Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Proszę o opinie o biurze Sun&Fun
Autor: Czytelnik IP 83.2.178.*
Data wysłania: 2008-03-04 00:32
Temat: Proszę o opinie o biurze Sun&Fun
Treść: Chciałbym wyjechać z tym biurem do Egiptu, proszę o podpowiedz czy warto zawracać sobie nimi głowę, z góry dziękuje za informacje.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Proszę o opinie o biurze Sun&Fun [2013-06-18 13:10 195.242.176.*]
Nikomu nie polecam tego biura. Nas tez oszukano i musielismy dopłacić do dobowego pobytu bo przełozyli nam powrót o 12 godz. później. dzieci płakały a my błagalismy naszych szefów o jeszcze jeden dzień urlopu. Co do rezydentów - najgorsi jakich spotkałam. W przypadku Bułgarii to pani. Danusia. Kontakt z nią to trauma i żadna pomoc. Nigdy nie korzystajcie z usług tego biura. Barbara odpowiedz »

Proszę o opinie o biurze Sun&Fun [2010-10-19 19:50 78.8.35.*]
BP Sun&Fun z bezczelną premedytacją oszukuje turystów!
Pojechaliśmy na wakacje do Egiptu, będąc jeszcze w PL biuro wiedziało, że nie będzie dla nas miejsc w hotelu, w którym wykupiliśmy miejsca, a my dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu o 23.00, byliśmy zmęczeni po podróży, a oni specjalnie okłamali nas, że tylko na 1 noc zostaniemy w hotelu o znacznie gorszym standardzie, niż w hotelu, w którym wykupiliśmy miejsca, ostatecznie zostaliśmy zmuszeni do pozostania w tym hotelu cały pobyt!
na spotkanie z Rezydentem, arogancki Rezydent imieniem Kuba, spóźnił się, nie potrafił nawet przeprosić nas za zaistniałą sytuację! w takiej sytuacji jak my, było 30 osób, nikt z nas nie chciał zostać ani chwili dłużej w tym śmierdzącym, brudnym, hotelu, w którym nawet wody w kranie brakowało!!! Żądaliśmy natychmiastowego powrotu do PL, nie było szans, zostaliśmy w tym hotelu uwięzieni jak we WIĘZIENIU!!!
BP Sun&Fun jest NAJGORSZYM BIUREM JAKIE POZNAŁAM!!!
Odradzam kupna wycieczek za pośrednictwem tego biura i obiecuje tutaj Wszystkim forumowiczom, że napiszę do Rzecznika Praw Konsumenta, by zajął się tymi OSZUSTAMI!!!
W umowie mieliśmy mieć hotel Empire 3* w centrum Downtown w Hurghada, gdzie to jest kompleks 3 hoteli, i z opcja all można było korzystać z każdego z hotelu. W zamian dostaliśmy rzekomo też 3* hotel Nefertity - hotel WIDMO, na totalnym zadupiu, gdzie w opcji all za przekąski między posiłkami musieliśmy dodatkowo płacić.
Najgorsze w tym wszystkim, że oni doskonale wiedzieli, że nie będzie dla nas miejsc w Empire, kiedy my jeszcze byliśmy w PL, dlaczego nas nie poinformowali? a skąd wiem? Turyści, dla których już nie było miejsc w Empire byli już przywiezieni do Nefertiti ok godziny 10.00, bo mieli wcześniej lot. My w tym czasie byliśmy jeszcze w Polsce, wylot mieliśmy dopiero około 16.00 mogli zadzwonić, poinformować nas o zaistniałej sytuacji, czego nie uczynili, powiedział nam o tym Egipcjanin dopiero w autobusie w Egipcie.
Ja sama pracuje z Turystami, wiem na czym to wszystko polega, ale nigdy mi się nie zdarzyło, żeby zrobić coś tak bezczelnego. dlaczego sprzedali wycieczkę do hotelu, w którym nie było miejsc? jeśli już taki problem się znalazł, to dlaczego nas o tym nie poinformowali, od razu? i dlaczego impertynencki rezydent nawet nas wszystkich nie przeprosił za zaistniałą sytuację?
uwierzcie, biuro potraktowało nas lekceważąco, dla nich najważniejsza jest w tym wszystkim kasa, nie chcemy tak tego zostawić, bo jeśli z nami im się uda, to będą tacy jak my następni. z biurem podpisuje się umowę cywilno-prawną, jeśli biuro nie wywiąże się z warunków umowy, powinno ponieść konsekwencje swego czynu.
odpowiedz »

Proszę o opinie o biurze Sun&Fun [2010-10-19 19:46 78.8.35.*]
BP Sun&Fun z bezczelną premedytacją oszukuje turystów!
Pojechaliśmy na wakacje do Egiptu, będąc jeszcze w PL biuro wiedziało, że nie będzie dla nas miejsc w hotelu, w którym wykupiliśmy miejsca, a my dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu o 23.00, byliśmy zmęczeni po podróży, a oni specjalnie okłamali nas, że tylko na 1 noc zostaniemy w hotelu o znacznie gorszym standardzie, niż w hotelu, w którym wykupiliśmy miejsca, ostatecznie zostaliśmy zmuszeni do pozostania w tym hotelu cały pobyt!
na spotkanie z Rezydentem, arogancki Rezydent imieniem Kuba, spóźnił się, nie potrafił nawet przeprosić nas za zaistniałą sytuację! w takiej sytuacji jak my, było 30 osób, nikt z nas nie chciał zostać ani chwili dłużej w tym śmierdzącym, brudnym, hotelu, w którym nawet wody w kranie brakowało!!! Żądaliśmy natychmiastowego powrotu do PL, nie było szans, zostaliśmy w tym hotelu uwięzieni jak we WIĘZIENIU!!!
BP Sun&Fun jest NAJGORSZYM BIUREM JAKIE POZNAŁAM!!!
Odradzam kupna wycieczek za pośrednictwem tego biura i obiecuje tutaj Wszystkim forumowiczom, że napiszę do Rzecznika Praw Konsumenta, by zajął się tymi OSZUSTAMI!!!
W umowie mieliśmy mieć hotel Empire 3* w centrum Downtown w Hurghada, gdzie to jest kompleks 3 hoteli, i z opcja all można było korzystać z każdego z hotelu. W zamian dostaliśmy rzekomo też 3* hotel Nefertity - hotel WIDMO, na totalnym zadupiu, gdzie w opcji all za przekąski między posiłkami musieliśmy dodatkowo płacić.
Najgorsze w tym wszystkim, że oni doskonale wiedzieli, że nie będzie dla nas miejsc w Empire, kiedy my jeszcze byliśmy w PL, dlaczego nas nie poinformowali? a skąd wiem? Turyści, dla których już nie było miejsc w Empire byli już przywiezieni do Nefertiti ok godziny 10.00, bo mieli wcześniej lot. My w tym czasie byliśmy jeszcze w Polsce, wylot mieliśmy dopiero około 16.00 mogli zadzwonić, poinformować nas o zaistniałej sytuacji, czego nie uczynili, powiedział nam o tym Egipcjanin dopiero w autobusie w Egipcie.
Ja sama pracuje z Turystami, wiem na czym to wszystko polega, ale nigdy mi się nie zdarzyło, żeby zrobić coś tak bezczelnego. dlaczego sprzedali wycieczkę do hotelu, w którym nie było miejsc? jeśli już taki problem się znalazł, to dlaczego nas o tym nie poinformowali, od razu? i dlaczego impertynencki rezydent nawet nas wszystkich nie przeprosił za zaistniałą sytuację?
uwierzcie, biuro potraktowało nas lekceważąco, dla nich najważniejsza jest w tym wszystkim kasa, nie chcemy tak tego zostawić, bo jeśli z nami im się uda, to będą tacy jak my następni. z biurem podpisuje się umowę cywilno-prawną, jeśli biuro nie wywiąże się z warunków umowy, powinno ponieść konsekwencje swego czynu.
odpowiedz »

Proszę o opinie o biurze Sun&Fun [2009-11-21 18:02 93.105.181.*]
Wykupiłem wycieczkę w listopadzie roku 2008, do Turcji. Zapłaciłem, podpisałem umowę, niby święty spokój. Guzik! W lutym dostałem list polecony, że niestety, ale musieli zerwać kontrakt z hotelem do którego miałem lecieć, więc lecę do hotelu innego. Ok, więc wszedłem na stronę z opiniami o tym hotelu, zdjęcia obiektu jak i opinie internautów były straszne! Dwa miesiące trwało rozpatrywanie mojej reklamacji, musiałem fatygować się na pocztę, potem do pośredniczącego biura podróży, telefonicznie nic nie dało się zrobić, ponieważ pani przez telefon oznajmiła, że w umowie istnieje taka możliwość, ale w zamian dostaje hotel o lepszym standardzie. Hotel mi się nie podobał, ale pogodziłem się z tym. W czerwcu dostaje telefon z biura, że niestety, ale hotel zostaje zamieniony na jeszcze inny. Znowu ta sama procedura, opinie, które znalazłem całkiem, całkiem, zdjęcia ładne, ok, niech im będzie. Nowa umowa itd. itp. znowu wszystko na mojej głowie, żeby podpisać blablabla. We wrześniu tydzień przed wylotem, dosłownie tydzień!!! dostaje telefon, że hotel idzie do remontu i mam dwa hotele do wyboru, rozumiecie?:) Jakaś paranoja. Ale ok, wybrałem, poleciałem.
Myślicie, że to koniec?
Ta firma jest na rynku parę lat, powinna mieć już doświadczenie w różnych sytuacjach, ale gówno, nie macie tam żadnej pieprzonej opieki. Po tygodniu zauważyłem, że w hotelu jest mniej niż 30 gości, wszyscy pracownicy powoli po wszystko sprzątają, ustawiają, porządkują, chowają stoliki i leżaki do magazynu, jest coraz mniej jedzenia, animacje się skończyły, nie ma dyskoteki w hotelu, jacuzzi pozamykane? Co się dzieje?!
Znajomy barman oznajmij, że hotel jest zamykany 4 października, a 7 był nasz wylot. Dowiedzieliśmy się od barmana, podkreślam, że od barmana, nie od pracownika biura SUNFUN, że zostaniemy przeniesieni do jeszcze innego hotelu. Wszystko byłoby dobrze, ale miałem jeden problem, wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną do Kapadocji, o 4 rano mieliśmy wyjechać, a o 12 mieli nas przewozić do innego hotelu. Więc dzwonie do rezydenta, który się nami 'opiekuje', że jest taka i taka sytuacja, że barman nam powiedział, że hotel jest zamykany, czemu my nic nie wiemy, czemu nikt nas nie informuje?! Pan cudowny rezydent oznajmij, że WŁAŚNIE się dowiedział. Powiedział mu jaka jest sytuacja, co mamy zrobić z bagażami, a on do nas, że hotel i SUNFUN nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony bagaż w pokoju, bo wycieczka nie została wykupiona w biurze SUNFUN tylko gdzieś indziej i on uprzedzał przed takimi wycieczkami z innych biur podróży. Nie ostrzegł nas natomiast, że będziemy przenoszeni do innego hotelu. Wyobraźcie sobie, że po moim telefonie pan rezydent łaskawie pojawił się w hotelu i pomachał karteczką, że właśnie nas informuje, 24 godziny przed zamknięciem hotelu, gdzie pracownicy już od tygodnia wszystko czyścili, że dopiero się dowiedział, że będziemy transferowani do innego hotelu, paranoja!
Żadnej pomocy od niego nie uzyskaliśmy, a jak zaczęliśmy na niego naciskać,...
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij