Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
Autor: Czytelnik IP 158.66.1.*
Data wysłania: 2011-09-26 12:27
Temat: Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
Treść: Ja i moja Żona jesteśmy oburzeni z powodu sposobu, w jaki zostaliśmy potraktowani przez biuro podróży TUI C.H. Blue City w Warszawie. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd i czujemy się oszukani przez to pożal się Boże biuro podróży. Biuro oferowało bardzo atrakcyjną cenowo wycieczkę na Dominikanę na 14 dni. Zachęcony niską ceną dokonałem wstępnej rezerwacji wycieczki i zaczęło się. Okazało się, po wszystkim, że możliwość rezwracji była w "fazie testów" Cokolwiek to znaczy.Na etapie rezerwacji nikt nas jednak nie uprzedził, że nasza rezwrwacja jest "na niby". Tym bardzej jest to przykre, że Panie z TUI w C.H. Blue City zapewniały nas, że rezrwacja na pewno nie przepadnie, oraz że zostanie automatycznie przedłużona w dniu 22 sierpnia br. po godzinie 12.00, gdyż wtedy właśnie upływała jej ważność, niechcąc jednocześnie przyjąć zaliczki na jej poczet. Byliśmy zdeterminowani do zakupu wczasów na Dominikanie w terminie od 3 do 17 listopada 2011 r. z powodu atrakcyjnej ceny (4200 zł). Przypuszczamy, że wycieczka została sprzedana innemu klientowi, a nam wciska się "bajeczkę", że rezerwacja była w fazie testów. Informacja ta wydaje się mało prawdopodobna, gdyż wcześniej dokonałem rezerwacji on-line tej wycieczki w tej samej cenie ale w innym terminie, tj. 17.11 - 02.12.2011 r., która została następnie potwierdzona telefonicznie przez konsultanta TUI. Terminu tego nie przedłużyłem, wiedząc że mojej żonie udało się dokonać rezerwacji bezpośrednio w biurze TUI Centrum Podróży C.H. Blue City (Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa) w bardziej pasującym nam terminie, tj. 03-17.11. Idąc tropem argumentacji pracownika biura TUI C.H. Blue City można przypuszczać, że rezerwacje innych wycieczek znajdujących się w ofercie Biura też są w fazie testów. Proszę uważać na testy biura. Bo marzenia o super wycieczce prysną jak bańka mydlana. Cała ta sytuacja podważyła wiarygodność biura TUI w naszych oczach. Wątpię, abyśmy z żoną jeszcze kiedykolwiek skorzystali z oferty "biura". TUI uchodzi za renomowane biuro podróży, podczas gdy działania pracowników są wysoce nieprofesjonalne i psują wizerunek firmy.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2012-06-17 22:07 62.21.46.*]
Witam właśnie w piątek to jest 15.06.2012 r. wróciłem z tygodniowego pobytu w tym Hotelu generalnie w porządku poza wodą w basenach bardzo zimna to znaczy taka sama jak w Oceanie. Dobre jedzenie i tak dalej. Jedziesz na wycieczkę to bardzo nędzne śniadanie żadnego prowiantu na drogę. Problem i to poważny jest z Polskim TUI Serwis myślę że za wszelką cenę chcą wykazać max zysków przy minimalnym nakładzie. W hotelu Pani rezydentka skupiła się nie na przekazaniu praktycznych informacji ale na sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Rozpoczęcie spotkania z rezydentem przeciągało się bo komputer nie mógł odpalić. Po czym gadu gadu i sprzedaż wycieczek na pytanie gdzie jest informator hotelowy w języku Polski pani odpowiedziała nawaliła drukarnia itp.
