|
Wątek:
|
Hotele i restauracje chcą uczciwych opinii on-line
|
Autor:
|
Czytelnik IP 198.102.219.*
|
Data wysłania:
|
2010-09-15 14:50
|
Temat:
|
Opinie on-line o hotelach i restauracjach
|
Treść:
|
Jestem fanem Trip Advisora, trzeba zainwestować trochę czasu i poczytać, ale dzięki temu serwisowi w hotelach w jakich nocuję układając sobie programy szyte na miarę (w Azji czy Ameryce) nic mnie nie zaskakuje. Dziwne, że hotele mają zastrzeżenia - mają przecież opcję "management's response" i wiele porządnych obiektów z niej korzysta, udzielając wyjaśnień po negatywnym wpisie albo przepraszając za słaby serwis. Jeśli takie akcje kończą się wyciągnięciem wniosków i poprawą, to zarządzający takimi obiektami powinni być tylko wdzięczny serwisom oceniającym !!
|