Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: wezyr holidays Nie poliecam
Autor: Czytelnik IP 80.238.109.*
Data wysłania: 2009-06-11 18:27
Temat: wezyr holidays Nie polecam
Treść: Witam Wszystkich!
W środę wróciłem z wycieczki do Turcji (hotel Malhon dla zainteresowanych), co mogę napisać na temat biura Wezyr - z pewnością mocną stroną w mojej ocenie są rezydentki tzn. zawsze znajdzie się powód do którego można by się przyczepić... Ale zaimponowały mi chęcią pomocy w każdej sytuacji, uśmiechem, i profesjonalizmem dlatego ciężko mi zrozumieć ludzi którzy piszą głupoty - płacąc za wycieczkę tyle że nad Bałtykiem w tej cenie miałby kwaterę ze wspólną łazienką na weekend o wyżywieniu można zapomnieć a wymagania ma takie jakby dzięki niemu biuro Wezyr miało na pensje dla wszystkich pracowników na co najmniej dwa lata. Powiem tak nie wydaje mi się żebym był łatwym klientem natomiast wiem że dużo się zmienia jeśli postawimy się na miejscu wspomnianej wcześniej rezydentki to naprawdę ciężki kawałek chleba kończąc życzę wszystkim udanych wakacji, rezydentką satysfakcji z wykonywanej pracy, sobie żebym zawsze trafiał na taką obsługę jak rezydentki z hotelu malhun w Turcji - Pozdrawiam Kamil:)

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

wezyr holidays Nie polecam [2009-10-09 22:35 83.20.107.*]
W pełni zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami! Wezyr to kompletna porażka!!!!Opieka rezydenta jest do chwili przyjazdu do hotelu a później w razie problemu turysto radź sobie sam!!! Kompletny brak profesjonalizmu!Na wakacje jedzie się wypocząć a nie stresować ale widać rezydenci tego biura mają odmienne zdanie! Agnieszka odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2009-10-19 19:36 79.191.45.*]
przykro mi ale nie zgadzam się absolutnie , jak do tej pory zawsze wyjeżdżałam z tym biurem i mogę śmiało powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z obsługi, nawet nie miałam problemu ze zmiana rezerwacji, co np. nie moge powiedzieć o Ecco którzy sa pazerni do bólu i żadne nawet losowe zdarzenia nie ruszają tych ludzi, dziekuje za to za milą i profesjonalna obsługę Wezyra, byliśmy na Rodos,Kreta,Egipt i Turcja i wszystko ok. odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2011-03-16 01:05 217.67.195.*]
Napisz proszę, jeżeli się z tym spotkałeś, w którym biurze rezydenci zajmują się gośćmi na okrągło. Jeździłem z wieloma biurami (Neckermann, TUI, Itaka, GTI, Wezyr, jeszcze jakieś inne, ostatnio 2 razy z Nowa Itaka) i wszędzie w zasadzie jest tak samo - przejazd z lotniska i na lotnisko, spotkanie organizacyjne połączone z ofertą wycieczek i ostrzeżeniami przed korzystaniem z biur "na ulicy'. Oni z tego żyją i jest to zrozumiałe, że są taką formą kontaktu z turystami najbardziej zainteresowani. Moim zdaniem to, czy w sytuacjach kryzysowych pomogą ludziom w potrzebie, czy nie, bardziej zależy od ich doświadczenia, osobowości i kultury osobistej niż od biura. Zresztą ludzie czasami też zachowują się różnie, mają nie wiadomo jakie życzenia i wymagania, a potem wyżywają się na rezydentach. Sam byłem świadkiem jak bardzo miła dziewczyna z Itaki ze względu na kilkugodzinne opóźnienie odlotu samolotu zaproponowała wszystkim wycieczkę na bazar i obiad na koszt firmy. Zapomniała (na lotnisku) dodać, że napoje, jak w większości lokali w tamtym rejonie, są dodatkowo płatne. Skończyło się stekiem chamskich wyzwisk przez jednego z 'gości', który chyba wyładowywał na tej dziewczynie wszystkie swoje życiowe frustracje. Nie pomagały żadne interwencje pozostałych turystów, którzy nie mieli żadnego problemu z tym, że przed obiadem dowiedzieli się, że napoje są płatne osobno (również kartą). Dziewczyna dla świętego spokoju uregulowała rachunek (chyba 4 euro) z własnej kieszeni. Z reguły w każdej większej grupie naszych rodaków znajdzie się jakiś frustrat ze słomą w sandałkach, który za wszelką ceną chce okazać kim to on jest - skoro jest aż taki bogaty, że przyleciał samolotem na zagraniczne wczasy, to znaczy, że wszyscy muszą się o tym dowiedzieć i mu podporządkować. Ja osobiście miałem z rezydentem Wezyra doświadczenia zupełnie nieodbiegające od innych, czyli 'średnia krajowa', a najgorzej wspominam akurat GTI i TUI. Najlepiej nie nastawiać się na załatwianie przez rezydentów wszystkich problemów (np. że dostałem pokój w budynku A a moi znajomi w D, bo są rzeczy na które oni po prostu nie mają wpływu. A jak recepcjonista udaje, że nie zna angielskiego to równie dobrze będzie udawał, że nie rozumie np. tureckiego w wykonaniu rezydentki (spotkałem się z taką sytuacją). Myślę, że zdecydowana większość rezydentów przy dużym problemie pomoże - ja na przykład musiałem skorzystać z usług lekarza 2 razy (raz Wezyr) i za każdym razem rezydent był na miejscu i pomógł.
Pozdrowienia
Robert
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij