Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: Pożyczka w Provident?
Autor: Czytelnik IP 86.7.239.*
Data wysłania: 2009-02-08 23:24
Temat: Pożyczka w Provident?
Treść: Witam serdecznie,

Chciałabym dowiedzieć się, jakie są Wasze opinie na temat pożyczki w Providencie ( http://www.provident.pl/ ).

Generalnie sprawiają dobre wrażenie, podoba mi się np. ich kalkulator pożyczkowy:

http://www. provident. pl/pages/Kalkulator_pozyczki

nie wiem tylko na ile oferta prezentowana na stronie zgadza się z rzeczywistością.

Będę wdzięczna, jeśli podzielicie się Waszymi wrażeniami,

Kasia.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Pożyczka w Provident? [2013-09-09 09:57 89.72.22.*]
jak mozesz zalatw sobie w innych pozabankowych.to chamstwo i niuki w bialych kolnierzykach.zbieracze pracuja na te bande lichwiarska.ciagle nachodzenie,telefony ,spr.klienta i zbieracza-rozuiem to ale do pewnych granic.o prywatnosci i ochronie danych nie ma mowy.mialam poz.uczciwie splacilam,nie chcialam by maz wiedzial.co sie stalo nie bylo mnie w domu,nie byl to dzien wplaty raty,przychodzi jakis niedouczony,mianujacy sie kierownikiem zul i do meza po przedstawieniu mowi ze spr.pozyczke i chce ze mna rozmawiac.co bylo w domu nie musze pisac!!!!!!!!!gdze prywatnosc,gdze ochrona danych.omijajcie te lichwe na km.reasumujac szybko!!!!!!ale drogo i chamsko. odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2013-01-21 21:45 178.212.50.*]
Co Wy tu wypisujecie to jakaś masakra! odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2012-12-28 08:29 77.255.44.*]
Ich Kalkulator kłamie jak z nut ;p RRSO jest oszukane, na KeszKer.pl dobrze to wyjaśnili odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2012-04-01 12:49 31.11.186.*]
aaaa.....zapomnialem dodac ewentualnie w rozliczeniu moze byc rozliczenie w naturze ....panier ,panowie tez ...jestem bi..
pozdrawiam
odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2012-04-01 12:47 31.11.186.*]
aaaa bym zapomnial !!!!! w rozliczeniu ewentualnie jakiejkolwiek raty !!!! moze byc opcja w !!!! naturze kobiety,panowie tez !!! jestem bisexualny ......pasuje wszystkim?? to czekam na propozycje odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2012-04-01 12:42 31.11.186.*]
widze ze to dobry interes bardzo....i miejsce by sie zareklamowac......wiec mam do pożyczenia 10 tys...!!!!! prosze o oferty na mojego maila pozitywe@gmail.com .......24h... minimalna kwota to 500zl od reki daje na oswiadczenie .... odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2012-07-10 15:29 83.21.2.*]
Witam mam pytanko czy mozna pozyczyc 500zl na oswiadczenie? mieszkam w Poznaniu i zalezy mi na szybkiej decyzji Arleta Sabadasz odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2012-04-01 12:30 31.11.186.*]
witam !!!! jestem kierownikiem do spraw marketingu w providencie lódzie nie jest arz tak zle !! kase dostajecie do raczki i ciągle wam zle lódzie!!! czego wy szókacie jeszcze lepszego procenty tżeba oddawac wszedzie proste nie????? odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2012-09-28 19:41 94.193.173.*]
Jejku co to za kierownik i jakie kończył szkoły że nie potrafi pisać po polsku z błędami ortograficznymi zatrudniają ludzi bez szkoły a ludzie po studiach nie mają pracy.Co za czasy mnie to nie dotyczy bo jestem emerytem ale rażą mnieewidentne błędy odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2012-04-02 17:07 82.145.209.*]
Witam.chciałam dowiedzieć się jakie są kryteria by otrzymać pożyczkę w providencie?Proszę o jak najszybsza odpowiedz na mój e-mail dorotka15031993@o2.pl odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2012-03-09 17:29 83.26.8.*]
providen to jest firma oszustów i ludzi kombinujących. jestem ich byłą pracownicą. tam nie dość że wykorzystują to jeszcze wykorzystują seksualnie.mój były kierownik terenu nowego targu Roman F. najpierw rozpoznaje sytuacje swoich pracownic a póżniej jak jest kiepsko i komuś zależy na pracy to ich szantażuje i wykorzystuje seksualnie. mało tego wzioł ode mnie firmową kase i teraz ja mam wyrok na karku i musze im oddać kase odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2012-03-23 16:23 89.229.96.*]
witam naprawde podali cie do sądu? nie dało rady isc z nimi na ugode i splacac w ratach? pytam bo ja zgubilam ich kase i chcem na raty rozlozyc niewiem co robic odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2011-06-03 12:31 217.97.226.*]
ludzie najpierw przeczytajcie umowę a potem się wypowidajcie wysokie koszty są jak gościu przychodzi do domu przecież firma mu musi zapłacić ,weście sobie pożyczke w systemie przelew to zapłacicie mniej bierzesz 1200 w systemie przelew a oddajesz 1500 w tym są odsetki i ubespieczenie odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2011-08-23 13:56 88.156.180.*]
Wlaściciele prowidenta nie weryfikują podpisow klientów i zatrudniają oszustów podrabiajacych podpisy bez konsekwencji.W ten sposob zostalam naciągnięta przez ich pracownicę w Hrubieszowie na niemałe pieniądze,a ta pani juz u nich nie pracuje.Pozostaje mi tylko grafolog,więc uważajcie nawet na znajomych bo to doskonala okazja dla pracowników na szybkie pieniadze. odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2011-11-04 16:21 213.134.163.*]
Bliska mi osoba została oszukana przez teraz już byłą pracownicę firmy Provident, Małgorzatę M. obsługujacą rejon Bieńczyc w NOwej Hucie w Krakowie.
Szukam osób poszkodowanych przez nią. Piszcie : mala.goska@onet.pl
odpowiedz »

Uważajcie na prowidenta [2011-05-10 17:17 31.61.128.*]
Moja siostra od kilku lat jest zapożyczona w Prowidencie .Fakt , tylko biedni ludzie dają się naciągnąć na ich rewelacyjne reklamy .Ma takich pożyczek od nich kilka .Teraz nie jest w stanie spłacić .Chodzi po biednych ludziach i pożycza , żeby spłacić raty .Kiedy chciała zaciągnąć u Nich jedną , aby spłacić pozostałe usłyszała , że jak do tej pory sobie radziła , to niech tak dalej sobie radzi .Jest na skraju załamania nerwowego , szantażuje otoczenie a każdy jej teraz unika.
Czy w Prowidencie ludzie są wyrozumiali?
Nie dajcie się nabrać , to tylko dla b. bogatych !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-12-15 14:27 83.22.175.*]
A czy ktoś kogoś zmusza do zaciągania pożyczki ??? Provident nie ma żadnych ukrytych kosztów !!! Owszem koszta pożyczki są bardzo wysokie ale każdy ma alternatywę-może iść do banku lub innej firmy. Gdy jeden osiołek z drugim potrzebuje kasy to przedstawiciela mało w tyłek by nie pocałował a gdy przychodzi do oddawania jest zdziwiony... Jedno lekarstwo ludzie-zanim podpiszecie jakąś umowę-czytajcie co jest tam napisane a będzie mniej rozczarowanych www.v-mp3.pl odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-11-25 21:40 195.116.70.*]
prawda jest taka ,ze oni maja racje,wzielam 1200 a do oddania jest 22oo, wiec sie wkurzylam , myslalam ze zwroca mi czesc pieniedzy musialam calosc splaci c2000 -lichwiarstwo czego nikt sie za to nie bierze odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-11-15 21:11 79.163.134.*]
Witam! Jakio kierownik ds rozwoju w firmie provident spiesze wyjasnic.
Oplaty w naszej firmie nie sa male i nie sposob porownac je z kosztami kredytu w banku.
Powod - to nie kredyt a pozyczka i to pozyczka w tak zwanej grupie wysokiego ryzyka. Jak kazda firma musimy zarabiac, a jak kazdy biznes jesli rysyko rosnie to gwarancje zwrotu kosztow musza byc wieksze - a cop za tym idzie oplaty. A tak na chlopski rozum.
Jesli pozyczycie swojemu szefowi i jego kolegom ( tez szefom lub wlascicielom firm po 1000 zl) to wiezycie ze zaplaca i mozecie wziasc np 10- 15 % nazutu.
a teraz pozyczcie woznemu z 6 dzieci 1000 zl i jego kolegom ( przepraszam woznych) to ilu odda ten 1000 w terminie??
dlatego te prowizje sa wyzsze....
pozdrawiam!
odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2011-11-16 11:00 217.96.82.*]
Jak na kierownika to gratuluję poprawnej ortografii, miejmy nadzieję, że kredytobiorcy częściej czytają umowy niż wyżej wymieniony słownik ortograficzny Pozdrawiam Huggon odpowiedz »

Provident to bardzo drogie pożyczki [2011-11-22 14:09 95.41.114.*]
W przypadku pożyczek na wysoki procent jest tak, że jeżeli jest pewna grupa ludzi, którzy mają problemy ze spłatą, ci którzy płacą regularnie zabezpieczają firmę przed tymi którzy nie płacą. Tak było np. w systemie argentyńskim, gdzie jedni spłacali drugich. Wysokie oprocentowanie jest z punktu widzenia firmy uzasadnione ale nie z punktu widzenia pożyczkobiorców. Pożyczkodawca ma i tak zyski, ponieważ komornik czy windykator w końcu ściągnie część należności. A biedni ludzie stają się jeszcze biedniejsi. Teraz wiem o czym pisał Kiyosaki w swoich książkach. Zasada jest prosta; ten kto ma kasę dysktuje warunki. Klient nie ma tu nic do gadania. odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2011-05-22 15:57 188.117.135.*]
Głupie pierdolenie... ta wasz firma oszukuje na kazdym kroku odsetki są kolosalne w porównaniu z innymi bankami np: ing tam ino trzeba oddać o 300 zł więcej aa nie tak jak u wasz prawie 3 tysie ludzie powinny wam pozakładać sprawe w sądach o takie wysokie odsetki ludzie są naiwni ze bierą u wasz pożyczki jakby ludzie nie brali u wasz pożyczek to byście zbankrutowali i w Polsce nie mielibyście czego szukać ja miałem u wasz pożyczkę i wziąłem 4000 aa musziałem oddać prawie 7 tysięcy wyszczie są chyba nie poważni aa jak się nie wpłacziło jakieś raty to te chuje z warszawy wydzwaniają i sztraszy i teraz wydzwaniają do mnie zeby wziąść powieddziałem sobie nigdy w życziu już nie weżmię tam pożyczki mogą mnie w dupe pocałować odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2010-08-26 11:26 109.243.70.*]
kierownik który orty robi hehehe odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-12-07 12:01 80.55.118.*]
chora patologia i tyle odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-07-10 01:25 83.31.238.*]
To pożyczka dla desperatów, alkoholików, biednych ludzi .Na tym opiera się działalnośc prowidenta. pozdrawiam pracownice, założycielke tematu...! ale nie dziwie się (taka praca).. odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2010-11-12 13:58 213.227.74.*]
to prawda Provident bazuje głownie na biednych prostych potrzebujących ludziach - pieknie gadaja zeby zdobyc klienta, a potem rozbijaj sie samochodami sluzbowymi itd - lichwiarstwo i mafia w POLSCE. odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2010-12-19 23:37 178.73.51.*]
jak mnie dziwi wasza mała inteligencja żal. ja jestem po dwoch pozyczkach w providencie i nie narzekam u nich bralem bo jestem w biku i zaden bank normalny nie udzielilby mi kredytu raz 700zl drugim razem 1000zl i tak nadplacilem duzo bo potrzebowalem na juz a nie czekac 3 dni na przelew i to nie jest oprocentowanie jak kazdy tu bankowiec pisze, to oplata tylko za to ze dostaniesz te pieniądze do domu szybko i ze ktos przychodzi po raty a nie ty masz do banku chodzic czy na poczte, jak płacisz terminowo to nie robia ci problemów ja nawet po 3 miesiacach dogadalem sie z przedstawicielem ze bede placil raz w miesiacu z gory oczywiscie bo mialem juz dochody. a jak sie nei spłaca to sa problemy i tyle jak w kazdym banku np w eurobanku duza afera z widykacja jak nie jestes wstanie placic 30 zl tyg to pozycz od rodziny odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2011-03-08 12:36 93.159.48.*]
widze tu ludzi ,którzy potrzebuja a nie czytają wszystkiego przed decyzją i myślą później,ja brałam dwie pozyczki w providencie jedną 1000 i z obslugą w domu splacilam 1500,teraz bralam też 1000 ale moi drodzy skorzystalam z opcji przelew żeby mi sie nikt obcy nie platał co tydzień,opcja przelew -odchodzi wam prowizja dla osoby odbierającej raty,wzięłam 1000 a wszystkiego wyszlo mi 1218! ludzie myślcie trochę a nie poźniej placz,prawda jest taka,że żadna firma nawet banki nie jest idealna,bo oni nie rozdają pieniedzy tylko udzielają pozyczek. odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2011-03-29 12:24 83.21.105.*]
a ja wzielam tez pozyczke w Prowidencie i jestem zadowolona,ludzie ciagle narzekacie jak sie pozycza to trzeba splacac.Do mnie przyjezdza bardzo mila Pani raz w tygodniu i nienarzekam bardzo mila obsuga. w moim przypadku POLECAM odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-10-05 09:58 213.77.102.*]
Tak dokładnie zgadzam sie z wypowiedziami wszystkich tu ludzi.Firma prowident to przedewszystkim sami oszuśći ktuży żywią sie na naszyh pieniadzah.Pożyczasz 700zł a oddajesz raz tyle.Raz skozystałem z ih usług i do dzisiaj żauje.Ludzie wszystko jedno ale nie prowident.Pozdrawiam firme prowident ale negatywnie!!!!!!!!!!!!!!11111 odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-12-15 14:24 83.22.175.*]
Lepiej zainwestuj w słownik poprawnej polszczyzny osiołku... odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-11-08 16:01 83.19.203.*]
Ej czy jesli splacam rate co tydzien taka jak nalezy nie ma zaleglosci to czy ktos z pracujacych tam kierownikow i im podobnych bedie mnie nachodzil w domu???? Ponoc aby sprawdzic prace przedstawiciela to przychodza pytac o to ????
Npaiszcie jak to jest naprawde bo nie wiem
odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-07-20 14:51 89.238.37.*]
2009-07-11 17:21:19 | 89.238.37.* | Pewna Pani
Re: Provident [1]
mój mąż dzwonił do przedstawiciela prowidenta i jakaś pani usłyszała męża nazwisko i
powiedziała że nie przyjedzie do nas po podpisanie umowy choć mąż niema żadnych kredytów
i nigdy niemiał zadłużeń w żadnych bankach itp itd niepodała nawet na jakiej podstawie
odmówiono mu pozyczki nie zrobili nawet weryfikacji,ta firma jest do dupy!!!a
potrzebowaliśmy pilnie 300 zł na pogrzeb!!!nigdy więcej nie zadzwonie do tej tandetnej
firmy!!ta firma to kaszana!!!!!!!
odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-09-27 21:21 78.30.70.*]
nie trzeba nazwiska wystarczy ze ktoś miał pod tym adresem pożyczkę i jej nie spłacał wtedy nikt z domowników już nie dostanie odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-07-01 08:28 188.33.57.*]
Kalkulator...... Laska która zaczęła całą tę gadaninę, to pracownik tej instytucji - tj. Providenta odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-07-10 01:17 83.31.238.*]
To prawda.. odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-05-26 12:55 212.160.225.*]
A wiec kasiu...lepiej sie strzez providenta, bo to zli ludzie sa:) pozyczke sie splaca a nie do niej doplacja jakies 80% i wiecej w skali roku...Pozdrawiam zlodzieji z Kwidzyna !!! odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2010-01-31 00:02 89.230.44.*]
wszystko opisane w umowie. wszelkie koszty pożyczki są zawarte w umowie-nie ma żadnych ukrytych kosztów! odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2010-04-14 19:08 80.50.135.*]
Tylko nie ta firma-ostrzegam wszystkich! Ja spłacałam regularnie, pracownik-przyjeżdżający po raty(co tydzień) nie liczył sie z tym, że mam gości, że jest 22 w nocy, że miał być w piątek, a jest w niedzielę....Przeżyłam koszmar.Po prostu bałam się każdego dzwonka do drzwi..., każdego telefonu.O kosztach i procentach nie wspominam.....Tylko nie ta straszna, koszmarna firma! odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-06-23 15:07 83.11.17.*]
provident tomasakra, ludzie nie bierzcie bo was zajezdza!!!!wezniesz raz a oni ci w ciagu tyg ze 3 razy dodomu wejda!!!!uwaga!!! odpowiedz »

Pożyczka w Provident? [2009-11-08 16:03 83.19.203.*]
A dlaczego 3 razy w tyg maja wejsc skoro splacasz regularnie????? odpowiedz »

Provident - 80% w skali roku [2009-02-09 00:23 84.10.154.*]
Provident do firma nie uczciwa. W Polsce, gdzie lichwiarstwo jest zabronione pożycza pieniądze na lichwiarki procent (kiedyś liczyłem - 80% w skali roku). Ktoś się powinien za to wsiąść, bo to jawna kpina z polskiego prawa. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2022 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij