Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Turystyka zagraniczna wyjazdowa

Wątek: Ruszyła polska wersja Belvilla
Autor: Czytelnik IP 87.207.181.*
Data wysłania: 2013-06-03 02:48
Temat: Ruszyła polska wersja Belvilla
Treść: Firma Belvilla na stronie Booking.com i swojej poleca dom, który nie nadaje się do wynajmu w czasie deszczu oraz niskich temperatur i nie powinien być sprzedawany poza wysokim sezonem letnim: Holiday Home Escorca. Zaplanowaliśmy tam tygodniowy pobyt na przełomie kwietnia i maja. Całość kwoty zapłaciliśmy przed przyjazdem, bo takie warunki postawiła Belvilla. Ok. Jednak firma wynajmująca Belvilla nie czuła się w obowiązku, aby ostrzec nas przed beznadziejnymi warunkami podczas panującej aury pogodowej. Pech chciał, że to był zimny i deszczowy czas. Spędziliśmy w tym domu tylko jedną noc, śpiąc w kurtkach i trzęsąc się z zimna. Na podłogach w obu sypialniach ciekła woda z okien dachowych spływając strumieniem pod łóżko, do tego nieprzyjemne welurowe syntetyczne pościele i temperatura w sypialniach nie przekraczająca ok. 15 st C. Gospodarze na nasz przyjazd na ścianach i podłogach poukładali szmaty, które miały wchłaniać kapiącą ciurkiem deszczówkę. Prosili też, aby nie stosować znajdujących się w domu piecyków gazowych w sypialniach, aby nie doszło do zaczadzenia oparami. Dzieci zakończyły pobyt katarem i po feralnej nocy zajęliśmy się poszukiwaniami nowego domu. Radzę uważać na pośredników w wynajmie tego domu (booking.com i Belvilla) - z całości kwoty za pięciodniowy pobyt zaproponowano nam po długich bojach jedynie 20% rekompensaty, przy czym Belvilla w ogóle nie zareagowała na reklamację. Ani Belvilla ani Booking.com nie wykazały dbałości o swojego klienta i nie zapewniły pomocy na miejscu. Uznały też, że należy im się 80% naszych pieniędzy mimo, że usługa nie została należycie wykonana, co potwierdzili chęcią zwrotu 20% kosztów. Dopełniliśmy wszelkich procedur odnośnie zgłaszania reklamacji, przekazaliśmy dokumentację zdjęciową jednak mimo to nie uwzględniono naszych roszczeń, a Booking.com i Belvilla między sobą ustaliły symboliczny zwrot 20% kosztów. Nie mam siły walczyć o należne mi pieniądze. Jedyne co, to przestrzegam przed korzystaniem z usług Belvilla i zalecam duży dystans do usług booking.com - w obu przypadkach chęć zysku jest na pierwszym miejscu, a dbałości o klienta trudno się dopatrzyć.
Anna Fic

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Ruszyła polska wersja Belvilla [2015-08-06 14:14 83.11.68.*]
Wynajęłam w marcu b.r. dom we Włoszech na 8 osób w Belvilla. Zapłaciłam w zeszłym tygodniu 5 219,00 Euro. W przysłanym voucherze dostałam adres zupełnie innego obiektu. Zażądałam poprawienia adresu 03.08.2015r. BELVILLA nie odpowiada na maile, nikt w firmie nie podnosi telefonu. Skontaktowałam się z właścicielem willa "Valente" strada Prowinciale 46,8 w Corridonie telefonicznie. Wloch nic nie wie o wynajęciu jego willi 05.09-19.09.2015r. SZOK. Zgłosiłam oszustów na policję !!!! UWAGA!!!! BELVILLA to ZŁODZIEJE !!!! odpowiedz »

Ruszyła polska wersja Belvilla [2015-08-19 11:24 212.160.102.*]
Ja również nie mogę sie dodzwonić do biura Belvilla, na zapytanie mailowe nie uzyskałam odpowiedzi. Po przeczytaniu Pani wpisu zaczynam się poważnie obawiać. Prosze napisać czy Pani sprawa miała pozytywne zakończenie czy tez nie. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij