Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Ciężki powrót z wakacji polskich turystów - zniszczone bagaż
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2008-06-17 10:12
Temat: Ciężki powrót z wakacji polskich turystów - zniszczone bagaż
Treść: Aktualność:
Polscy turyści po wakacjach spędzonych na Ayia Napa znów przeżyli koszmar związany z powrotem do kraju. Organizatorem wakacji z "dziwnym" opóźnieniem było biuro Neckermann - pisze alert24.pl, jeden z portali Agory.

Po odprawie na lotnisku w Larnace dowiedzieliśmy się, że z nieznanych powodów nasz lot musi zostać przełożony z 18.50 na godzinę 24. Przyjęliśmy to ze spokojem, ponieważ mieliśmy możliwość obejrzenia meczu Polska - Austria - pisze na Alert24 internauta.

Blisko północy na tablicy odlotów wciąż wyświetlała się 18.50. Dopiero po awanturze, jaką urządziliśmy na lotnisku, dowiedzieliśmy się, że lecimy nie do Warszawy, a do Katowic i nie o godzinie 24, a o 0.30 - pisze internauta.

Następnie o 0.35 już na pokładzie poinformowano, że lot opóźni się jeszcze parę minut, bo brakuje trzech pasażerów. Obsługa lotu nie mogła ustalić ich nazwisk, ponieważ nie było ich w wykazie pokładowym, ale przeszły odprawę. Okazało się, że jedyną możliwością poznania nazwisk poszukiwanych osób, jest znalezienie ich walizek. Straciliśmy kolejnych 30 minut - wyjaśnia turysta.

Wszystkie bagaże zostały wyrzucone na płytę lotniska i każdy pasażer szukał swojego bagażu. W tym momencie na płycie pojawili się zaginieni pasażerowie - matka z dwójką dzieci. Pracownicy lotniska zaczęli pakować bagaże na pokład, po czym dwoje z nich wszczęło bójkę. Cypryjczycy zaczęli okładać się pięściami po twarzach, a następnie zaczęli rzucać w siebie naszymi walizkami. Pani z obsługi przepraszała, spisano jakiś raport i na tym się skończyło - bulwersuje się Pan Wojtek. Jednak większość naszych walizek była zniszczona. Dopiero o 2.00 wylecieliśmy z Larnaki. Część pasażerów została autokarami przewieziona z Katowic do Warszawy.

Samolot, który przyleciał do Larnaki po Polaków, podczas lotu został uszkodzony przez ptaka - powiedziała Grażyna Panek z firmy Neckermann. Trzeba było sprawdzić, czy nie było żadnych uszkodzeń samolotu. Z racji opóźnienia lotu musieliśmy także zmienić miejsce lądowania w Polsce, bo lotnisko w Warszawie jest w nocy nieczynne - dodała Panek.

Pasażerowie, których bagaże zostały uszkodzone, zaraz po ich odebraniu muszą sporządzić formularz zgłoszenia szkody P.I.R - wyjaśniła Panek. Ten formularz razem z pismem reklamacyjnym należy przesłać bezpośrednio do linii lotniczych albo do organizatora wycieczki - dodała dyrektorka.

- Do Neckermanna nie wpłynęła jeszcze żadna skarga na ten lot i dlatego nie mam pełnych wiadomości o tym, co działo się na lotnisku. Jeśli informacja o opóźnieniu lotu dociera na lotnisko już po odprawie bagażowej, to nasz rezydent nie ma dostępu do podróżnych. Pasażerowie zostają wtedy pod opieką linii lotniczej, która zapewnia im napoje i posiłki oraz na bieżąco informuje o sytuacji - powiedziała na koniec Grażyna Panek.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Obsługa lotniska pobiła się walizkami pasażerów? [2008-10-14 18:13 194.145.96.*]
Neckermann jest znany ze swojego podejścia do konsumentów. Na stronie www np. wprowadza oferty pobytów w hotelach w Polsce i na całym swiecie. Nie jest dla Neckermanna zaskoczeniem, gdy zapłacony wcześniej voucher okazuje się na miejscu bez pokrycia! PRZESTRZEGAM PRZED KORZYSTANIEM Z ICH USŁUG!! Tym bardziej, że po powrocie są problemy z odzyskaniem pieniędzy! odpowiedz »

Obsługa lotniska pobiła się walizkami pasażerów? [2013-01-24 19:55 77.252.224.*]
Jak mozna obwiniać za to pracowników Neckermanna, jak to przecież linia lotnicza jest odpowiedzialna za samoloty ich stan, sprawdzenie sprawności maszyn i wszelkie opóźnienia i związane z nimi konsekwencja jak również za bagaż! odpowiedz »

Obsługa lotniska pobiła się walizkami pasażerów? [2008-06-17 13:16 83.5.181.*]
chyba można wymagac od Neckermana, że poinformuje pasażerów o usterce technicznej i przewidywanym opóźnieniu ? że poinformuje o lądowaniu w Katowicach a nie w Warszawie. Znając praktyki Neckermana mieli w nosie klientów i informowanie ich o czymkolwiek, bo po co ? lepiej niech ganiają i sami dopytują ... odpowiedz »

Obsługa lotniska pobiła się walizkami pasażerów? [2008-06-17 11:37 58.8.74.*]
Dlaczego gazety bezkrytycznie piszą to, co im nagadają rozeźleni pasażerowie? Opóźnienie od 18:30 do 24:00 - zdarza się. Jeżeli pasażerowie otrzymali gorący posiłek, nie mogą mieć pretensji do linii (skarżący nie wspomniał ani słowem, więc podejrzewam, że otrzymali). Na pokładzie nie było 3 pasażerów? Czy to wina Neckermana, czy pasażerów właśnie, zazwyczaj łażących po duty free? Nie znali nazwisk brakujących pasażerów? Bardzo wątpię. Mieli chyba boardingi z numerami foteli i z nazwiskami? Jeżeli brakuje pasażera na pokładzie, to linia ma obowiązek znaleźć ich bagaż i zostawić - o czym pasażerowie zazwyczaj nie wiedzą. Pobili się panowie z obsługi? Czy to też wina Neckermana? I zdążyli uszkodzić "większość" walizek? Czyli ile: 150 walizek w ciągu kilku minut? Jakieś bzdury. A lądowanie w Katowicach a nie w Warszawie? Niestety Okęcie to chyba jedyne lotnisko w stolicy europejskiej, które jest zamykane na noc. To nie jest wina ani przewoźnika, ani Neckermana: takie mamy niestety największe nasze lotnisko. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij