Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: W Londynie utknęli pasażerowie Centralwings
Autor: Czytelnik IP 83.5.164.*
Data wysłania: 2008-08-16 17:23
Temat: moze troche wiecej rozsadku?
Treść: Drogi "Czytelniku". Firma przewozowa a zwłaszcza przewoźnik lotniczy nie robi nikomu łaski i działa w ramach wyśrubowanych przepisów - także międzynarodowych. Jest ubezpieczona więc ma z czego płacić odszkodowania. Środowisko w którym działa jest w dużym stopniu nieprzewidywalne - stąd ubezpieczenia. Powinna także uwzględnić dwa ważne czynniki. Klientów oraz konkurencję. Lekceważenie klientów w obliczu lepiej działającej konkurencji kończy się żałośnie. Jeśli zatem firma nie potrafi (nieważne dlaczego - klienta to nie interesuje i ma do tego prawo) poradzić sobie w tym trudnym środowisku to powinna czym prędzej ogłosić upadłość i niech inni ryzykują i zbierają cięgi od losu (wielu sie jakoś udaje - ciekawe dlaczego "Centralwings" mają pod górkę?). Leciałem z "Centralwings" 2 czy 3 razy i nie było problemów poza ceną biletu (wyższą niż u konkurencji). Ale kiedy znienacka zmienili rozkład i zawiesili loty i raczyli poinformować o tym za późno (przepisy!) i w takiej formie jakby NIC SIĘ NIE STAŁO uważam, że zasługuję na: 1. zwrot kwoty biletu; 2. odszkodowanie zgodne z przepisami UE (musiałem z dnia na dzień kupić dużo droższy bilet u innego przewoźnika, kupić nowy bilet powrotny na dojazd na lotnisko przez pół Anglii, etc. etc.). Na swojej stronie internetowej informują o tym, że pod telefonem zaczynającym się od 801 można "zgłaszać uwagi o funkcjonowaniu firmy". "Konsultanci podróży" nie mają o tym fakcie pojęcia i uwagi ich nie interesują. Natomiast chętnie informują dzwoniącego, że wg prawników "Centralwings" firmie przysługują 3 miesiące na odpowiedź na reklamację i należy spokojnie czekać. Po moich wyjaśnieniach "Konsultantka" zaproponowała sprawdzenie w systemie pod kodem rezerwacji czy występuje tam cokolwiek o stopniu zaawansowania mojej reklamacji ale oczywiście nic tam nie znalazła. Tak więc wysławszy reklamację 17.06.2008 mam jeszcze nieco czasu na ew. odpowiedź. Na identyczną reklamację wysłaną w tym samym dniu na adres mailowy firmy nie zareagowali do chwili obecnej. I w tym braku szybkiej reakcji upatruję największą słabość firmy "Centralwings". Wszystko może się zdarzyć ale wypada wykazać minimum zainteresowania klientem - w końcu z niego firma żyła i może żyć dalej lecz wymaga to minimum przyzwoitości. Inaczej klient jest dla firmy stracony i pomyśli o innych opcjach. Przydałby się żywy człowiek odpowiadający na telefony w sprawie reklamacji ale rozumiem, że: 1. kolejka reklamacji jest bardzo długa; 2. nikt nie wytrzymałby w roli worka bokserskiego dla zdesperowanych (bo lekceważonych) klientów. Założę się, że gdyby firma od początku reagowała szybko i rzeczowo (np. vouchery na loty w przyszłości) to nie doszłoby do obecnej sytuacji.
A swoją drogą nie rozumiem jak firma mająca klika samolotów może mieć taką liczbę reklamacji - widać ma strasznego pecha. A zatem, drogi "Czytelniku" nie wciskaj nam - zawiedzionym przede wszystkim z powodu traktowania przez "Centralwings" - o przesadnej roszczeniowości bo
każdy ma swoje powody a jeśli wydaje Ci się, że czegoś nie zrozumiałeś to zapraszam do ponownej lektury tego tekstu. Z poważaniem, Andrzej Starościński

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

moze troche wiecej rozsadku? [2008-08-21 16:06 83.24.122.*]
U, ale jakiś Czytelnik dał czadu;P To chyba nie powinnam tutaj pisać, jak większość widzę, że leciałam z nimi i było ok?!;) odpowiedz »

moze troche wiecej rozsadku? [2008-08-25 16:28 83.14.189.*]
Wczoraj wróciłam z wczasów. Leciałam z CW. Jestem cała, zdrowa i szczęśliwa. Dobrze, że nie trafiłam na to forum wcześniej, bo pewnie bym się tylko nakręciła:( odpowiedz »

moze troche wiecej rozsadku? [2008-08-26 01:22 85.222.36.*]
nic nowego wieczne narzekanie ale to ze bilecik był tani i sie skusili już nikto nie powie ehhhh polaczki.
A awarie na pewno zdarzają sie tez i u innych ale jakoś nikt sie nie skarży ciekawe dlaczego ?????
odpowiedz »

moze troche wiecej rozsadku? [2008-08-22 12:04 83.24.151.*]
Wykupiłam u nich bilety dla całej mojej rodziny. Moi znajomi lecieli z nimi w zeszłym roku na wczasy, polecili mi tego przewoźnika. odpowiedz »

moze troche wiecej rozsadku? [2008-08-19 14:51 83.24.144.*]
O rany, ale ktoś czasu swego cennego poświęcił na ten wywód... Ja się rozpisywać nie będę. O Centralwings wiem tyle, co widziałam. Latają, jak inne tanie linie lotnicze, są tani, leciałam z nimi 5 razy, planuję kolejne loty. No i za osobę rozsądną się uważam:) odpowiedz »

moze troche wiecej rozsadku? [2008-08-26 13:59 83.14.189.*]
Nie utknęłam z nimi nigdy nigdzie;P odpowiedz »

moze troche wiecej rozsadku? [2008-08-27 13:46 83.14.189.*]
Z ręką na sercu mogę napisać, że słowo centralwings mnie nie odstrasza. To są kolejne wakacje kiedy zdecydowaliśmy się z mężem na przelot z nimi i nie żałujemy tej decyzji!:) odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij