Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Baza turystyczna

Wątek: Kontrole HACCP
Autor: Czytelnik IP 37.109.27.*
Data wysłania: 2013-05-19 19:33
Temat: Hotel STAR-DADAJ k/Ramsowo
Treść: 3*** ??? Pomyłka!!! Kto zadecydował o tych trzech gwiazdkach? Przecież one do czegoś zobowiązują! Pokoje (mieliśmy dwa pokoje ze znajomymi) brak lodówek, telefony popsute, pilot do kineskopowego TV nie działa, okno się nie domyka drzwi tłuką się we framudze (luzy). Do SPA trzeba przejść we własnych ciuchach, bo zapomnijcie o szlafrokach. W SPA bardzo miłe panie, ale same wszystkiego nie zrobią! Nie można wykonywać zabiegu i go przerywać, bo ktoś wszedł i o coś się pyta. Kręgielnia nie działa, basen nie grzeszy czystością, szafki poobtłukiwane, ciemno, ponuro i mało przyjemnie. Restauracja - uwaga!!! obsługują praktykanci!!! Rozumiem, że gdzieś się muszą nauczyć, ale podstawy opanowuje się teoretycznie, a dopiero jest dostęp do klienta. Nasz praktykant podał nam na trzy osoby jedną kartę. W środku nie było menu. Na razie się uśmialiśmy. Na pytanie co to jest zupa tradycyjna mazurska, stwierdził, że nie wie bo on tu tylko podaje. Trochę mniej się zaczęliśmy śmiać. Gdy przyniósł zupę z włożonym palcem do miski (bał się, że mu spadnie) zaczęło być straszno. Na koniec podał paragon zawyżony, naliczając za każde danie po 3 zł więcej. Przeprosił i się oddalił. Szkoda! zepsuł opinię bardzo miłym kelnerom - chyba stałym pracownikom. No i jeszcze jedno! Nikt nie uprzedził, że w tą majówkę będzie odbywał się zlot służb ratunkowych. Z całym szacunkiem dla tych służb, ale młodzieniec w koszulce z napisem straż wykrzykujący w restauracji najgorsze wulgaryzmy to już przesada. Przesadą jest również ranne, tak ok. 5:00 rozmowy tych młodych ludzi pod oknami gości. To nie koniec. W sobotę,pod oknami ludzi, których zaprasza się na odpoczynek, urządzono dla tych służb nocną dyskotekę z głośną muzyką do 4 rano. Żeby wszystko było jasne - kontakt z recepcją w nocy jest niemożliwy. Nikt nie odbiera telefonu. Są tam osoby, które się starają, ale głupota, chamstwo i brak wiedzy zawodowej jest bardziej widoczna. Przytłacza i poraża. Czytam o koloniach w tym przybytku i rozumiem!!! Trzeba wybrać, albo trzy gwiazdki, albo ilość bez względu na jakość. Nie polecam nikomu, kto chce korzystać z trzech gwiazdek i odpocząć w weekend. Jedno i drugie tam nie występuje !!!
Andrzej Sokołowski

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Hotel STAR-DADAJ k/Ramsowo [2013-08-05 08:41 95.160.185.*]
Analizując logicznie wpis odpowiadam:
1."Restauracja - uwaga!!! obsługują praktykanci!!! "- tak było,jest i będzie.Gdzieś trzeba nabrać szlifów i musi być ten pierwszy raz.Tak jest w każdym zawodzie.Chyba,że Państwo mieli 19 lat i 20 letnie doświadczenie w zawodzie?
2."ale podstawy opanowuje się teoretycznie"-tym się różni praktykant od teoretyka.Teorii uczy się w szkole a praktycznej nauki zawodu w hotelu.Praktyka to wykonywanie zadań a nie uczenie się o nich.
3."Gdy przyniósł zupę z włożonym palcem do miski (bał się, że mu spadnie) zaczęło być straszno."-rozumiem,że zamówili Państwo chłodnik (chociaż nie ma jej w menu) ,bo raczej ciężko jest iść z palcem w gorącej zupie.Poza tym ja dokonałbym zwrotu dania po takim zajściu a Państwo tego nie uczynili.
4."Na koniec podał paragon zawyżony, naliczając za każde danie po 3 zł więcej."- najtańsza pozycja w karcie to 4 zł,więc zawyżenie o 3 zł jest niemożliwe.Również nie zgłosili Państwo zażalenia i prośby o korektę rachunku.
5." No i jeszcze jedno! Nikt nie uprzedził, że w tą majówkę będzie odbywał się zlot służb ratunkowych." być może służby ratunkowe dokonały rezerwacji później niż Państwo??? Pozdrawiam.Praktykant....były.
odpowiedz »

Hotel STAR-DADAJ k/Ramsowo [2013-05-23 09:50 80.52.143.*]
Jestem ciekaw ile Pan dostał od konkurencji za taką opinię. Dwa razy przebywałem w tym hotelu na wypoczynku i mogę tylko zaprzeczyć takim opiniom. Profesjonalizm obsługi(od recepcji po restaurację), czysto w pokojach, uśmiechnięty personel.
Miejsce wymarzone na odpoczynek. Jezioro, las, piękna plaża. Może ktoś tu za dużo w "Mariottach" przebywał ? Zbigniew Rogalski
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij