Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Prawdziwe opinie o biurze Triada
Autor: Czytelnik IP 79.186.238.*
Data wysłania: 2008-07-15 23:17
Temat: Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o Triadzie
Treść: przeżyłem ten sam koszmar (ten sam autobus) w objazdówce od 07.07.2008. W Loutraki dano nam pokój 1 osobowy(3mx3m) dla 3 osób - wyniesiono część umeblowania by zmieścić dodatkowo 2 lóżka (jedno to nie łóżko tylko łóżko polowe całe zardzewiałe chyba ze złomowiska ) a walizki i tak się nie mieściły, a ja głupi myślałem, że wyjeżdżajć z Aten koszmar z hotelami się skończył. W odpowiedzi na nasze skargi nasz pilot p. Anna stwierdziła, że wszyscy jesteśmy złymi ludźmi, więc Pan Bóg zsłyła na nas całe zło. I tak oto wyjaśniono nam wszystkie problemy. Michał z Bydgoszczy.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o... [2008-07-24 22:12 82.210.187.*]
Fakt hotel a Atenach - Cosmos - porazka ale w Loutraki - hotel Park - piekna sprawa a tu chyba mowa o hotelu Posidoni Co do Pani Ani to chyba znam inna Anie Wojciechowska - serce by za turyste oddała :) odpowiedz »

Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o... [2008-07-25 12:47 79.186.234.*]
Niestety to ta sama pani Anią, ale po jeźdzzie autokarem z zepsutą klimatyzacją ludzie się zmieniają (nie tylko wczasowicze) odpowiedz »

Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o... [2009-08-18 20:53 89.187.248.*]
Witam. Zaczelo sie fatalnie, tzn samolot czarterowy LOTu zepsul sie i lot LO 6415 z Krakowa do Salonik KRK to SKG byl opozniony o 7h planowy wylot 19:35 w efekcie wylecial o 2 w nocy i na 6 rano bylismy w hotelu. Na lotnisku na koszt przewoznika czyli LOTu caly samolot dostal kolacje w restauracji PANORAMA na lotnisku w KRAKOW-BALICE do kwoty 20zl a jak ktos przekroczyl to sam sobie doplacal. Jedyny minus tego czekania to strasznie zimno (klimatyzacja w pomieszczeniach po odprawie wrecz mrozila) dlatego wiekszosc wyszla z tamtad na kolacje i siedziala tam do oporu i pozniej ponownie przez bramki. Samolot odlecial jak napisalem o 2 w nocy (podobno z tego co wyczytalem na www.tvn24.pl zepsulo sie kolo i musieli je sprowadzic z Warszawy i wymienic).
GRECJA. Witam ponownie, my bylismy od 10-17.08.2009 na objezdzie po tygodniowym pobycie na Chalkidiki na Atos w Hotelu 5* Alexandros Palace tuz przy Ouranopoli. I tak zaczynajac od tygodnia 1-go (wypoczynek), bylo super Hotel naprawde swietny coprawda pokoje to tak na 3* podobne do tych w Egipcie. Ale jedzenie to na 6* do wyboru do koloru wszystkiego pelno smaczne i dla kazdego zmakosza i ladnie podawane i sprawnie. 2 baseny i piaszczysto-kamienista plaza, wbrew temu co nam mowiono bezplantne lezaki. Teraz objazdowka (2 tydzien).
Czesc objazdowa SUUUUUPER. Przewodnik To Marcin Pietrzyk, ktory oprowadza juz po grecjii 14 lat studiuje juz tam na 2 kierunku, czlowiek z zamilowania turysta z ogromna wiedza. Chyba nie znajdziecie tam lepszego przewodnika po Grecji, to jego pasja. Nasz kierowca to Marios, swietny kierowca z duzym doswiadczeniem a do tego zabawny i mily, lubi slodycze, ktorymi czestowal wszystkich dookola a kilka dni temu mial imieniny i zrobilismy mu imprezke w tawernie wieczorem. A w ciagu dnia kupil dla calego autokaru kilka ciast by nim poczestowac nas. Grupa liczyla 72 osoby, ale mielismy zgrana druzyne, sprawnei pakowalismy sie do autokaru i wypakowywalismy z bagazami pomagajac Mariosowi. Bagaze ustawialo sie w rzedzie od najwiekszego do najwiekszego i podawalo z reki do reki i do autokaru i po 10 minutach autokar mogl odjechac z bagazami i turystami, wypakunek tez byl bardzo sprawny a do tego wszyscy byli punktualni wiec nie bylo zgrzytow. Ale to zasluga p. Marcina, ktory zmobilizowal grupe i uprzedzil. Hotele hmmm no coz, jak to na wszystkich objazdowkach, jedno nocne wiec nie ma sie co po nich wiele spodziewac, ubikacja lozko ciepla woda. W koncu tam sie tylko spi i prysznic w klapkach. Najgoryszy hotet to Athina w Atenach, smierdzialo gumolitem a jedzenie ehhh, opisalem w ankiecie na koniec. Zapiekanka z makaronu czegos tam i miesa mielonego a do tego z pol kilo na talerz groszku zielonego, dnia nastepnego kawalek miesa do tego plasterek ziemniaka (jak zauwazylismy tak smiesznie do tego wyszlo, ze ten plasterek to tylko byl dla kobiet :)) a do tego znow pol kilo tym razem fasolki szparagowej lub cos w tym stylu. Na sniadanie i obiadokolacje nie mozna bylo brac np torebek, plecakow...
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2019 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij