|
Wątek:
|
Początek końca marki ORBIS
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2005-05-04 17:48
|
Temat:
|
Początek końca marki ORBIS
|
Treść:
|
Aktualność: Zgodnie z tym, co pisaliśmy parę tygodni temu, za kilka lat z mapy hoteli w Polsce zniknie przedwojenna marka Orbis. Do końca 2009 roku spółka Orbis chce mieć w Polsce 82 hotele, czyli o 15 więcej niż w chwili obecnej, jednak żaden z nich nie będzie funkcjonował pod starą marką. Zmiany niestety już się zaczęły…
Kilka miesięcy temu dyrektorem szczecińskiego Neptuna został Mirosław Moczarski - on ma zapoczątkować zmiany. "Nie są prawdą pogłoski, że przyjechałem do Szczecina, aby ratować "Neptun". To normalne zjawisko, że co 3-4 lata zmienia się dyrektora. Hotel zresztą radził sobie finansowo całkiem nieźle. Zarząd po prostu uznał, że warto wykorzystać moje doświadczenie przy restrukturyzacji hotelu Mrongovia na Mazurach, w którym byłem przez wiele lat dyrektorem. Jestem więc tu, aby jak najlepiej przygotować obiekt an przyjęcie nowej marki. Już wiadomo, że najprawdopodobniej będzie to francuski Mercure" - mówi Mirosław Moczarski.
Sieć Mercure, to według badań jedna z najlepiej rozpoznawanych marek. Obejmuje ona 715 hoteli w 45 krajach. Założeniem sieci jest to, że każdy hotel posiada własną osobowość, styl i charakter. Często mówi się, że hotele Mercure "opowiadają historię miejsca, w którym się znajdują".
Pomimo tego, jednak żal marki Orbis, która niedługo zniknie ze szczecińskiego "Neptuna". Marka ta przetrwała ponad 85 lat - nie poddała się wojnie, PRL-owi, ani początkującemu kapitalizmowi lat 90.
|