Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Turystyka biznesowa

Wątek: Symulacja biznesowa Hotel Manager
Autor: Czytelnik IP 188.33.121.*
Data wysłania: 2010-07-29 12:10
Temat: Symulacja biznesowa Hotel Manager
Treść: Symulacja biznesowa Hotel Manager

Symulacja biznesowa Hotel Managersymuluje zarządzanie hotelem oraz pozwala
opracować strategię działania firmy-przedsiębiorstwa prowadzącego usługi hotelarskie,
skoncentrowaną na podwyższaniu wyniku finansowego.
Dzięki tej symulacji uczestnicy mają szansę poznania ekonomicznych aspektów zarządzania
hotelem oraz wypracowania praktycznych rozwiązań prowadzących do wzrostu rentowności
prowadzonej placówki hotelowej.
Podczas symulacji uczestnicy poznają najważniejsze obszary generujące dochody hotelu.
Obok wynajmowania pokoi oraz dodatkowych opłat takich jak minibarek czy kablówka,
uwzględnia się również dochody z usług gastronomicznych, organizacji bankietów i
konferencji. W formie "Profit Cents" zostają przedstawione w symulacji dochody
i przyporządkowane bezpośrednie koszty. W ten sposób wprowadza się je także do
rachunku pokrycia kosztów działającego hotelu. W celu oceny rentowności prowadzonej
placówki tworzy się rachunek zysków i strat oraz bilans. Dzięki prezentacji na planszy
wzrostu wartości usługi (doliczenie kosztów osobowych, kosztów surowców, itp.) możliwa
jest właściwa wizualizacja tego procesu, a przez to - pełniejsze zrozumienie działań
w nim zawartych. Podczas trwania symulacji uczestnicy wyliczają odpowiednie wskaźniki
rentowności placówki hotelowej, np. zwrot z obrotu w % i zwrot z kapitału własnego w %,
pozyskując w ten sposób przejrzysty obraz kondycji finansowej hotelu.

Dzięki symulacji...
uczestnicy poznają ekonomiczne podstawy zarządzania hotelem,
wzmacnia się myślenie przedsiębiorcze u pracowników hotelu,
kształtowana jest postawa zorientowana na klienta,
wzmacnia się komunikacja pionowa w firmie: manager - pracownik,
zostają zdefiniowane konkretne propozycje poprawy rentowności hotelu,
uczestnicy angażują się w działalność hotelu, a przez to są zmotywowani do wdrażania
nowych rozwiązań w praktyce.

Grupa docelowa:
Kadra zarządzająca hoteli
Pracownicy hoteli
Praktykanci
Studenci hotelarstwa, turystyki i innych pokrewnych kierunków
Przyszli przedsiębiorcy branży hotelarskiej

Na bazie symulacji HOTEL MANAGER™ może być prowadzone szkolenie lub cykl szkoleń dla menedżerów zarządzających w placówkach hotelowych ukształtowany indywidualnie do potrzeb organizacji i jej specyfiki.
Symulację HOTEL MANAGER™ można łączyć i uzupełniać o tradycyjne szkolenia z obszaru zarządzania i obsługi klienta.

Uzupełnieniem HOTEL MANAGER™ jest symulacja
FOOD & BEVERAGE PROFESSIONAL™ - efektywne i rentowne zarządzanie
gastronomią w hotelu.

shtraining@o2.pl

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »



© 2019 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij