Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: Znów zawirowania z Miss Świata: POT nie podpisze umowy z Biu
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2006-08-23 11:09
Temat: Znów zawirowania z Miss Świata: POT nie podpisze umowy z Biu
Treść:

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Biuro Miss Polonia wypada z organizacji Miss Świata? [2006-08-25 14:51 83.19.243.*]
Hehe :) jest koniec sierpnia, we wrzesniu impreza a POT nie ma podpisanej umowy na organizacje... brawo :) odpowiedz »

Biuro Miss Polonia wypada z organizacji Miss Świata? [2006-08-23 12:43 82.70.149.*]
Co tam robi Polska Organizacja Turystyczna?! Czy uznacza to, ze zamiast promocja turystyczna kraju POT bedzie organizowal dziwne imprezy? odpowiedz »

Biuro Miss Polonia wypada z organizacji Miss Świata? [2006-08-23 20:16 86.138.121.*]
Gdyby w oparciu o to wydarzenie POT przeprowadzil pol roku wczesniej profesjonalna kampanie promocyjna zagranica - moze mialoby to jakis sens. Jednak na oficjalnej stronie POT jest tylko krotka wzmianka ze stycznia br /!/. Kilka notatek w polskiej prasie raczej przedstawialo udzial POT od strony negatywnej. W tej sytuacji przeznaczenie nawet zlotowki z pieniedzy polskiego podatnika na czysto komercyjna impreze bedzie gigantycznym marnotrawstwem. Specjalistka od marketingu turystycznego odpowiedz »

Biuro Miss Polonia wypada z organizacji Miss Świata? [2006-08-24 16:38 83.27.95.*]
BRRAVO, zgadzam sie po 100-kroc...hehehe. uwielbiam wszystkie POT-y, DOT-y inne GCI tj. takie cudowne, w jaki sposób zasłania się dziure bezrobocia i udaje ze cos robi...gdzie stosunkowo do wydawanych olbrzymih kwot z tych instytucji, praktycznie robi sie tzw. wieczór dla NASZYCH z grającym w tle, expresyjnym TERCETEM EGZOTYCZNYM z wokalistka która masz już zaledwie 100 lat...heheheh BRAVVVOOOO odpowiedz »

Biuro Miss Polonia wypada z organizacji Miss Świata? [2006-08-23 11:09 80.53.127.*]
A może te głupie dziurawce, blond pustaki i inne nędzne maszkarony wysłać gdzieś, gdzie nie będą straszyć? A dlaczego nie zorganizować z Polsce wybory World Gay Mister??? Ja bym tak chciał... Oj, ale by sie działo... Kaczki to by sie zes...ły chyba... Chociaż Jaruś to kto wie... Może by znajomych poznał... odpowiedz »

Biuro Miss Polonia wypada z organizacji Miss Świata? [2006-08-27 03:31 82.160.18.*]
podobno aresztowano pana <ł<ktory jest odpowiezialny za miss world odpowiedz »

Biuro Miss Polonia wypada z organizacji Miss Świata? [2006-08-23 11:44 83.15.101.*]
w polskim piekiełku nie znalazłby się żaden poważny sponsor takej impry. nawet globalne firmy, które w niemczech, anglii czy stanach cenią sobie bardzo tęczowe pieniądze w polsce odżegnują się od tego i zasłaniają polityką regionalną centrali. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2022 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij