|
Wątek:
|
Jak zrobić, żeby turysta nie złożył reklamacji?
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-04 18:45
|
Temat:
|
Jak zrobić, żeby turysta nie złożył reklamacji?
|
Treść:
|
Aktualność: Do Gazety Prawnej docierają ostatnio niepokojące sygnały, z których wynika, że biura podróży stosują niedozwolone metody, mające na celu utrudnienie lub uniemożliwienie turystom złożenia reklamacji dotyczącej imprezy.
Metoda nieuczciwych biur podróży jest prosta - wykorzystują oni niewiedze turystów. I tak, klienci, którzy składają reklamację imprezy turystycznej w biurze podróży, są informowani, że powinni byli złożyć ją u pilota wycieczki, a Ci, którzy składają ją u pilota, są odsyłani do biura...
W ten sposób, niedoinformowani turyści nie mając gdzie złożyć reklamacji, finalnie jej nie składają. Jednak biura stosujące tą technikę powinny uważać, gdyż trafienie na poinformowanego o procesie składania reklamacji klienta, jest tylko kwestią czasu, a zeznania takiego klienta będą wartościowe nie tylko dla UOKiK, ale także dla mediów.
|