|
Wątek:
|
Nagroda fair play dla Rainbow Tours
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.207.240.*
|
Data wysłania:
|
2008-10-05 20:20
|
Temat:
|
Nagroda fair play dla Rainbow Tours
|
Treść:
|
Właśnie zwróciałm kartę stałego klienta RT. Wylot na Zakhyntos opóźnił się o 13 godzin, o czym byliśmy informowani " na raty" więc trzy razy jechaliśmy na lotnisko ( ponad 30 km). po przylocie musieliśmy czekać ponad godzinę na pokoje ( rezydent nie przyjechał z nami- poszedł spać). Pokój za to był z widokiem na ścianę i skład brudnej bielizny. Poprzednio w Turcji otrzymaliśmy w 5-cio gwiazdkowym hotelu pokój bez klimatyzacji(!!!) z widokiem na bardzo ruchliwą drogę i komórki/śmietniki.Dwa dni telefonowaliśmy zanim pokój został wymieniony ( oczywiście rezydentka była "bardzo zajęta" i dopiero po telefonie do Łodzi mogliśmy otrzymać pokój zgodnie z umową) . Jadąc na urlop z RT radzę zabrać komórkę i od razu interweniować w Łodzi, bo dzwonienie do rezydentów to strata pieniędzy - i tak będą "bardzo zajęci" była posiadaczka "karty stałego klienta' RT
|