Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: EasyGo.pl i Wakacje.pl: sprzedaż internetowa bez zmian, tradycyjna 9% w dół
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2009-11-19 13:07
Temat: EasyGo.pl i Wakacje.pl: sprzedaż internetowa bez zmian, tradycyjna 9% w dół
Treść: Aktualność:
Portale turystyczne EasyGo.pl i Wakacje.pl podsumowały wyniki swojej pracy po 10 miesiącach 2009 roku. Wyniki są mocno zbliżone do roku poprzedniego. Dynamika wzrostu sprzedaży internetowej utrzymała się na poziomie roku ubiegłego, zaś w tradycyjnym kanale sprzedaży (Punkty Obsługi Klienta) spadła o 9%.

- Dokonaliśmy analizy i podsumowania wyników naszej pracy za 10 miesięcy tego roku. Całościowa sprzedaż usług osiągnęła w tym czasie próg 128 mln zł. Dla porównania, rok wcześniej wypracowaliśmy dokładnie ten sam wynik. Wydaje się zatem, że pozycja największych graczy na rynku krajowej e-turystyki, mimo trudnego roku i kosztów związanych z czerwcową fuzją jest bardzo dobra - podsumowuje Michał Pilkiewicz, prezes Zarządu EasyGo.pl i Wakacje.pl.

Tylko w sprzedaży przez internety portale osiągnęły wynik 114 mln zł, dokładnie taki sam jak w zeszłym roku. Management EasyGo.pl i Wakacje.pl przyznaje, że należące do nich tradycyjne punkty sprzedaży, tzw. POK zanotowały w tym samym czasie spadek sprzedaży o 9%. - Sprzedaż tradycyjna traci, internet rośnie w siłę - dodaje Pilkiewicz.

EasyGo.pl i Wakacje.pl tylko w październiku 2009 roku odnotowały blisko 17% wzrost dynamiki sprzedaży w stosunku do wyników ubiegłorocznych.

Do fuzji dotąd konkurujących ze sobą firm doszło 30 czerwca 2009. Dużym graczem w polskiej e-turystyce i konkurentem EasyGo.pl i Wakacje.pl jest internetowe biuro podróży Travelplanet.pl.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Podsumowanie sezonu - sprzedaż tradycyjna - 9% [2009-11-19 16:59 83.12.91.*]
tu nie ma co wyjaśniać ;) sprawa jest prosta, zachwalają internet, a dodatkowo próbują wkurzyć konkurencję. odpowiedz »

Podsumowanie sezonu - sprzedaż tradycyjna - 9% [2009-11-19 16:58 83.25.233.*]
Jak to mozliwe? Nie tak dawno temu (ok. poł roku) ze wzgledu na słaba sytuacje firma zwolniła ok. 20 dobrych pracownikow !!! A teraz chwala sie dobrymi wynikami... odpowiedz »

Podsumowanie sezonu - sprzedaż tradycyjna - 9% [2009-11-19 16:54 83.25.233.*]
.... odpowiedz »

Podsumowanie sezonu - sprzedaż tradycyjna - 9% [2009-11-19 13:07 89.108.236.*]
co za bzdura i PR / sprzedaż oferty spadła znacznie więcej prosty powód polscy tour operatorzy spanikowali na sezonie zimowym i pozamawiali mniej czarterów i miejsc w hotelach by nie robić lastów. Niech polskie biura podadza o ile ograniczyły w tym roku oferte w sezonie zimowym / w samolotach i hotelach myślę że spokojnie o 30-50 % ! w stosunku do lat ubiegłych odpowiedz »

Podsumowanie sezonu - sprzedaż tradycyjna - 9% [2009-11-19 14:05 95.48.25.*]
Dokładnie tak może jakieś dokumenty na to dziennikarzom przedstawili.... odpowiedz »

Podsumowanie sezonu - sprzedaż tradycyjna - 9% [2009-11-19 15:02 83.22.248.*]
Wzrost dynamiki spzredaży o 17% w październiku tego roku w porównaniu do października tamtego roku jest prosty do wyjaśnienia: w październiku 2009 już na jego początku pojawiły się oferty na lato 2010 podczas gdy sprzedaż lata 2009 pojawiła się dopiero w listopadzie 2008. Tak więc ten wzrost jest zrozumiały, bo biura już sprzedają lato 2010, jest to o miesiąc wcześniej niż w zeszłym roku. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »



© 2020 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij