| 
						|  |  
							| Wątek: | Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... |  
							| Autor: | Czytelnik IP 193.85.22.* |  
							| Data wysłania: | 2014-02-18 09:30 |  
							| Temat: | Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... |  
							| Treść: | Niedozwolony rabat to jest taki, gdzie na umowie, którą podpisujesz jest kwota 10.000 a Ty jako klient płacisz 9.800 PLN - taki rabat nie jest dozwolony. Agent nie ma prawa i też możliwości, aby umowa została zmodyfikowana i żeby rabat został udzielony legalnie. TUI jako organizator może edytować umowę - i na tej umowie od TUI będzie faktyczna kwota jaką płacisz czyli to 9.800 PLN. 
 Każdy ma prawo dać klientowi w prezencie bon sodexo, gadżet, darmowy parking na lotnisku, przewodnik etc.
 
 Ja uważam, że biura powinny mieć możliwość sterowania ceną i narzucania własnych marży, udzielania rabatów itd.
 
 Na przykładzie Warszawy w której mamy taksówki które jeżdżą za 1.40/km jak i takie za 2.40/km, mamy fryzjerów, którzy obcinają za 10 PLN jak i takich za 50 PLN
 
 a to, że Agenci zamiast pracować, myśleć o tym jak przyciągnąć klienta, poszerzać swoją wiedzę wolą się poużalać nad własnym losem - i tacy przegrają i z rynku wypadną
 |  
 
 
 Odpowiedzi: Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-18 09:45 212.67.150.*] Rok temu TUI Poland udzielało rabatu w ten sposób, że na umowie widniała inna kwota, a klient płacił inną kwotę. Jak masz wątpliwości, to poszukam warunków tej promocji. Dzięki temu m.innymi wylecieli z PIT.
 Nikt tu się nie użala, tylko martwi o kondycję TO. Zwłaszcza TUI Poland.  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-18 10:17 193.85.22.*] na pewno nie - lub umowa była edytowana po jej podpisaniu i prawidłowe było potwierdzenie rezerwacji. Ale na pewno nie było rozbieżności w końcowym efekcie  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-18 18:38 212.67.150.*] Nie lubię, jak ktoś pisze,że to na pewno niemożliwe. Podaję jak wyglądał jeden z pkt. regulaminu:
 "3. Cena na rezerwacji w systemie Iris Plus nie ulega zmianie, jednakże Agent przyjmuje od Klienta kwotę niższą o wysokość rabatu" Mogę Cie zapewnić,że TUI Poland może tworzyć regulaminy jakie chce :) Na moje pytanie jak to zrobić legalnie, dostałem odpowiedź, że nie muszę być ich agentem :)  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-19 12:59 193.85.22.*] nadal w to nie wierzę :-) księgowo nie da się tego w żaden sposób zrobić. Mogę uwierzyć w to, że co innego było na umowie a co innego potem w systemie, na potwierdzeniu ale nie wierzę, że po zakończeniu imprezy taka rozbieżność nadal była.  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-19 13:18 212.67.150.*] Akurat,że księgowo się tego nie da zrobić to ja też wiem.
 Rozmawiałem nawet z ich działem prawnym:) Ale tak jak wcześniej pisałem dowiedziałem się,że ślubu nie braliśmy :)
 Możesz zapytać w PIT , oni też interweniowali i jak wiem, to TUI ich też olało. Możliwe,że to był jeden z kamyków, które przyczyniły się do wywalenia TUI z PIT.
 pozdrawiam  odpowiedz »
 |