Osobny temat to realizacja wycieczek przestrzegam wszystkich przed zapisaniem się z Polską grupą czyli u Polskiej rezydentki. Autokary zdezelowane i wyeksploatowane że strach wsiadać a poza tym jaki wstyd gdy inne nacje wsiadają do autokaru spełniającego wszystkie wymogi. Wycieczka do Lizbony z polskim przewodnikiem bez Polskiego lub bardziej dosłownie żadnego przewodnika nie był tylko stękająca rezydentka. Zgłoszona reklamacja skończyła się zakupem butelki likieru i sprawa zamknięta to jest najdroższa butelka podrzędnego likieru. Prosiłem dokumenty takie jak licencja pilota, przewodnika badania techniczne autobusu dopuszczające do jazdy z szybkością 100km/godz żadnych nie było . Teraz tylko droga sądowa . Wycieczka do Sewilli polegała na zawiezieniu na plac i macie czas wolny to relacja jej uczestników. Panie rezydentki nie wydały potwierdzenia zgłoszonej reklamacji bo nie i już.
odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2012-05-26 09:27 82.210.181.*]
No niestety ja z mężem i dwójką naszych znajomych również jesteśmy bardzo niezadowoloni z polskiego TUI, miesiąc po tym jak wpłaciliśmy 30% na Ibizę, gdzie wybraliśmy sobie hotel w najbardziej imprezowej miejscowości, dostaliśmy informację o zmianie miasta wylotu (ok, z tym nie ma problemu) i co gorsze zmianie hotelu na praktycznie idealne miejsce dla rodzin z dziećmi, skąd taksówka w jedną stronę do Playa den Bossy wynosi ok. 20-25 Euro (byliśmy, jeździliśmy, więc wiemy)! W biurze podróży niestety okazało się również, że z początku lipca termin został przesunięty na koniec.. czego Pani z działu organizacji z TUI (podać nazwisko:)?) nie raczyła nawet zaznaczyć w swojej wiadomość. sorry ale z powodów zawodowych nikt z naszej grupy nie mógł sobie pozwolić na zmianę terminu z początku na koniec lipca, tym bardziej że na koniec sierpnia jedziemy z Waszym 100 razy lepszym konkurentem gdzie indziej. Z TUI niemieckim również nie mogliśmy dostać się do dokłądnie tego samego Hotelu na przełomie lipca i sierpnia w 2010 roku, biuro jednak od razu załatwiło nam alternatywę i nie tylko zakwaterowało nas w hotelu obok, ale napisało bardzo miłe przeprosiny z wyjaśnieniem informacji i co więcej załatwili nam hotel o wyższych standardach. Cóż dla Niemców klient końcowy jest niezwykle ważny, nie da się tego niestety powiedzieć o Polsce. Ktoś tu pisał o samolotach którymi lata się w ramach wycieczki z TUI, u Niemców jest mega komfort (lecieliśmy nowiutkim boeingiem 757), w Polsce stress że maszyna przekroczyła już dozwoloną ilość km.
Z tego co wiem TUI z naszego cudownego kraju nie próbowało nawet szukać rozwiązań z TUI niemieckim, nie przysłało nam nawet innych propozycji, w momencie jak miła Pani z współpracującego biura podróży opisała sytuację. Osobiście nigdy więcej nie wybiorę TUI Polska, w ocenie NPS oceniłabym tę firmę najniżej jak się da. Będę pisać reklamację i będę zgłaszać tę sytuację również do Niemiec, aby wiedzieli jak fatalnie działa ich Tochterunternehmen w Polsce. Na szczęście Pani z biura podróży (NIE TUI!) wyszukała dla nas inną opcję w interesujących nas terminach, niestety ok. 10-12 km od Eivissy, ale cóż damy radę. Także lecimy z ITAKą...byliśmy już raz zadowoleni z tego biura podróży, więc jesteśmy pewni, że nas nie zawiodą, tak jak zrobiło to TUI. Z poważaniem,
M.
odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2012-06-20 15:56 31.4.242.*]
No i sie wszystko potwierdza że polacy dostaja same ochłapy a inni np niemcy są traktowani lepiej.
A ja wam powiem Polskie marudy teraz prawde że sami sobie zasłuzyliście na takie traktowanie.
Hotele staraja sie jak moga przewoźnicy tak samo a wy co ???? a to woda w basenie za zimna a to pochmurno było a to autobus sie spóźnił ( bo pora szczytu i korki) to co wy myślicie że bedą o was dbali ?? To się mylicie polaczki. Najpierw nauczcie sie kultury i uszanujcie czyjąś prace a potem dopiero sie zobaczy jak was traktować.
odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2012-06-22 20:58 77.209.224.*]
Polacy sa po prostu wstredni, ledwo przyjechali a juz szukaja okazji do jakiejs reklamacji i zwrotu pieniedzy. Zostancie w tym roku w swoich ogrodkach !!! Mniej stresu !! odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-10-25 14:02 213.199.225.*]
Biuro Tui zafundowało nam podróż do Monte Gordo (Portugalia) samolotem w którym przez 4h coś piszczało - linie ENTER, gorszych już nie mogło być. Wczasy rozpoczęte w niedzielę ( wylot na 1 tydzien ) a rezydent przychodzi oferować wycieczki dopiero we wtorek i tak naprawdę pozostaje tylko możliwość skorzystania z jednej. Tak naprawdę to rezydent niczym się nie zajmuje i wszystko musimy załatwiać sobie sami. Nie ma nic ciekawego do przekazania a tym samym do zaoferwania, robi wrażenie, że turyści mu przeszkadzają.
Biuro Tui dba o klienta, ale tylko do czasu zapłaty za imprezę turystyczną, potem żeby coś się dowiedzieć trzeba samemu do nich wydzwaniać. Na 4 dni przed wylotem nie wiedziałam, czy bilety mam odebrać na lotnisku, czy dostanę do domu kurierem . Najlepiej gdybym swoje życie uzależniła od Biura Tui i czekała do ostaniej chwili za kurierem. W przyszłości nie skorzystam wiecej z ich usług, poniewaz Neckerman pod tym wzgledem jest lepszy.
odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-09-26 16:08 77.114.19.*]
Powiem tak... to renomowane i mające opinie pewnego i wysokiej jakości usługi BP od ok 2 lat praktykuje dziwne metody działania i odstraszania klientów do korzystania ze swoich usług... Obecnie z 5 osób, które były z TUI na wczasach w tym roku 4 na pewno nigdy już z nimi nie pojadą! I to nie są 4 osoby, które były na jednym wyjeździe- to są 4 oddzielne wyjazdy! Dla mnie to niezrozumiałe i niewytłumaczalne. Wpadki zdarzają się każdemu- nawet najlepszym, ale w ich przypadku to już chyba nie ma co mówić o wpadkach, jest to po prostu polityka firmy, która zmierza zdecydowanie w złym kierunku (chodzi mi o jakość, rzetelność, zaufanie). Gdyby nie szyld i marka to tak naprawdę ze starego TUI nic nie zostało.A te Panie siedzące w Biurze tak naprawdę zapewne nawet nie mają nic do powiedzenia... zresztą merytorycznie w wielu przypadkach też bym miała zastrzeżenia. Gdy klient wie więcej o danych hotelach i ofercie BP to chyba wstyd! odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-12-18 15:31 80.52.136.*]
konkrety...proszę ludzie ręce opadają jak się czyta to co piszecie... odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-12-18 23:15 178.42.63.*]
Nie tylko ręce opadają>>>
Kos 2011, wrzesień, Princess of Kos, 3 dorosłe osoby, wykupiony apartament-sypialnia, pokój dzienny z aneksem jadalnym, z widokiem na morze. Na miejscu okazuje się że: jest to sypialnia podzielona przepierzeniem z drzwiiami harmonijkowymi, część dzienna nie ma okien ani klimatyzacji, aneks jadalny to kuchenka elektryczna, nie ma stołu ani krzeseł. Ogólny brud. Jedno łóżko podwójne, dwa pojedyńcze ale o długości 170 cm czyli dla dzieci. Widok na morze był częściowy - to się zgadzało. Po interwencji u Rezydentki następnego dnia przeniesiona nas do dwupoziomowego pokoju - jeden w przyziemiu drugi nad nim - obydwa z widokiem na zaplecze tawerny i plac manewrowy autokarów, 400 m od plaży - apartamenty są przy plaży. Po przyjeździe do Polski reklamowałem niezgodność oferty za jaką zapłaciłem a tym co dostałem, z drugą wysłaną reklamacją (ze zdjęciami) po miesiącu otrzymałem odpowiedź że: nie ma podstaw do uznania reklamacji, pokój w którym zostali Państwo zakwaterowani był pokojem zgodnym z zawartą umową i uważamy że spełniał on wymagania zakwaterowania dla 3 osób dorosłych - na zdjęciach widać jak krótkie są te łózka. Niemniej hotelaż przystał na prośbę o zmianę pokoju . Podjęli Państwo świadomie decyzję o przeprowadzce i w związku z powyższym nie możemy uznać reklamacji za zasadną Podpisał: Dariusz Antoniak spec od obsługi klienta TUI Poland.
Tak było bo hotelarz jak zobaczył że wystaję za łóżko (mam 185 cm) to się uśmiał i powiedział że takich pokoi jak w katalogu nie ma i da coś innego.
A taki palant uznał że pokój spełniał warunki oferty, i co miałem spać 2 tygodnie zwinięty w kłębek w klitce bez okien i wentylacji bo on twierdzi że wszystko jest ok.
Masz przykład i niech ludzie nie pieprzą o złośliwej konkurencji, będę składał reklamacje wszędzie i nie chodzi o rekompensatę za nierzetelność ale bezczelność, chamstwo i kpinę z klientów, zwłaszcze że ten hotel jest w tym roku w ofercie. Znowu chcą nabrać ludzi. Jak potrzebujesz dowodów to prześlę zdjęcia na prw. Ja rozumiem że to Grecja, inne poczucie czystości i porządku ale bez przesady. Za ten pokój jest ekstra opłata.
No a teraz wybieraj sam .....
odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-10-04 18:31 77.255.239.*]
Te wszystkie opinie nie są warte funta kłaków. Mam powody przypuszczać, że wypisuje je konkurencyjna firma. Stąd de facto same negatywne opinie. Jakos dziwnym trafem pozytywne opinie są kasowane. Przypadek ?! Klient TUI odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2012-01-09 12:07 217.153.158.*]
obawiam sie ze to Ty jestes pracownikiem TUI ja narazie zaplacilem za wyjazd i juz nie jestem zadowolony z traktowania kilentow bo zadaje pytania odnosnie wyjazdu i wszyscy do kogo pisze i dzwonie maja gdzies moje prosby odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-10-25 18:29 46.112.83.*]
jaka konkurencja?!skoro wie Pan ze pozytywne opinie sa kasowane zapewne moze i sprawdzic skad wydawane sa negatywne opinie i przez kogo. odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-09-26 15:59 89.25.153.*]
Witam. W zeszłym roku byłem z żoną w Tunezji. Hammamet Garden, niby 4 gwiazdki, ale chyba miał w rzeczywistości 3.Mogę zapewnić,że wszystkie kontakty ze strony biura były od początku do końca profesjonalnie przeprowadzone. Hotel taki jaki miał być, pokój na miarę możliwości samego hotelu, bez złotych klamek ale czysty i zadbany. Pani rezydentka bardzo pomocna i uprzejma, kiedy wracaliśmy do polski na lotnisku była jakaś0 masakra. To był czas przymusowego powrotu z wakacji klientów biura selectours, które akurat ogłosił upadłość. Po paru minutach specjalnie dla klientów tui, oraz scan holiday zostały otwarte dodatkowe bramki.Mogę polecić biuro po moich doświadczeniach, ale każdemu mogą się zdarzyć wpadki. W naszym wypadku wakacje były bardzo udane i w tm roku również polecimy z TUI tym razem do egiptu. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij