Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: 220 turystów ma problemy z powrotem z Tunezji!
Autor: Czytelnik IP 58.10.64.*
Data wysłania: 2006-08-15 05:24
Temat: a co na TO EXIM ?
Treść: Niech Panstwo korzystaja z przelotow rejsowych, a nie korzystaja z tanich wakacji. Koszt biletu czarterowego obiniza koszt wakacji o okolo 200 USD od osoby. Nie wazne jaki hotel czy 5* czy 2 *.
Ja naprawde nie ejstem z Exima, ale znam rynek turystyczny. Do tej pory Exim uznawalam za przecietna jakosc , raczej niska , ale teraz zmianiam zdanie, posilek w hotelu - to zapewne na koszt Eximu.
Gratulacje! Tyle mowi sie o braku bezpieczenstwa w takich krajach jak Tunezja - A oni nie dopuscili samolotu do startu! Podziekujecie im za to od wszystkich ludzi turystyki. Po katastrofie, wiekszosc turystow nie wsiadlo by do czarteru przez pare miesiecy. "Godzina w samolocie" - widac,ze turysci nie maja sie czego uczepic i szukaja dziury w calym.
Ja naprawde nie jestem z Exima, jestem pilotem wycieczek z 20 letnim stazem -nigdy nie pracowalam z Eximem.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

co za chory komentarz PILOTA [2006-08-15 13:56 83.16.241.*]
zapomniał Pan że jest prosta zasada jest produkt jest jego cena Organizator go sprzedaje w cenie najpierw katalog a póżniej obniża jego cenę. RYNEK CZARTEROW działa na całym świecie / ale jak bez względu na cenę można narażać kogoś na życie. PRZECIEZ to kolejna wpada AIR FISCHER POLSKA a nie wydarzenie przypadkowe, prawie każdy lot jest opóżniony. Chodzi o to by nie lecieć na wakacje po to by oglądać na lotnisku naprawe samolotu ktorym sie za chwile poleci czy tez nie koczowac na lotniskach - bo tego nikt nie chce - częstotliwość tych sytuacji jest SKANDALEM i świadomym narażaniem życia pasażerów. Ja miałam okazję lecieć z BRAZYLII ową linią nawet na lotnisku w Brazylii obsługa skomentowała jak przylecial opozniony samolot FISCHERA haslem " polska babcia przyleciała " .... odpowiedz »

bdb komentarz PILOTA [2006-08-16 20:35 87.206.73.*]
No to proszę wybierać droższe biura które stać na nowe samoloty. Przecież każdy może się dowiedzieć jakim samolotem będzie leciał zanim podpisze umowe. Skor wie Pani że to nie pierwszy raz z tym przewoźnikiem to proszę nie korzystać z jego usług. Polacy mają to do siebie że lecą jak ćmy do ognia jak widzą niskie ceny a potem się skarżą, grożą i wymyślają takie głupie komentarze jak na tym forum co po niektórzy. A w tym wypadku Exim zachował się naprawdę fer wobec klienta i profesionalnie. Nie rozumiem czemu tak się oburzacie. Godzina w samolocie to przecież nie tragedia. Posiłek w hotelu nakoszt firmy to lepsze niż 3 godziny na holu lotniska! Ludzie znajdźcie sobie naprawdę lepsze powody do narzekania. Jesteście śmieszni! Jestem pracownikiem biura tur. i znam branżę tur. ale nie pracuję z Eximem - dla jasności. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij