|
Wątek:
|
Wizz Air: 13 h oczekiwania, a potem odwołany lot
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.174.175.*
|
Data wysłania:
|
2009-03-04 10:03
|
Temat:
|
Wizz Air spóźniony i odwołany lot
|
Treść:
|
Witam !!!!!bardzo prosze jesli mozna o podanie dokładnie co i jak i gdzie składa sie takie reklamacje.Mój maż miał odleciec wczoraj o 19.55. Najpierw ogłaszali opóxnienia a potem o odwołaniu.I tak wiec dojazd do warszawy, potem z warszawy na bilecie kredytowym o takiej kwocie ze szkoda mówic, i znowu jutro do warszawy i oby wyleciał do Malmo. Dwa dni do tyłu w pracy a o cenach przejazdu i cało nocnej tułaczce to nie powiem .Prosze o jakoś rade. Ewa z Wielkopolski.
|
Odpowiedzi:
Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-06 11:54 78.94.11.*]
Witam Pania! Nastepnym razem wszystkie papierki do wypelnienia najlepiej wziac bezposrednio na lotnisku. Ale moze pani takze wydrukowac go sobie w domu ze strony ULC. Lub w wyszukiwarce poszukac pod haslem " Formularz skargi za odwolany lot" http://www. ulc. gov. pl/_download/kopp/formularz_skargi. pdf. Niech Pani nie wysyla tego na Wegry tylko w Polsce do placowki Wizz listem poleconym. Nawet jezeli maz nie posiada juz rachunkow to niech wpisze ile wydal na taksowki, telefony, skorzystanie z internetu...wszystko doslownie. Jezeli lot odwolany byl z winy przewoznika np. awaria maszyny dostanie wszelkie zwroty a nastepnym razem proponuje nie jezdzic po kraju tylko korzystac z hotelu na koszt przewoznika. Powodzenia i pozdrawiam! odpowiedz » Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-14 21:57 87.207.40.*]
witam, tak się śmiesznie składa, że pracuję na infolinii wizzair i mogę udzielić kilku niezbędnych informacji 9całkiem gratis, nie za 3,66zł za minutę:P) wizzair nie ma swojej placówki w polsce. reklamacje trzeba pisać na maila customerrelations@wizzair.com. w razie poniesienia jakichś kosztów w związku z takim opóźnieniem i przebukowaniem (hotel, dojazdy itp) do wysokości 70 euro za osobę za dobę rachunki (najlepiej imienne, jak ktoś już pisał) zeskanować i dołączyć do maila. nie ma sensu pisać, że się "żąda", czy "domaga", bo wtedy na odpowiedź można czekać dłużej niż regulaminowe 30 dni. takie opóźnienia będą również, kiedy w mailu zabraknie danych, rachunków itp. chcesz,żeby odpowiedziano ci szybko, upewnij się, że twoja reklamacja zawiera komplet załączników. wizzair nie zwraca za przejazd taksówkami, jeżeli istniała możliwość dojechania na lotnisko autobusem/metrem/pociągiem, więc jeżeli jechałaś taksówką, możesz sobie odpuścić rachunki za przejazd. w wypadku, kiedy nie otrzymasz odpowiedzi w ciągu 30 dni masz dwa wyjścia - napisać maila ponaglającego (z zaznaczeniem,ze już pisałaś, nie dostałaś odpowiedzi, 30 dni minęło - możesz dołączyć ponownie załaczniki) - odpowiedź po ponagleniu powinna dojść w ciągu kilku dni. ludzie pracujący w dziale reklamacji są tylko ludźmi i mogą mieć opóźnienia - jest ich garstka, a maili kilkaset dziennie. możesz też. jak ktoś pisał, uderzać do urzędu lotnictwa cywilnego. jeśli dzwonisz na infolinie, nie strasz nas sądami, prawnikami, obsmarowaniem w prasie, strajkiem na lotnisku, zwolnieniem z pracy - masz naprawdę małe szanse cokolwiek w ten sposób osiągnąć, poza bólem głowy konsultanta, który odbierze jeszcze kilkadziesiąt podobnych telefonów. jesteście mili dla nas, my jesteśmy mili dla was i od razu przyjemniej się pracuje. rozumiem, że koczowanie na lotnisku może człowieka wkurzyć, ale wyżywanie się na konsultancie, który nie ma na nic wpływu, jest naprawdę bez sensu. pozdrawiam:) odpowiedz » Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-06 16:47 89.174.175.*]
Dzieki za rade. Znalazłam kontakt droga e-mail,odpisano mi co mam przesłac i ze odpowiedz dostane po 30 dniach . zastanawiam sie tylko czy wysłac to własnie e-mail czy poleconym. Co do podrózowania męza po kraju to wolał wrócic do rodziny i z nami sopędzic te półtora dnia jak siedziec bez czynnie w hotelu. Wczoraj udało mu sie wyleciec i jest tam gdzie miał byc 3 dni temu-w pracy. Pozdrawiam .Ewa . odpowiedz » Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-06 22:04 78.94.11.*]
Pamietaj tylko i nie daj sie omamic. Odpowiedz ktora dostalas zostala wygenerowana automatycznie. Kazdy dostaje odpowiedz tej tresci. Chybaze faktycznie masz w adrsie wpisane imie i nazwisko osoby od ktorej dostalas tego emaila. jezeli po 6 tygodniach nie otrzymasz odpowiedzi to na nic nie czekaj tylko odwoluj sie do Prezesa Urzedu Lotnictwa Cywilnego. Zazalenie wyslij listem poleconym a wszelka korespondencje miedzy toba a przewoznikiem zachowuj w archiwum. Powodzenia! odpowiedz » [usunięto] [2009-03-04 11:23 82.177.75.*]
[wypowiedź została usunięta] odpowiedz » Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-04 13:16 89.174.175.*]
Witam .próbuje wejsc na ten adres ale pojawia mi sie bład . a kopiuje to co napisane . gdzie robie błąd? odpowiedz » Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-04 15:37 82.177.75.*]
Proszę weść na stronę wizzair i tam znaleźć dział reklamacji i po kłopocie. odpowiedz »
|