|
Wątek:
|
220 turystów ma problemy z powrotem z Tunezji!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.24.40.*
|
Data wysłania:
|
2008-04-21 23:11
|
Temat:
|
Fisher Air, Exim i Klienci - kto kogo i za co...
|
Treść:
|
Po pierwsze nie Fisher tylko Fischer. Po drugie przyczyną katastrofy Heliosa pod Atenami nie była, jak to pięknie nazweałeś znawco lotnictwa "nadmierna eksploatacja" a powolna utrata hermetyzacji. Po trzecie, żaden technik nie podpisze przeglądu maszyny, nie mając pewności, że ta jest w pełni sprawna. P czwarte, korupcja w Polskim Lotnictwie Cywilnym nie istnieje, są procedury których za żadne pieniądze obejść nie można, ponieważ ULC odpowiada przed "Europą". Po piąte, Samolot bez badań nie poleci. Po szóste, masz tyle wspólnego z lotnictwem co Krzysztof Kolumb.
|