|
Wątek:
|
Węgry: wypadek polskiego autokaru jadącego do Chorwacji
|
Autor:
|
Czytelnik IP 84.10.154.*
|
Data wysłania:
|
2009-07-22 12:06
|
Temat:
|
jechałem autokarem Globtourist
|
Treść:
|
Ja również miałam "przyjemność" podróżowania z Globtourist na szczęście tylko w jedną stronę (powrotną). Dobrze, że jechaliśmy w nocy bo autokar nie miał klimatyzacji i śmierdziało z WC (autokar- Daniel). W każdym razie wykupiłam bilet przez internet z Zadaru do Krakowa a wysadzona zostałam w Katowicach. Na pytanie dlaczego tak jest? i dlaczego nie zostałam w żaden sposób powiadomiona o tym (telefonicznie, info. na bilecie) "pani kierowniczka" początkowo unikając odpowiedzi, ostatecznie powiedziała, że jak chcę moge złożyć reklamację. Tak więc nikomu nie polecam tej "firmy" , która wogóle nie dba o swoich klientów płacacących duże pieniądze za podróż rozlatującymi się gratami.
|