|  | 
						
							| Wątek: | Franczyza - SUBWAY | 
						
							| Autor: | Czytelnik IP 80.55.33.* | 
						
							| Data wysłania: | 2014-02-11 09:19 | 
						
							| Temat: | Franczyza - SUBWAY | 
						
							| Treść: | Restauracje SUBWAY® są największym i najszybciej rozwijającym się systemem franczyzowym na świecie. 
 W chwili obecnej sieć liczy ponad 40 600 restauracji w 102 krajach świata, w tym 89 w Polsce.
 
 W najnowszym rankingu BrandZ przygotowanym przez MillwardBrown marka SUBWAY® zajęła pierwsze miejsce wśród firm, które w ciągu ostatnich ośmiu lat zyskały najwięcej na wartości. Tuż za liderem rynku restauracji szybkiej obsługi znaleźli się gracze tacy jak Apple i Amazon.
 
 Dlaczego SUBWAY®?
 
 • Niska opłata licencyjna. Jednorazowa wpłata w wysokości 7,500 euro za 20-letnią umowę z możliwością zwrotu 50% w przypadku otwarcia restauracji w ciągu 12 miesięcy.
 
 • Konsulting biznesowy i wsparcie. Dedykowani konsultanci wspierają procesy operacyjne i szkolą pracowników.
 
 •	Szkolenie dla franczyzobiorców. Dwa tygodnie nauki w jednym z naszych 12 centrów szkoleniowych dostarczą pełną wiedzę również osobom bez wcześniejszego doświadczenie w gastronomii.
 
 • Prostota operacyjna. Podręcznik operacyjny jest prosty i przejrzysty. Nie ma gotowania, grillowania czy smażenia!
 
 •	University of Subway. Darmowe szkolenia online dostępne 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Kursy przeznaczone dla właścicieli, managerów oraz pracowników pokrywają zagadnienia z operacji, finansów, zarządzania i marketingu.
 
 • European Independent Purchasing Council (EIPC). Organizacja powołane do akceptowania i monitorowania procedur naszych podwykonawców daje nam globalną siłę nabywczą dla ponad 40 tysięcy restauracji na świecie.
 
 • Subway Real Estate, LLC (SRELLC). SRELLC negocjuje i podpisuje wszystkie umowy najmu dla każdej lokalizacji restauracji SUBWAY®. Franczyzobiorcy korzystają z doświadczenia i wieloletnich relacji SRELLC na rynku nieruchomości i są chronieni naszymi procedurami akceptacji lokali.
 
 • Siła reklamy. SUBWAY® Franchise Advertising Fund Trust to fundusz marketingowy zarządzany przez franczyzobiorców, który również jest ich własnością.
 
 • Agenci ds. rozwoju. Nasi franczyzobiorcy korzystają z doświadczenia i wsparcia pracowników 5 regionalnych biur Agentów ds. rozwoju.
 
 • Odpowiedzialność za środowisko. SUBWAY® nieustannie rozwija procedury, aby pozostać "zieloną" firmą i zmniejszyć swój wpływ na środowisko. Współpracujemy z naszymi franczyzobiorcami w kwestii wykorzystania materiałów z recyklingu, zużycia energii i zmniejszenia ilości odpadów.
 
 wiecej na www.swiezo.pl
 |