Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Wizz Air zostawił pasażerów na lodzie
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2008-05-13 22:00
Temat: Wizz Air zostawił pasażerów na lodzie
Treść: Aktualność:
Węgierskie linie lotnicze Wizz Air telefonicznie poinformowały swoich pasażerów, którzy wykupili loty do Barcelony, że firma rezygnuje z tego połączenia. Powód? Już się nie opłaca. Ci, którzy powrót z Barcelony mają zaplanowany przed 15 września nie mają się o co martwić, bo właśnie w tym dniu Wizz Air nie będzie już tam latał. W znacznie gorszej sytuacji są pasażerowie, którzy wykupili bilety na późniejszy termin.

Niestety nie ma żadnego kontaktu z przedstawicielem Wizz Air. Informacje można otrzymać jedynie za pomocą infolinii. Tam jednak też nie są do końca zorientowani w sytuacji i proponują kontakt mailowy. Na maile niestety nikt nie odpowiada. Od pracowników infolinii można się jedynie dowiedzieć, że pasażerowie, którzy wykupili bilety na termin późniejszy niż 15 września mogą polecieć liniami wcześniej albo zostaną im zwrócone pieniądze za bilet. A co z tymi pasażerami, którzy nie mogą wrócić wcześniej? Muszą radzić sobie sami i nie zostanie im zwrócona różnica kosztów, jakie poniosą na powrót innymi liniami lotniczymi.

Firma zabezpieczyła się przed taką sytuacją pisząc w swoich warunkach taryf: "Jeżeli WIZZ Air nie obsługuje lotu w racjonalny sposób zgodnie z rozkładem lotów lub anuluje lot lub też przestanie obsługiwać daną trasę, WIZZ Air, wedle wyboru Pasażera:

- dokona przewozu Pasażera przy najbliższej okazji innym samolotem, na którym są miejsca, kursującym według rozkładu pomiędzy tymi samymi miejscami (lub inną trasą uzgodnioną z Pasażerem); lub

- dokona zwrotu kosztów w wysokości niedokonanego przewozu"

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Anulowanie lotu do Sztokholmu [2008-06-25 09:23 89.76.235.*]
Witam, ja z kolei zostałem "wystawiony do wiatru" przez firmę Wizzair. Miałem wykupiony lot na trasie Katowice Sztokholm, na dzień przed odlotem dostałem maila z informacją, że lot jest odwołany. Nikt z pracowników linii lotniczych nie raczył nawet zadzwonić do mnie i poinformować mnie o tym fakcie, pomimo tego, że podczas rezerwacji biletu podałem dwa telefony do siebie. Pomimo informacji przesłanej mailem o tym, że lot został odwołany na stronach internetowych Wizzair widnieje informacja, że lot się odbędzie, a wszystkie miejsca na ten lot zostały wyprzedane.
Wydaje mie się po prostu, że z jakiegoś powodu zostałem po prostu usunięty z listy pasażerów tego lotu..
Na maile firma nie odpowiada, dzwoniąc do biura osługi klienta odbiera automat i informuje, że wszystkie linie są zajęte. Nie wiem, co mam robić. Na miejscu w Sztokholmie mam umówione spotkanie. Po prostu firma Wizzair wystawiła mnie do wiatru.
Sprawa dotyczy lotu numer W6 125 w dniu 25 czerwca 2008 roku. Odlot z Katowic o godz. 19.30. Zastanawiam się, czy jestem jedyną osobą, która w taki sposób została wystawiona do wiatru. Zastanawiam się też w jaki sposób można dochodzić od firmy odszkodowania za straty związane z taką sytuacją. Pozdrawiam wszystkich mających nadzieję na udany lot. Rozczaropwany niedoszły pasażer.
odpowiedz »

witam [2008-05-13 22:00 149.254.200.*]
ja spotkalam sie z tym samym problemem tylko ze zakupilam bilety z Coventry (anglia) do Gdanska i o zlikwidowaniu lotow nie zostalam nawet poinformowana a dowiedzialam sie od znajomego 6 dni przed wylotem.Gdy zadzwonilam do linii WIIZ AIR nawet nie uslyszalam przeprosiin odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij