Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
Autor: Czytelnik IP 78.161.237.*
Data wysłania: 2009-07-18 18:35
Temat: Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
Treść: Pamukkale w Wezyrze kosztuja 60 Euro. I jest to oryginalna wycieczka firmowym autobusem z klimatyzacja. Turysci odbıeranı sa z recepcji hotelowej przez przewodnıka a po wycıeczce bezpıecznıe odwozenı do hotelu. Jedzıemy z polskımı turystamı tylko ı wylacznıe.W cenıe wycıeczkı mamy dwa posılkı w formıe szwedzkıego stolu - obıad ı kolacje. Droga na mıejsce zabıera troche czasu ı wlasnıe wtedy docenıamy jakosc autobusu ı przewodnıka naprawde polskıego.
Wszystkıe bılety wstepu tj. na basen Kleopatry ı do Hıerapolıs sa juz w cenıe wycıeczkı.
Wıec nıe wyobrazam sobıe zeby ktos chcıal ryzykowac i zobaczyc Pamukkale z agencja ulıczna. Mozna oczywıscıe ale to tak jakby w Paryzu przywıezlı pod wıeze Eıffla ı kazalı nam popatrzec z dolu a kto ma ochote moze wjechac do gory ;)

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr? [2009-08-03 23:34 212.180.168.*]
tylko pozazdrościć. nasza rezydentka wsadziła nas do autokaru, zawiozła do pamukkale, powiedziała że mamy 2 godziny i nie wolno się spóźniać. I tyle. A znajomi z hotelu pojechali z "miejscowego " biura podróży, mieli przewodnika mówiącego po angielsku, niemiecki i rosyjsku, trochę po polsku, calą drogę opowiadał im o historii kraju i takie różna ciekawostki. Nasza rezydentka nie odzywała sie całą drogę. NIe mam zastrzeżeń co do wycieczki tylko do rezydentki, która nie ma pojęcia o swojej robocie pozdrawiam
Emila
odpowiedz »

Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr? [2009-08-14 21:43 78.164.195.*]
Chyba bylismy z ta sama rezydentka pani Gosia, nam opowiadala o Egipcie wiecej niz o Turcji. Chwilami zastanawialismy sie z mężem czy napewno jedziemy po Turcji do Pamakali.
Biuro OK.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2023 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij