę w temacie opłacenia przelewem z karty (być może agent miał płatność online (w co wątpię, ale może)).. a może po prostu pracownik nie do końca rozgarnięty.. A może po prostu bardzo nie chciał aby zapłacić kartą. Cóż więcej na to powiedzieć. Życie. Jak mi się sprzedawca nie podoba - nie kupuję u niego po prostu. Ludzie są tylko ludźmi i nic i nikt tego nie zmieni. Ty też drogi Kliencie nie chcesz za bardzo uwierzyć w fakt, iż niestety nam agentom bardzo zależy na zadowoleniu Klienta.. My przecież żyjemy tylko dzięki temu, że Was obsługujemy. Każdy zatarg z Klientem to dla nas cios. Rynek jest bardzo trudny i wymagający - tak jak Ty drogi Kliencie. Jeszcze raz życzę mniej uogólnień i udanego urlopu - skoro już zarezerwowane.
|