Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Turystyka krajowa

Wątek: Hilton jednak nie w listopadzie 2006, ale na początku 2007 r
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2006-09-05 01:42
Temat: Hilton jednak nie w listopadzie 2006, ale na początku 2007 r
Treść:

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Hilton jednak nie w listopadzie 2006, ale na początku... [2007-06-20 21:21 213.158.196.*]
Podobno Hilton planuje inwestycje rowniez w innych miastach.
Czy ktos wie cos na ten temat?? ---
http://www.spawpolsce.pl
http://ww.spainpoland.com
odpowiedz »

Przesunięte otwarcie hotelu Hilton [2007-03-14 09:49 83.24.130.*]
no dobrze ale kogo bedzie stac na ceny w hiltonie ? ale cóz bywaja i tacy co nie maja z pieniedzmi robic odpowiedz »

Przesunięte otwarcie hotelu Hilton [2006-11-08 03:32 24.203.254.*]
super! Dzieki temu Hilton sciagnie wiecej klijentow,ktorzy beda wydawac pieniadze,tysiace ludzi znajdzie prace bissnes sie kreci ;) odpowiedz »

Przesunięte otwarcie hotelu Hilton [2006-09-05 01:42 217.98.240.*]
Jezu ! Kilkaset apartamentów ! To ile pokoi jeszcze, chyba pare tysięcy ?
I gdzie to sie ma wszystko zmieścić ? To najwiekszy hotel świata bedzie ?
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2022 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij