| 
						|  |  
							| Wątek: | ITAKA - opinie! |  
							| Autor: | Czytelnik IP 81.190.239.* |  
							| Data wysłania: | 2008-08-28 23:04 |  
							| Temat: | dla odmiany coś pozytywnego |  
							| Treść: | Wróciłam niedawno z wyjazdu do Turcji Egejskiej i jestem bardzo zadowolona. Oferta z katalogu odpowiadała temu, co zastaliśmy na miejscu. Z lotniska odebrano nas autokarem, podróż bez zarzutu. Kontakt z rezydentką głównie telefoniczny lub dyżur hotelowy, spotkanie powitalne, omówienie wycieczek fakultatywnych. Mi zupełnie to wystarczyło. Jeśli ktoś spodziewa się, że rezydent będzie za nim chodził i prosił na stołówce o wodę, bo nie zna żadnego obcego języka, to rzeczywiście ma problem. Najwięcej narzekali ludzie, którzy mówią tylko rodzimym językiem, niestety. |  
 
 
 Odpowiedzi: dla odmiany coś pozytywnego [2008-08-29 10:50 193.108.177.*] Wrócilismy z Turcji - na miejscu rezydentki prawie bez zarzutu. Mała uwaga - na lotnisku (nocą) niewidoczne. Ubrane w ciemne kolory, z ciemnyna tabliczką identyfikacyjną, stojace po drugiej stronie ulicy (też ciemnej). Więcej uwag mamy do Pań sprzedajacych ofertę w oddziale- totalnie niekompetentne - nic nie wiedza na temat hoteli (znałam więcej detali z portali internetowych), opowiadają niestworzone historie np.o pokojach zakontraktowanych przez Itakę (na miejscu okazuje się to wierutna bzdurą) notują prośby Klientów (chyba tylko tak dla zasady, bo nikt z tym się nie liczy). A cel tego jest jeden - sprzedać. Gdyby nie portale internetowe to byłoby ciężko. Bo super oferta biura okazuje się jedną wielką porażką. Dlatego goraco apeluję - piszcie swoje opinie wszędzie gdzie to jest możliwe - to pomaga!!!!!  odpowiedz »
  ITAKA - NIEJ EST TAK ŹLE [2008-08-29 10:48 193.108.177.*] Wrócilismy z Turcji - na miejscu rezydentki prawie bez zarzutu. Mała uwaga - na lotnisku (nocą) niewidoczne. Ubrane w ciemne kolory, z ciemnyna tabliczką identyfikacyjną, stojace po drugiej stronie ulicy (też ciemnej). Więcej uwag mamy do Pań sprzedajacych ofertę w oddziale- totalnie niekompetentne - nic nie wiedza na temat hoteli (znałam więcej detali z portali internetowych), opowiadają niestworzone historie np.o pokojach zakontraktowanych przez Itakę (na miejscu okazuje się to wierutna bzdurą) notują prośby Klientów (chyba tylko tak dla zasady, bo nikt z tym się nie liczy). A cel tego jest jeden - sprzedać. Gdyby nie portale internetowe to byłoby ciężko. Bo super oferta biura okazuje się jedną wielką porażką. Dlatego goraco apeluję - piszcie swoje opinie wszędzie gdzie to jest możliwe - to pomaga!!!!!  odpowiedz »
  dla odmiany coś pozytywnego [2008-08-28 23:16 81.190.239.*] i jeszcze jedno - na wycieczki fakultatywne jeździliśmy z biurem Akdem, a Pani Magda - przewodniczka - była bardzo sympatyczna. Super autokary, dobry kierowca.  odpowiedz »
 |