Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Ciężki powrót z wakacji polskich turystów - zniszczone bagaż
Autor: Czytelnik IP 194.145.96.*
Data wysłania: 2008-10-14 18:13
Temat: Obsługa lotniska pobiła się walizkami pasażerów?
Treść: Neckermann jest znany ze swojego podejścia do konsumentów. Na stronie www np. wprowadza oferty pobytów w hotelach w Polsce i na całym swiecie. Nie jest dla Neckermanna zaskoczeniem, gdy zapłacony wcześniej voucher okazuje się na miejscu bez pokrycia! PRZESTRZEGAM PRZED KORZYSTANIEM Z ICH USŁUG!! Tym bardziej, że po powrocie są problemy z odzyskaniem pieniędzy!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Obsługa lotniska pobiła się walizkami pasażerów? [2013-01-24 19:55 77.252.224.*]
Jak mozna obwiniać za to pracowników Neckermanna, jak to przecież linia lotnicza jest odpowiedzialna za samoloty ich stan, sprawdzenie sprawności maszyn i wszelkie opóźnienia i związane z nimi konsekwencja jak również za bagaż! odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij