|
Wątek:
|
System rezerwacyjny dla krynickich hotelarzy
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.77.17.*
|
Data wysłania:
|
2013-11-04 23:10
|
Temat:
|
Nowa technologia dla krynickich hotelarzy
|
Treść:
|
Mam nieco inne zdanie na zainteresowanie turystów do spędzenia czasu w Krynicy w okresach mizerii. Nie mam wiary w takie tematy jak spotkania e-commerce czy pogadanki, czy inne spotkania kółek różańcowych. Te tematy mogą być dopełniaczami. Potrzebna jest dobra oferta kulturalna, rozrywkowa, rekreacyjna. Taka oferta wzdłuż Doliny Papradu i to po obu stronach rzeki. Nie chcę się rozwodzić nad tym tematem bo próbuję go lansować od 6 lat. niestety bez skutku. Widzę sukces i nowe możliwości w integracji działań w Dolinie Popradu. W tym Krynica powinna być motorem. Wracając do pogadanek itp. Proszę sobie nie wyobrażać, że z odległości 150 km przyjadą masowo Turyści na pogadankę o zwyczajach autochtonów i jeszcze zanocują, zapłacą za wyżywienie. Nie mówię już o dalszych odległościach. Noo chyba, że na pogadankę przyjedzie Ringo Star z sir Paulem Mc Cartneyem i jeszcze coś zaśpiewają w starym stylu. Mam problem z namówieniem Gości hotelowych do odwiedzenia Muzeum Nikifora, natomiast chętnie jadą na wieczór z kapelą. H3* www.wysoka.com Andrzej Pałyska
|