|
Wątek:
|
Wizz Air zostawił pasażerów na lodzie
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.76.235.*
|
Data wysłania:
|
2008-06-25 09:23
|
Temat:
|
Anulowanie lotu do Sztokholmu
|
Treść:
|
Witam,
ja z kolei zostałem "wystawiony do wiatru" przez firmę Wizzair. Miałem wykupiony lot na trasie Katowice Sztokholm, na dzień przed odlotem dostałem maila z informacją, że lot jest odwołany. Nikt z pracowników linii lotniczych nie raczył nawet zadzwonić do mnie i poinformować mnie o tym fakcie, pomimo tego, że podczas rezerwacji biletu podałem dwa telefony do siebie. Pomimo informacji przesłanej mailem o tym, że lot został odwołany na stronach internetowych Wizzair widnieje informacja, że lot się odbędzie, a wszystkie miejsca na ten lot zostały wyprzedane. Wydaje mie się po prostu, że z jakiegoś powodu zostałem po prostu usunięty z listy pasażerów tego lotu.. Na maile firma nie odpowiada, dzwoniąc do biura osługi klienta odbiera automat i informuje, że wszystkie linie są zajęte.
Nie wiem, co mam robić. Na miejscu w Sztokholmie mam umówione spotkanie.
Po prostu firma Wizzair wystawiła mnie do wiatru. Sprawa dotyczy lotu numer W6 125 w dniu 25 czerwca 2008 roku. Odlot z Katowic o godz. 19.30.
Zastanawiam się, czy jestem jedyną osobą, która w taki sposób została wystawiona do wiatru. Zastanawiam się też w jaki sposób można dochodzić od firmy odszkodowania za straty związane z taką sytuacją.
Pozdrawiam wszystkich mających nadzieję na udany lot.
Rozczaropwany niedoszły pasażer.
|