Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: ZAROBKI w biurach podróży
Autor: Czytelnik IP 89.230.223.*
Data wysłania: 2009-06-14 16:30
Temat: ZAROBKI w biurach podróży
Treść: Przepraszam za uwagę, ale czytając te wypowiedzi jestem na 99,9% pewna, że pochodzą one od osób, które dopiero uczą się sprzedaży w turystyce.

Najczęściej siedzą 'w robocie' od... do... i guzik ich interesuje obsługa klientów. Jeśli nauczą się efektywnej sprzedaży to wtedy zapewne odczują to w portfelu.

Wielu absolwentów różnych uczelni wyższych ma ambicje duże, a wiedzy praktycznej brak. Oglądają głupowate TV seriale o młodych 'byznesmenach' i potem mają niesmak... ;)

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

ZAROBKI w biurach podróży [2009-06-15 16:16 79.191.46.*]
Wybacz, ale to jest śmieszne, co mówisz. Oczywiście masz racje, należy walczyć o klienta i o niego dbać. Fakt, istotny, który przywołał przedmówca, klient musi do tego biura wejść, a o witrynę nie dbam ja tylko szefostwo. Co mam zrobić, jeżeli jeżeli biuro nie jest przy głównej ulicy i mało kto wchodzi a witryna niczym ciekawym nie przyciąga, ponieważ brak ramek do powieszenia. Ja oprócz sprzedaży indywidualnej zajmuje się grupami i tutaj pracuje na pensji, a więc nie zawsze sprzedaż jest najważniejszy. A my nie oglądamy seriali, tylko bardzo często, przez wiele lat się uczymy języków, kończymy studia nie tylko turystykę, marketing czy psychologie i okazuje się, że nasza pensja jest nie wiele wyższa od sprzątaczki, a więc po co się tak gimnastykować i tyle lat podwyższać swoje kwalifikacje jak dla pracodawcy jest to g... warte. Problem jest w tym, że właściciele małych, bądź średnich biur, jak najwięcej chcą wyciągnąć dla siebie i płacą kiepsko, brak systemów premiowania, doszkalania pracowników, ogólnie mówiąc motywacji, często sami nie chcą doświadczonych ludzi, ponieważ dobrze wiedzą, że taki pracownik za grosze nie będzie pracować. Zaścianek polski, jeszcze nie zrozumiał, że kapitałem firmy są ludzie, to jest oczywiste dobrze opłacany pracownik jest kompetentny , profesjonalny, lojalny, ponieważ zrobi wszystko żeby nie stracić dobrej pracy. Pozdrawiam odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij