|
Wątek:
|
POT: radosne filmiki sposobem na promocję Polski
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2010-09-25 23:42
|
Temat:
|
POT: radosne filmiki sposobem na promocję Polski
|
Treść:
|
Aktualność: Pasja, młodość, muzyka, romantyzm, wolność i kreatywność - te hasła będą promować Polskę w nowej kampanii przygotowywanej przez POT.
Polska pozyskała z Unii Europejskiej na 3-letnią (2010-2012) kampanię 30 mln euro. Projekt "Promujemy Polskę Razem" będzie dofinansowany z unijnego programu "Innowacyjna Gospodarka".
Promocja będzie skierowana do Europejczyków - gównie do obywateli Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji.
W ramach kampanii powstaną radosne filmiki mówiące o polskich miastach i regionach. Spot reklamowy o Warszawie pokaże, że w stolicy można się dobrze zabawić. Z filmiki o Krakowie cudzoziemcy dowiedzą się, że w mieście Kraka trzeba dobrze pilnować żony, która zapewne zgubi się na Wawelu.
Oglądający kolejne spoty dowie się, iż w Poznaniu zbudują mu żaglówkę, Wrocław to mekka muzyki, Gdańsk - spacerów po plaży, a Mazury to oczywiście żaglówki, a także spacerujące po lesie łosie.
|