Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Chamstwo w krakowskim Almaturze
Autor: Czytelnik IP 149.156.124.*
Data wysłania: 2008-07-25 11:16
Temat: Chamstwo w krakowskim Almaturze
Treść: Wczoraj próbowałam kupić wycieczke do Budapesztu w krakowskim Almaturze w Pałacu pod Baranami. Pani z biura nie miała zielonego pojęcia o sprzedawanej ofercie, nie potrafiła odpowiedzieć na podstawowe pytania, np. czy impreza jest potwierdzona, tzn. czy dojdzie do skutku, mimo, że chodziło mi o wyjazd 7 sierpnia. Gdy mimo to, zdecydowałam sie na wykupienie wycieczki, pani nie była w stanie spisać ze mną umowy, bo - jak twierdziła - zawiesza się komputer. Na moje uwagi, odpowiedziała: "może pani iść do innego biura, jak się pani nie podoba". Oczywiście, poszłam. Wykupiłam wycieczkę w Turyście realizowaną przez BP Tęcza, a nie przez Almatur. Nie wiem, jak klient może bronić się przed chamstwem i niekompetencją pracowników biur podróży. Gdzie może się poskarżyć?
Lucyna Drelinkiewicz

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Chamstwo w krakowskim Almaturze [2008-08-02 14:44 83.29.179.*]
klient to wcale nie znaczy ze wszyscy mają sie kłąniać... odpowiedz »

Chamstwo w krakowskim Almaturze [2008-07-26 20:47 83.29.158.*]
biedny klient aż musi się bronić przed chamstwem w biurze podróży....bardzo ciekawe stwierdzenie - przecież nikt na biednego klienta nie napadł. MOze po prostu kupowac gdzie indziej - i tyle ? To ze klient chciał wydać kase a biuro nie chcialo jej zarobić to przecież tylko strata biura. Wię po co te pierdoły wypisywać o obronie - po prostu zmienić firmę. I klient i firma będą na pewno zadowoleni :) odpowiedz »

Chamstwo w krakowskim Almaturze [2008-07-25 12:22 83.27.10.*]
Niestety, coraz częściej jest tak, że biura zatrudniają ludzi młodych, bez doświadczenia, a czasem i bez wykształcenia turystycznego. Tak sie robi dlatego, że pracownikowi z doświadczeniem trzeba więcej zapłacić. Stąd potem może wynikać taka sytuacja jak Pani opisała. Panienka pewnie nie wiedziała nwet jak sprawdzić, czy imprez jest potwierdzona. A psujący się sprzęt to już całkiem inna sprawa, ale również powinien być sprawny, by można było obsłużyć klienta. Na biuro zawsze się można poskarżyć, bądź do Marszałka, pod którego podlega, bądź do Krakowskiej Izby Turystyki, jeśli jest zrzeszone. Przypuszczam jednak, że i tak nie odniesie to skutku. Najlepiej po prostu korzystać z usług innych biur, gdzie pracują bardziej kompetentni ludzie. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij