|
Wątek:
|
Pół miliona pasażerów Sindbada
|
Autor:
|
Czytelnik IP 178.36.135.*
|
Data wysłania:
|
2010-08-22 22:53
|
Temat:
|
Sindbadowi stabilnie przybywa klientów
|
Treść:
|
rzeczywiście nie powiadamiają o przesiadkach przy zakupie biletu, na stronie też ani słowa. Jechałam w poprzednim tyg do Anglii, mieliśmy 6godz opóźnienia, nie usłyszeliśmy nawet słowa "przepraszam". powrót jeszcze gorszy: 2godz opóźnienia jeszcze zanim zaczęliśmy podróż (wsiadałam w mieście w którym zaczyna się trasa). Dzwoniłam nawet do biura w Polsce, bo myślałam że pomyliłam godziny odjazdu i też ani słowa przeprosin. Autokar przyjechał z nieopróżnioną, przepełnioną toaletą. W całym autokarze śmierdziało tak że do przesiadki pod Londynem siedziałam owinięta chustą a i tak nie dało się oddychać. Na pytanie kiedy opróżnią toaletę, pilotka odwróciła się do mnie plecami. Ciesze się tylko że nie musiałam kontynuować podróży w tym autokarze. W drugą stronę też mieli opóźnienie ale tym razem "tylko" 2godz. Zastanówcie się zanim kupicie bilet!
|