|
Wątek:
|
Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.113.20.*
|
Data wysłania:
|
2010-09-27 19:36
|
Temat:
|
Lot 10.06.2010
|
Treść:
|
No i otrzymaliśmy odpowiedź, 3 zdania- odpowiedź na 3 pismo reklamacyjne ( odwołania się) Brzmi ono: Dziękujemy za kolejne pismo przesłane do TUI Poland. Jest nam bardzo przykro, że nie przyjął Pan do wiadomości naszego stanowiska zawartego w piśmie z dnia ..... Nic więcej nie możemy dla Pana uczynić. Mając na uwadze nasze stanowisko w przedmiotowej sprawie uznajemy w dalszym ciągu za uzasadnione.
Przecież to normalnie poniżające. Oczywiście odwołanie piszę, wybieram się do Rzacznika Praw Konsumenta. Macie może jakieś pomysły jak z nimi walczyć... normalnie tak lekceważących odpowiedzi to nawet nie otrzymałem jak reklamowałem zniszczenie dywanu w pralni chemicznej. Żadnych przeprosin tylko informacja, że oni wywiązali się z umowy, nie mają nic sobie do zarzucenia, a kolejne pisma to odpowiedzi 3-4 zdaniowe, że podtrzymują swoją decyzję. Pomóżcie proszę co dalej robić, moze ktoś ma większe doświadczenie w tej kwestii niż ja.
|