|
Wątek:
|
Zmiana cen za usługi hotelu
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.250.198.*
|
Data wysłania:
|
2009-06-02 15:35
|
Temat:
|
Zmiana cen za usługi hotelu
|
Treść:
|
Witam, w lipcu organizuję spotkanie biznesowe w jednym z hoteli w Warszawie, po omówieniu wszelkich szczegółów dotyczących płatności otrzymałam klauzulę z informacją, że ceny mogą być zmienione jeśli wzrosną ceny żywności, napoi lub opłat związanych z działalnością hotelu. Rezerwcaję muszę potwierdzić na 2 tygodnie przed spotkaniem, więc nie jest to czas, kiedy mjogą nastąpić jakieś drastyczne podwyżki. Będę starała się wykreślić z umowy tą formułę, jeśli się nie da, dokonam rezerwacji w innym hotelu.
Proszę jednak o informację, dla mojej ciekawości, czy takie praktyki są zgodne z prawem i ewentualnie czy hotel musiałby jakoś konkretnie uzasadnić zmianę cen?
W każdym razie uważam że to nieuczciwe, zawierać klauzulę o możliwości zmiany cen na 4 dni przed spotkaniem
Proszę uprzejmie o podzielenie się Waszą wiedzą na ten temat.
Dorota
|