Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Ciężki powrót z wakacji polskich turystów - zniszczone bagaż
Autor: Czytelnik IP 58.8.74.*
Data wysłania: 2008-06-17 11:37
Temat: Obsługa lotniska pobiła się walizkami pasażerów?
Treść: Dlaczego gazety bezkrytycznie piszą to, co im nagadają rozeźleni pasażerowie? Opóźnienie od 18:30 do 24:00 - zdarza się. Jeżeli pasażerowie otrzymali gorący posiłek, nie mogą mieć pretensji do linii (skarżący nie wspomniał ani słowem, więc podejrzewam, że otrzymali). Na pokładzie nie było 3 pasażerów? Czy to wina Neckermana, czy pasażerów właśnie, zazwyczaj łażących po duty free? Nie znali nazwisk brakujących pasażerów? Bardzo wątpię. Mieli chyba boardingi z numerami foteli i z nazwiskami? Jeżeli brakuje pasażera na pokładzie, to linia ma obowiązek znaleźć ich bagaż i zostawić - o czym pasażerowie zazwyczaj nie wiedzą. Pobili się panowie z obsługi? Czy to też wina Neckermana? I zdążyli uszkodzić "większość" walizek? Czyli ile: 150 walizek w ciągu kilku minut? Jakieś bzdury. A lądowanie w Katowicach a nie w Warszawie? Niestety Okęcie to chyba jedyne lotnisko w stolicy europejskiej, które jest zamykane na noc. To nie jest wina ani przewoźnika, ani Neckermana: takie mamy niestety największe nasze lotnisko.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij